.

joi, 30 septembrie 2010

Geanta miraculoasă



Leapşă de la Grapefruits, care vrea musai să afle ce-i în geanta mea. Aşa că, pentru a-i satisface curiozitatea, am sărit cu poza adiacentă. Inutil să menţionez că ar fi putut fi mult mai multe chestii, dar m-a prins la câteva zile dup ce făcusem ordine şi disciplină. Pentru nelămuriri, întrebaţi cu încredere:))

Leapşa merge la toţi cei care se încumetă să-şi pozeze conţinutul genţii, poşetei, rucsacului, sau oricărui alt "recipient" de stocare zilnică a chestiilor proprii şi personale.

29 comentarii:

  1. @grapefruits - bomboane mentolate, cu de la muncă citire:))
    cutie metalică, mentol maxim:D

    RăspundețiȘtergere
  2. mai mai mai....asha punem noi in pericol sanatataea economiei :)) poi tzigari din astea-mi cumperi matalutza??? - zise el privind poza cu oki maritzi shi buze tzatzaind dezaprobator :))) (comment sub egida: unde-am pus acciza???)

    RăspundețiȘtergere
  3. deus_pax - :)) contrar primei păreri, sunt luate frumos, cu timbru, de la consignaţia din colţ:))
    numai că timbrul e pe spate:P

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mihaela ( Catwoman) - hmmm...la tine în geantă? :-??

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-ai satisfacut si mie curiozitatea in ceea ce priveste continutul posetelor :P si pentru ca mi-a placut... :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Am facut-o anul trecut,dar am sa dau un repeat
    P.S- citamine d-alea am si eu,mereu la mine :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @dreamr - a, păi nu-i poşetă;)) e geantă în toată regula. poşetele sunt un mister şi pentru mine:))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Fetita Junglei13 - păi, într-un an s-au schimbat "conţinuturile":P

    vitaminele mă ţin în viaţă:))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte tare, imi doresc si eu o cutiuta din aia.

    Credeam ca e crema sau altceva...

    RăspundețiȘtergere
  10. @grapefruits - nope, bomboane de bomboane:P da' te pot servi cu plăcere dacă doreşti:)

    RăspundețiȘtergere
  11. whatever, incearca-le pe-astea http://www.unipack.ru/user_files/file14132.jpg shi zi-mi parerea ta

    RăspundețiȘtergere
  12. @deus_pax - hmm... îs mentolate? pentru că nu mai pot fuma nimic nementolat:)) de fapt, nimic în afară de virginia, dacă nu vreau să tuşesc două zile:P

    RăspundețiȘtergere
  13. eshti atat de circumspecta de parca te-ash fi invitat la un bungee jumping tip ruleta ruseasca :)) (adiq sarim amandoi in acelashi moment, dar numai unul din noi are corzi, idea-i ca nu shtim care-i "norocosu'"...) e nementolat, dar... eu zic sa le incerci... ce zici, te rishti??? :)) (imagineaza-ti ca am jucat adevar shi provocare shi ai ales...mmmmmmm... provocare? :D)

    RăspundețiȘtergere
  14. @deus_pax - mă dau în spate de la provocare:( nu de alta, dar ştiu ce fel fac dacă fumez altceva:P

    RăspundețiȘtergere
  15. altceva inafara de cele la care ne referim... :D

    RăspundețiȘtergere
  16. @deus_pax - :)) vrei neapărat să mă convingi:P

    RăspundețiȘtergere
  17. nu-i evident??? :)) aaaaaa... am reushit? - intreba el cu oki mijitzi shi voce mieroasa

    P.S. - nici macar nu imi pot imagina cum ash arata cu oki mijitzi shi voce mieroasa:)))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  18. @deus_pax - pentru ochii mijiţi şi vocea mieroasă, chiar aş încerca o ţigară de-mi recomanzi:))))))

    dar...nu văd nici ochii, nu aud nici vocea, deci, nu, încă nu m-ai convins:P

    RăspundețiȘtergere
  19. [...]- mdah....intzeleg, intzeleg... dar pana la "tineretze fara batranetze shi viatza far' de moarte" inca-i cale lunga copila mea - zise calul intinzandu-shi grumazul sa mai smulga o gura de jar incins din focul de tabara aproape stins...luna mare cat o mamaliga matura valea shoptind ca-i vreme de odihna...camelia se inclina ushor cat sa ajunga cu varful sabiei la hartanul de carne, impungandu-l ushor sa vada daca-i patruns indeajuns shi ishi intoarse ganditor privirea catre tovarashul ei de drum shi spuse de parca vorbele se voiau un raspuns la propriile-i temeri:- tu zici ca n-ash tushi daca totushi ash incerca una? - nope, not at all - zise calul shi necheza ushor scuturandu-shi coama lunga pana-n pamant... - soooo - zise camelia intorcandu-se catre shaua ashezata in spatele ei in chip de perna, ii desfacu curelusha coburilor pe nevazutelea shi scoase de acolo cu miscari sigure pachetul negru-carbune - sa vedeeeeeeeeem[...]

    P.S. - :P

    RăspundețiȘtergere
  20. @deus_pax - :)) mă şi văd în cadrul sus-descris:)) presupun că am pantaloni şi cizme de haiduc, nu? da' haiducii fumau pipă:-??

    P.S. - :P

    RăspundețiȘtergere
  21. confunzi poveshtile....:))) dap, haiducii fumau pipa, dar noi vorbim aici de fat-frumos... poi fat frumos cu pipa??? cine-a mai vazut??? so, asculta de sfatul calului, ca-i cal nazdravan :)))

    P.S. - :D

    RăspundețiȘtergere
  22. @deus_pax - mey, tu mă-mpingi la păcat:)) omniprezentule, ar fi trădare să renunţ la mentolatele mele; pentru ele şi pentru plămânul meu. dar, prima dată când zăresc un pachet negru cărbune, fie, voi lua o ţigară de-ncercare. dacă mi se cutremură plămânii dup-aia...e de rău:))))

    P.S. - :D

    RăspundețiȘtergere
  23. ai luat o hotarare intzeleapta copila mea :)) imi pun chezashie planeta dimpreuna cu totzi piticii mei ca plamanii tai nu se vor cutremura, ba dimpotriva neuronii tai vor vibra placut surprinshi de aroma placuta shi gustul fin, grabindu-se sa-l mixeze urgent cu gustul cafelei de dimineatza... ;;)

    P.S. :D

    RăspundețiȘtergere
  24. @deus_pax - când duc la bun sfârşit experimentul, te anunţ, părinte:)))

    P.S. - ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger