.

joi, 6 decembrie 2012

Dansul fulgilor de nea

Ninge! Ce bucurie! Ce veselie incomensurabilă! Să ne ținem de mânuțe, să ne rostogolim prin zăpadă, să cântăm colinde și să zâmbim tâmp la beculețele de pe stradă, ba chiar să alergăm și după un brad, cel mai mare, cel mai frumos, cel mai brad, și să ne bucurăm de magia sărbătorilor. NOT!

Am ieșit afară și mi-a alunecat piciorul. Noroc că-s agilă din fire și-am pus frână, altfel mă vizitați la secția fracturi și oase rupte. Normal că, dacă ninge, există majorul pericol să-mi rup piciorul. De fiecare dată când văd zăpadă, mă gândesc că mă pândește pe undeva un ghips. Toată lumea vede fulgii ăia drăguți, care dansează în aer și fac acolo ce-ar trebui să facă fulgii și-i vizualizează zâmbitori și prietenoși. Toți în afară de mine. Eu îi văd malefici. Și perverși.

În primul rând cad. După ce că cad, se mai și așează unul peste celălalt. Și nu se opresc decât când rup destule picioare. Cică-s drăguți. Drăguți, my ass! Sunt perverși și fac sex în grup în văzul lumii. Asta fac fulgii. Când încep să se topească, și apare mâzga aia murdară care-mi pătează blugii, se cheamă că-s însărcinați. Și nasc când se topesc de tot și se reîncarnează-n apă.

Ce pana mea să-ți placă când ninge? Vrei ninsoare și magie? Uită-te la televizor. De obicei, acolo e multă zăpadă. Sau du-te la munte. Sau deschide frigiderul. Da` nu mă spama cu zăpada-n oraș. E murdară, dizgrațioasă și incomodă. Și unii își îngroapă gunoiul în ea și, când se topește, vezi grămezi de gunoi putrezit. Și câte unu`, care a degerat de tot, și-l scoți mumificat de-acolo. Și câte un ghips aruncat în silă, cu tot cu picior. Pentru că dacă ninge, clar o să-și rupă cineva piciorul. Sper să nu eu.

Deci ăștia de vă doriți să ningă, gândiți-vă bine. Practic îmi sunteți dușmani, că-mi doriți un ghips și-un picior rupt. Și-i nașpa dacă-mi sunteți dușmani, că zăpada trece la un moment dat, da` e mai plauzibil să mori de cald, decât de frig. Și-o să vină și vara, și vă amintiți c-au fost căldurile alea uriașe, nu? De la mine erau! Să se sufoce toți doritorii de fulgi!

Pân` la următorii nervi, la bună vedere!

4 comentarii:

  1. Dedicatie speciala pt Cami : Dean Martin - Let It Snow :))

    http://youtu.be/mN7LW0Y00kE

    RăspundețiȘtergere
  2. Vino Primăvaro!!
    Aici, ieri o fulguit o țâră, azi senin de-o topită tăt.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger