.

sâmbătă, 11 septembrie 2010

Leapşă, premiu, de dimineaţă

Până una alta, am primit un premiu de la Miss Sunshine (căreia îi mulţumesc frumos, cu o plecăciune plină de graţie)...



Pentru că, zice-se, am un blog sexy:P
Premiul se duce la toţi cei "de dimineaţă"; consultaţi cu atenţie secţiunea, e redecorată şi reamenajată de curând.

În plus, o leapşă de la Dianna. Ce aş face dacă nu mi-ar fi frică.
Asta e greu; pentru că nu am frică, am temeri, iar temerile mele sunt puţin cam personale pentru blog. Aşa că o să rămân la eterna fază, conform căreia mi-e frică fără motiv. Da, ştiu, nu e foarte inspirată faza, dar la atât mă duce capul în momentul de faţă:)
Leapsă pe bază de autoservire, pentru cei care au cum să-şi exteriorizeze fricile...

6 comentarii:

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger