.

luni, 6 septembrie 2010

Say "Cheese!" - p. 2

Mi-au plăcut dintotdeauna aparatele de fotografiat; în principiu, le iubeam mai mult dacă stăteam eu în spatele lor. Dar n-aveam nimic împotrivă să fiu pozată, atât timp cât mi se spunea, mi se cerea părerea, voiam eu să fiu trasă-n poză pentru veşnicie. Evident că n-am scăpat însă de pozele făcute cu de-a sila. Pozele alea în care erai anunţat că trebuie să stai frumos, să te uiţi la nenea fotografu', eventual să zâmbeşti când el spune "păsărica!" Da, pe vremea mea nu se spunea nici "cheese", nici "brânză", nici măcar "zâmbiţi, vă rog". Trebuia să spună meşteru' faza cu zburătoarea. Nu conta că n-ai chef, că nu vrei, că ai ieşit ciudat. Nu se făcea dublă pentru că părul stătea funky sau pentru că n-ai avut zâmbetul încântător pe care-l dorea artistul. N-ai fost pe fază, ţi se citeşte sictiru'n ochi, n-aveam ce face; nu mai tragem o dublă pentru măria ta, şi nici n-aşteptăm să-ţi vină mătăluţă chefu' de poză.

În ordinea asta de idei, lansez un fel de "leapşă". Poze pe care aţi fost obligaţi să le faceţi, în care aţi fi vrut să fiţi oriunde în altă parte, care v-au prins fie pe neve, fie cu ideea că ăl de face poza tre' să fie cerber de nu te lasă să scăpi nepozat. Evident că sar eu prima, cu exemplul...

1. Poză la grădiniţă. Aia de se vede în colţ, lângă mine, e eterna crăiasă a zăpezii. Şi da, eu sunt fulgul obligat să pozeze, sub însemnele epocii comuniste.






2.
Cea chinuită de codiţe, şi pampoane, şi păr lung, şi feţe de masă, cu o privire cam psihopată, semi resemnată, semi iritată, chinuită de imaginea veşnică a căciulii vii, ghici ce? Tot eu. Clasa I. Iarna. Observaţi cu atenţie. Da, sunt pe cât de chinuită par.


3. Last but not least, clasa a IV-a. Poză de final. Nici în perioada aceea târzie n-am scăpat de guleraşe, manşetuţe, da, sunt al naibii de incomode, da, eram blondă, da, aveam tunsoare şmecheră. Măcar scăpasem de coafuri alambicate şi de teroarea codiţelor. Dar nu, n-am vrut să fac acea poză. Pe bune că nu.


Aşa...Şi pentru că spuneam că e "un fel de leapsă", n-o să o "trimit" oficial nimănui. Pentru că, din motive obiective, unii nu-şi vor poza publicată, sau n-au poze chinuite, sau le-a plăcut teribil să fie traşi în toate pozele posibile. Leapşa merge la cei care au chef să se amuze de cât de nervoşi erau în anumite fotografii, şi mai au chef să şi "share" cu restul "blogosferei".

Scormoneală plăcută!

18 comentarii:

  1. noroc ca eu am scapat... am doar o fotografie, din clasa a 4-a, si nici aia nu o am aici :)), eram invizibil in fotografii :D

    RăspundețiȘtergere
  2. A doua e criminala! :D Figura ta indica o dorinta nemaipomenita de a sta la scoala, cat si o iubire nemarginita pentru colegi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce drăguță, frumușică și blonduță erai! :X Ptiu, ptiu s[ nu te deochi! :)

    Așa e, din motive obiective n-o să pot prelua leapșa. Dar am observat că eram tot cu zâmbetul pe buze sau în hohote de râs, iar uneori adormit, în pozele din copilărie. Se pare că îmi plăcea să fiu pozat. În schimb, acum fug de poze ca de dracu. Cred că și la ăla aș merge mai cu plăcere. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. cu proxima ocazie cand o sa pun mana pe fotografiile alea vechi, o sa caut cateva de pus pe blog.

    poza cu 8 martie ai? ;)) in care apari in cercul mai mare de la 8 :)). eu am si trebuie sa dau de ea cu orice pret :P

    fotograful mi-l aduc aminte ca era 'nalt ca gardu si era negru... oh god :)) n-aveai cum sa zambesti cand il vedeai. si mai spunea si "pasarica" :P

    RăspundețiȘtergere
  5. ... mie imi place privirea tipei din prima fotografie... ce i-ai facut, ai terorizat-o? :)))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. comment-urile anterioare au spus totul, dar nu ma pot abtzine sa nu observ in poza 2 o "caciula de invatzatoare" dimpreuna cu posesoarea aferenta ei... te-ai gandit ca poate era un fel de ceremonie, shi precum napoleon inmana viitorilor mareshali renumitele bastoane, asha directorul liceului pedagogic le inmana viitoarelor invatzatoare, impreuna cu diploma de absolvire shi atestatul pedagogic, o caciula precum shi un certificat de provenientza (adiqtelea provine din stocurile regale de caciuli de invatzatoare), shi nu in ultimul rand dreptul de a o purta in orice interior sau exterior posibil in acest univers atata timp cat timpul va curge AMEN!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Black Angel - cred că eram mai tracasată atunci; acum, când mă uit la poze, mă amuz teribil:P

    RăspundețiȘtergere
  8. @Iulia Mihai - :))) daaaa, eram fan înfocat "colegi"; cât despre şcoală, n-aveam mari probleme cu ea, cât cu "outfit-ul" obligatoriu:(

    RăspundețiȘtergere
  9. @Liviu - aşa, aşa, că mă deochi rapid:P

    chiar mă gândeam că n-o s-o faci, dar măcar ai scotocit bine, bine de tot printre "amintiri":D

    RăspundețiȘtergere
  10. @dreamr - le aştept:D

    normal că am şi din alea; 2 chiar, de la grădiniţă...da' în alea nu arătam cine ştie ce chinuită:P

    RăspundețiȘtergere
  11. @S - :)))))))) habar n-am:-?? probabil să-i fi făcut ceva, orice, da' nu ţin minte să-mi fi pus piedică dup-aia:P

    RăspundețiȘtergere
  12. @deus_pax - =))))))))))))
    una ca asta pe bune că nu mi-ar fi trecut prin cap nici într-o mie de ani, dar o să-mi rămână imaginea ceremoniei adânc întipărită-n minte=))))))))))
    AMEN:)))))))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Să spunem că am făcut-o suficient. Ce-i prea mult strică. :D

    RăspundețiȘtergere
  14. :)) in prima poza,cum se uita fetita din stanga ta la tine =))
    Am pus candva la o leapsa poze d-astea,dar mai caut si revin.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Fetita Junglei13 - da, mă amuză şi pe mine teribil:P

    păi, aştept pozele:D

    RăspundețiȘtergere
  16. Uite într-una din zilele astea am s-o preiau şi eu.Doar că trebuie să caut bine momente în care nu aveam un psycho smile:lol:

    RăspundețiȘtergere
  17. @Cristina - păi, scotoceşte:) şi un zâmbet psycho n-a stricat niciodată, ba chiar e binevenit:D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger