.

marți, 7 septembrie 2010

Femei din toate ţările, alintaţi-vă!

Frate, alintate sunt femeile! Se ia una bucată femeie şi se lasă în habitatul ei natural. I se dăruiesc toate chestiile care ar putea-o ajuta să se întreţină; în speţă, cardul bine aprovizionat, o poşetă încăpătoare şi ochelarii de soare, în caz că e încă vară; dacă s-a schimbat sezonul, la cele menţionate mai sus adăugaţi şi un fular, o pereche de mănuşi şi cizmuliţe căptuşite, pentru a rezista la stresul provocat de shopping non-stop. Deci, se lasă în habitatul ei natural. Şi de aici începe alintul.

După ce se va întoarce cu poşeta doldora de chestii micuţe, aparent inutile şi pe care a deşărtat tot cardul, va începe: Să vezi ce bine-mi stă bluza pe care tocmai mi-am cumpărat-o! Adică, mă rog, eu aşa zic, cu toate că ar fi trebuit, zic eu, să fie puţin mai strâmtă, puţin mai altă nuanţă, puţin mai pe gât, puţin mai lungă, puţin mai nu ştiu cum, adică, da, eu ştiu că e perfectă, şi că stă perfect pe mine, dar zi-mi tu cât de bine-mi stă, pentru că e aşa de fain să-mi lauzi juma' de oră stocul de cumpărături... Şi am umblat o grămadă, fără să găsesc mare lucru; mă cam dor picioarele. Offf, săracele mele picioare, ce mi-ar trebui acum ar fi o baie revigorantă şi-un masaj autentic, pentru că, uite, deja mi s-a făcut rană acolo, unde stătea baretuţa de la pantof. Şi nu ştiu din ce cauză mă doare şi umărul atât de tare; parcă nu m-am lovit nicăieri... Dar stai! Trebuie să fie de la atâta cărat. Prin tot oraşul am umblat cu chestiile toate după mine. Nu, n-am cumpărat multe, da's grele, şi sper să nu păţesc ceva, adică n-am nici o şansă să mă doară mai mult de două zile, nu? N-aş putea suporta durerea şi, în plus, aş vrea să mai ies la o sesiune de cumpărături şi poimâine, şi dacă mă doare spatele eu ce fac?

Şi uite, că am luat şi mască de păr; era nevoie, nici nu ştii ce mi-a făcut soarele la păr! Mi s-a uscat, şi parcă-i lipseşte strălucirea... Cum adică am dreptate? Adică îmi stă naşpa părul? A, erai doar de acord că am făcut bine de-am luat masca... Mai bine aşa...

Să ne înţelegem că femeile nu-s alintate doar când vine vorba de cumpărături. Nuuu. Sunt alintate prin definiţie. Dacă veţi căuta în dicţionar definiţia cuvântului alintat, veţi găsi o poză; a unei femei, evident. Nu contează care. Oricare, cu explicaţia că toate sunt alintate. Că e vorba de o banală durere de cap, de faptul că şi-au schimbat coafura, că au primit un avertisment, că au făcut un aranjament floral, că s-au lovit la unghia de la degetul mic de la picior, că au câştigat la loto, că vor să-şi ia o pisică, că au tricotat un pulover, că orice. Se vor alinta nu neapărat pentru a cere atenţie, ci pentru a fi lăudate, ridicate în slăvi sau pentru a suferi alături de ele, în mod direct şi empatic.

Nu, în nici un caz nu te va trezi în toiul nopţii dacă are insomnii. În schimb va aprinde subtil veioza; şi-o ţigară. Şi va ofta din toţi rărunchii. Dacă nu va merge, te va împinge subtil. Puţin, puţin de tot. Dacă semideschizi un ochi, va spune că a crezut că ai visat urât, şi-apoi te va anunţa că n-a pus geană pe geană; nu ştie de ce. N-are nici un motiv. Dar nu poate adormi. A încercat şi faza cu număratul, şi recitatul de poezii, ba chiar i-a trecut prin cap să dea cu aspiratorul, dar n-a vrut să te trezească. Ei, dar acum, dacă tot te-ai trezit din proprie iniţiativă, vă puteţi bucura împreună de-o insomnie pe cinste!

Dacă îi place teribil cum i-a ieşit culoarea la păr, te va face să repeţi de multe ori că-i stă bine. Dacă trebuie să facă un referat, ţi-l va citi, pentru că ea nu e prea mulţumită de el. De-abia după ce-i vei repeta de jdemii de ori că e mai mult decât perfect, va părea cât de cât mulţumită de rezultat. Dacă a gătit ceva, clar trebuie din prima, chiar înainte de a gusta, să lauzi rezultatul; dacă a călcat, clar a călcat perfect, dacă, dacă, dacă...

Nu, nu e decât starea de alintare specifică. Pentru că da, cu riscul de a mă repeta, cu lăbuţa dusă alintat la inimă, mărturisesc faptul că femeile sunt alintate. Atât de alintate, că ajung să scrie despre asta...

26 comentarii:

  1. da' iti inchipui cand incep si barbatii sa se alinte? =))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Black Angel - :-?? nush, e de rău?:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. e de rau cand se alinta barbatii :))
    cat despre femei, hai sa recunoastem, noua chiar ne sta bine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Black Angel - cred că ar fi grav să fim cu toţii nişte alintaţi:P

    RăspundețiȘtergere
  5. @Mihaela ( Catwoman) - :)) da, ne stă bine, dar şi ăsta tot alintat se cheamă;))

    RăspundețiȘtergere
  6. ... daca femeile nu se alinta in stilul "Tatiana", si- in plus, au masura, atunci cred eu ca e ok :P

    RăspundețiȘtergere
  7. o, da...cand incep barbatii sa se alinte noi nu mai avem loc...la mine asa se intampla, nu stiu la voi =))

    RăspundețiȘtergere
  8. @S - stilul "Tatiana"? :))ăsta cum arată?:P

    RăspundețiȘtergere
  9. @Mădălina - :-?? chiar nu ştiu ce să spun din punctul ăsta de vedere:P

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce superb ai scris! Și ți-am zis ce mișto e blogul? Dar culoarea lui? Și să nu uit de bannerele din dreapta.

    De ajuns de alintată sau mai trebuie? :))

    RăspundețiȘtergere
  11. stilul Tatiana... e un fel de doua feluri..
    adica stil pisica, + inca vreo 5 tipuri de alintaturi =))

    RăspundețiȘtergere
  12. @Liviu - ei, sa zicem ca pentru o singura seara e de ajuns:P maine, in schimb, tre' s-o iei de la capat:))

    RăspundețiȘtergere
  13. @Black Angel - e un stil alambicat, inseamna; inca n-am ajuns la lectia aia:D

    RăspundețiȘtergere
  14. cata dreptate ai!!! mi.a placut foarte mult ce ai scris ,mai ales ultima fraza! eu zic ca e bine ca femeile sunt alintate,se vor alintate si se alinta ,nu de alta dar nu ar mai fi femei daca nu ar fi asa ! :))

    RăspundețiȘtergere
  15. ... o tipă care din diminutive și mâțâieli nu mai iese...
    ...îhhh...

    RăspundețiȘtergere
  16. @liviu radulescu - claar, dacă n-au de ce să se alinte, găsesc rapid un motiv; nu pot scăpa ocazia, nu?:P

    RăspundețiȘtergere
  17. @S - aici nu pot decât să fiu de acord cu tine...îhhh:))

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu prea ma pricep la de-astea :) Sau poate n-am intalnit inca persoanele care sa scoata din mine un alint cu clestele :P

    RăspundețiȘtergere
  19. @dreamr - acum, si vorbind doar de momentul actual, nu cred ca s-ar descurca nimeni; :(

    RăspundețiȘtergere
  20. @dreamr - daca as vrea, n-as avea cum; si as vrea sa n-am cum...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger