.

miercuri, 15 august 2012

Update mood

Războiul cu vânzătoarea care urăște mărunțeii continuă. La fiecare rest mărunțel pe care mi-l dă, adaug mai mulți. Adun tot ce-nseamnă miuțe și din ăia urâți, de 5 bani. La sfârșit de lună voi avea o pungă plină cu care să-i stresez capacitățile matematice. Cred că încearcă să mă exaspereze cu restul ei mărunt. Ce nu ia în calcul e că eu cumpăr mai mult decât poate da ea rest și am o pleiadă de magazine de la care să adun firfirici și băncuțe, special pentru plăcerea ei.

Bucur trăiește cu impresia că eu stau la comp și fac programe. Programe pentru ce, nu știu, dar mă vede ca pe hackerii ăia din filme și nu pricepe de ce ecranul meu nu arată ca ăla din Matrix. Nu s-ar atinge nici copt de mouse, dar tânjește la jocuri frumoase, cu curse de mașini. Dacă s-ar putea să le joace cu puterea minții, ar fi perfect.
Doamna Mamă, în schimb, are jocuri la discreție. Tot Solitaire și Free Cell joacă, de câțiva ani încoace. Și aseară, după ce și-a văzut visul de a avea net la compul propriu și personal, a decis să sărbătorească spălând aragazul. Wireless.

Unii, când n-au ce face, inventează povești. Și, la fel ca ăia de fumează opium, se hrănesc din ele. Probabil se simt nasol când se simt bine, așa că mai creează câte o poveste încurcată, doar ca să-și poată plânge de milă. Sau să găsească un vinovat pentru chestia aia mică și patetică pe care o numesc ”viață de succes”. Mă afectează? În măsura în care nu mai am de ce să mă enervez și risc să devin prea zen. Ca să nu-mi pierd antrenamentul. Până-mi aduc aminte că nu mă afectează. Și iar îs zen.

Pentru cei care țin neapărat să știe ce fac: tre` să-mi fac manichiura, să găsesc niște filme bune, pe care nu le-am văzut încă și să remediez rapid situația, mi-am găsit blugi evazați când pierdusem orice speranță și da, canicula care se întoarce e comandată de mine.

Pân` la următoarele aventuri, la bună vedere!


2 comentarii:

  1. *oricum nu ai cum sa intelegi pentru ca e mult mai complicat de-atat si nici n-am cum sa-ti explic tot pentru ca situatia ne depaseste in egala masura ...
    *noroc de jeansi... ca altfel...
    *ma doar o masea. neinventata.
    *auzi, stii ceva??!
    *hai la munte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ne depășește explicația, că situația e din cele mai simple.
      munte? acum? hai!

      Ștergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger