.

miercuri, 24 august 2011

Aşa nu

Am aflat că a fost post şi-acum, că s-a terminat postul, e liber la "cărniţă". Pe bune că, în primă fază, m-am gândit că lumea a devenit mai religioasă şi că unii chiar au început să respecte posturile. Da' dup-aia am realizat că discuţia aluneca spre cu totul altă pantă, şi-aşa a apărut dilema. Şi mania. Şi nervii.

Urăsc termenul de "cărniţă" drept înlocuitor pentru sex. La fel cum urăsc "post" sau "au venit musafirii" pentru "ciclu". N-o să auzi nici o gagică spunând "băi, mi-a venit ciclul şi n-am putut să fac sex". Nu, că ele trebuie s-o coafeze. S-o metaforizeze şi s-o deghizeze cât mai mult. La fel ca atunci când aşteaptă să fie consignaţia goală pentru a-şi lua tampoane; la fel cum vânzătoarea dă pe sub mână alea două ob-uri pe care le ceri cu voce tare.

Trecând peste faptul că anumite diminutive îmi strepezesc dinţii, să fim serioşi, cărniţă? Nu pot pune degetul să arăt exact de ce mă chinuie termenul. Doar că e aşa, ca atunci când văd crocodili, sau când visez şerpi care se târăsc înspre mine. Repulsie totală faţă de eufemism. Zi-i cinstit, că nu-ţi pică tresele. Sau găseşte ceva care să pară mai puţin libidinos.

Şi la fel de libidinos mi se pare să plescăi salivând pe tastatură cu gândul la orice fel de mâncare, în condiţiile în care te plângi că ţii dietă, nu slăbeşti deloc, dar mărturiseşti nonşalant că ai terminat o cutie de Finetti în două ore. D'aia mare. Măcar plescăie-n gând.

Pân' la următorii nervi, la bună vedere!

10 comentarii:

  1. Nu stiu ce vanzatoare ai intalnit tu, da' eu cand ma duc si cer pe un ton normal, aia urla parca de-a dracului: DECI UN PACHET DE ALWAYS?; 'da'; 'UN PACHET DE ALWAYS DE ASTEA PE PORTOCALIU, VAI CE NOROC AI, E ULTIMUL PACHET DE TAMPOANE, NA! TINE-TI TAMPOANELE.X LEI E UN PACHET DE TAMPOANE!Nu stiu ce vanzatoare ai intalnit tu, da' eu cand ma duc si cer pe un ton normal, aia urla parca de-a dracului: DECI UN PACHET DE ALWAYS?; 'da'; 'UN PACHET DE ALWAYS DE ASTEA PE PORTOCALIU, VAI CE NOROC AI, E ULTIMUL PACHET DE TAMPOANE, NA! TINE-TI TAMPOANELE.X LEI E UN PACHET DE TAMPOANE!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iete vezi! De-aia nu ma mai plang eu, si bag mancare fara numar:)) Stiam eu ca exista si motivul ala pe undeva:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. @MusicInfusion - Cred că am dat doar peste vânzătoare pudice. Clar asta e singura explicaţie.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Torden - mdaa...râzi...nu ţie ţi se întâmplă din astea :p

    RăspundețiȘtergere
  5. sun o amică să ieșim la o bere.
    "nu pot, că mi-au venit"
    cine a venit?
    "musafirii"
    așa...și până la ce oră stau? nu ieși dup'aia?
    într-un final m-am lămurit și io ce naiba vrea să zică...:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. @LunaSerene - Noroc de mine că am reuşit să desluşesc misterul! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @Inache - tot e bine că nu ai aşteptat câteva ore, bun bazată ca musafirii vor pleca în aceeaşi zi :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. stai că mi-am mai amintit ceva... :D altă dată, aceeași amică...invitație la bere.
    "nu pot, sunt pe stop"
    la ce stop ești, mă, că ne vedem acolo
    "nu, mă, mi-au venit musafirii" de data asta știam ce-i cu musafirii ăia...:)))
    oi fi io prea tâmpă...:D da' pe bune că am aflat expresiile astea foarte târziu...:))) și toate au legătură cu berea=)))

    RăspundețiȘtergere
  9. @Inache - am înţeles! din cauză că nu beau bere celelalte gagici ştiu toate expresiile astea şmechere:D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger