Treaba lor, oceanul lor. Dilema mea e de ce se fac studii din astea. Sau de ce se prezintă cu titlul de știri. Posibil să-nțeleg scopul economic al studiului, dar scopul știrist îmi scapă cu desăvârșire. Tre` să știi cât cur-papier folosește americanu` ca să-ți dozezi și tu, române, hârtia, să te simți mai în occident? Sau să-ți numeri hamburgerii și să-ncerci să depășești fratele american la numărul de kilograme?
Jurnalistul de azi nu mai e interesat de subiecte fierbinți gen Watergate sau războiul din Irak. Nope, pe jurnalist îl interesează ce culoare aveau chiloții lui Nixon când a fost audiat și câte picioare aveau în total soldații pe câmpul de luptă. Nu era și unul cu 2 capete? Nici măcar unul gay? Pe bune? Ce fel de război e ăsta? Hai să lăsăm victimele, motivele politice, soluția deoparte și să ne-ndreptăm spre chestii mai câcăcioase, gen numărul de wc-uri vândute în ultimul timp. Cum vă permiteți încă un wc? Nu e consumul de apă mai mare? Cumpărați mai mult Domestos? Aha. Deci sunteți prosperi. Aveți bani. Aveți bani în timp ce alții stau la coadă la mâncare gratis. De ce nu donați? A, donați. Unde? La câinii vagabonzi? De ce nu la mamele singure și fără adăpost? Nu vă interesează soarta omenirii? Știți câți orfani sunt acum în lume? Hai să găsim cel mai murdar orfelinat și să deplângem soarta viitorul. De ce să ne obosim să facem, de exemplu, o campanie de informare, despre mijloacele de contracepție? De ce să informăm? Persoane informate, care folosesc prezervativul, înseamnă mai puține avorturi și mai puțini orfani, deci ni se ia pâinea de la gură. Despre ce să mai scriem dacă informăm lumea, și lumea știe ce să facă și cum să trișeze o sarcină, de exemplu? N-ar mai fi nimic bizar în care să ne băgăm nasul. N-ar mai fi chestii lacrimogene. N-am mai avea ce câcat să scobim, la propriu.
Să vorbim, deci, despre americani și hârtia igienică. E o informație absolut inutilă, ușurică și e aproape urât mirositoare. Și toate țațaiele or să se minuneze de cât de câcăcioși sunt americanii, și-or să ignore faptul că jurnalismul actual pute mai tare decât rezultatul fast-food-ului excesiv la americani.
Pân` la următoarea revelație, la bună vedere!
Putin pe langa subiect:
RăspundețiȘtergereCampanii de informare? Neah, e mai simplu sa faci o campanie "impotriva", cu un slogan lipsit de continut, impact zero, dar finantare grasa. Save the world!
don`t save the world! live for yourself!
Ștergeremerge :D
Eh... lasa bre,si daca nu ar scrie de hartia si fast-fudu americanilor, ar scrie despre bikini lu ragusanu, sau alta cotzofana. Si o sa fie din ce in ce mai rau :)) ca prostia e mare, si in romanica prea mult am ramas in urma cu toate. Acum tre sa recuperam tot, si prostia e singura care creste "fara numar" =)) Macar cu asta sa ne laudam si noi :)) ca suntem in frunte!
RăspundețiȘtergeretocmai asta e ideea: n-or să scrie despre chestii care contează, scriu doar nimicuri; nimicurile se cer, dar s-ar cere atât de mult dacă n-ar fi obișnuiți cu ele?
Ștergere:)) pai na, majoritatea conteaza.Ca oile :)) Daca e singura neagra nu conteaza.Important ca restu-s toante =))
Ștergeremie-mi place oaia neagră
Ștergere