.

vineri, 15 noiembrie 2013

Grupuri de futai

Facebook-ul e varianta mai dezvoltată a Hi5-ului. Hibrid între ăla unde-ți puteai pune poze, nu făceai mare lucru, mai râdeai de moaca stâlcită e unui fost cunoscut, mirc unde puteai fi oricine în spatele tastaturii și cu add-ul de jocuri pe care pe vremea aia le jucai direct din comp.

Facebook-ul e pentru când te plictisești tare de tot, mai găsești o melodie, un film, mai schimbi câteva vorbe, te enervezi că toate grasele-ți violează retina cu poze sexy, că toate borțoasele-și expun burta și, după ce popăie, te spamează cu plodul, cum bălește el inteligent, ce culoare a avut pampers-ul lui azi-dimineață și ce cărucior poți câștiga pentru micuța minune din viața ta.
A, da, și ca să te-ntrebe idiot și redundant când ai de gând să lași magia să-și facă loc în tine, devenind și tu borțoasă obsedată, cu gleznele umflate și cu munți de scutece prin casă. Am ce am cu borțoasele și cu mămicile insistente, asta-i clar.

Da` n-am văzut niciodată fb-ul ca pe un site de futai. Bine, recunosc, până să mi se explice ca la blonde, n-am priceput nici că majoritatea întâlnirilor organizate-n grup, sub un vag motiv pseudo-intelectual sunt, de fapt, același lucru. Gen n-am ce fute, nu știu cum să cunosc lume, așa că mă duc la o întâlnire mascată de un grup de oameni cu același scop ca al meu și, cine știe, poate chiar pică. Dacă nu pică, măcar ai mai ieșit și tu din casă în alt scop decât după pâine.

Revenind. Nu l-am văzut până când nu mi-au sărit în ochi două grupuri: femei singure și singur/ă. Ambele cu vreo mie și ceva de membri, toți în căutare. Altfel de ce pana mea ai intra într-un grup care țipă sunt singură, sunt fierbinte, ia-mă acum? Și totul a devenit, deodată, mai clar.
Fb-ul nu e acea mare rețea care vrea să afle câți suntem, cu cine ne împrietenim, să facă statistici malefice despre populații, nu e o mare bază de date în care suntem toți doar niște cifre. Fb-ul e un mare site de matrimoniale. Unde orice Gicu își găsește Gicuța lui, unde nu pari disperat în căutare, pentru că ți se cere la profil să specifici starea civilă, nu bate la ochi dacă spui că ești single, dar e un semnal pentru ceilalți la fel de single sau în căutare de mici aventuri că ești liber și nu te dai în lături de la a-ți schimba statutul, măcar pentru o perioadă de timp.
Și restul de informații, gen vârstă, oraș, poze, interese, e doar filtrul care te ajută să selectezi.

Da` să spunem că ești în grupul femeilor singure. Dacă te combini, ce faci? Părăsești grupul? Sau poate există o clauză specială: grupul poate fi părăsit doar în eventualitatea unui mariaj. Sau intri, ieși, mai intri o dată și tot așa, până epuizezi toți membrii grupului. Apoi te muți în singur/ă. Îl faci și pe ăla și, între timp, mai apar altele. The sky is the limit.
Atât timp cât există grupuri pentru persoane singure, nu vei fi niciodată singur. Ei sunt acolo ca să-ți dea sprijinul de care ai nevoie. Impulsul de a nu mai fi single. Ei îți deschid ochii că există mii de persoane la fel de fantastice ca și tine, care doar au avut ghinionul de a nu găsi persoana potrivită. Printre atâția ghinioniști, imposibil să nu fie unul care să te aprecieze la justa ta valoare, care să vadă cât ești de minunată și care să reprezinte biletul tău de ieșire din grup și din site-ul de matrimoniale.

Bineînțeles că dup-aia vei trece în grupul persoanelor căsătorite, cu cont și parolă comună, ca nu cumva să-ți treacă prin cap să-nșeli dându-te drept single again.

Sunt dezamăgită. Și revoltată. Și, de fapt, nu prea-mi pasă cine fute pe cine și prin ce mijloace, da` eu am crezut sincer până acum că fb-ul e doar ca să nu mă plictisesc prea tare când mă plictisesc teribil.
Acum că știu secretul o să privesc suspicios fiecare persoană care e trecută drept single. Nu se știe în ce cercuri se învârte...




17 comentarii:

  1. :)) Site-uri de-mperechere. Mna păi, tăte se strică dup-o vreme c-o fi Feisbuc, c-o fi Hi

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma, tare-s multi astia carora le place sa ragaie updateuri cu viata lor privata, sexuala, I lav Gelu and Gelu lovz me.

    Iar eu sunt exceptie pentru ca-s exceptional.
    Ca nu vad de ce sa stie turma daca-s single sau poligam. Niciodata n-a stiut din Facebook.
    Nici acum.
    Inca o data, sunt exceptia exceptionala.
    Si nu gasesc un grup care sa ma integreze :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. le râgâie din proprie inițiativă pentru că nu-i întreabă nimeni nimic. niciodată :(

      Ștergere
  3. Ai dreptate in cea mai mare parte. Pentru ce ramane priveste-ma... Suspicios :))

    Miaurius

    RăspundețiȘtergere
  4. pentru futai exista prietene nasoale sau grase, care cenzureaza adevarul :))

    RăspundețiȘtergere
  5. tu trebuie sa scoti filtrul sau prezervativul

    RăspundețiȘtergere
  6. Grupurile astea îs ca un fel de două feluri de discoteci :)))))). Știi ca te duci, dar nu știi ce găsești. Doar speri:))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti circotasa:))) Lasa si tu tineretul sa se exprime erotico-sexual, ca e democratie:)))) Mai bine zi de frau Merkel ca a aparut neepilata intr-o poza de tinerete:))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ești dusă fato! Cum sa fie FutBook site de buceala? Doamne fereastră!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) eu mă fac în continuare că nu știu. îs prea minoră pentru adevăruri din astea

      Ștergere
  9. :)) Nu mi-a iesit nici o combinatie pe facebook pana acum :)) Da-ne un link ceva cu grupruile alea de feministe :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-ai încercat îndeajuns de mult :)))
      link? habar n-am. așa se chemau grupurile: unul - femei singure și celălalt - singur/ă
      doar că nu-s feministe; îs de futai :)))

      Ștergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger