.

miercuri, 31 august 2011

Perfecţiuni

Taximetristul perfect trebuie să priceapă din prima unde trebuie să mă ducă. Să tacă tot drumul, să nu-ncerce să facă small talk, să nu aibă casetofonul fixat pe manele şi să conducă fără să-mi provoace răzmeriţă-n stomac.

Colegul perfect e ăla care nu mă bagă-n seamă decât dacă sentimentul e reciproc. Care-şi vede de treaba lui, care salută sau nu şi care nu-mi mănâncă mâncarea. Cu plăcere îi dau acestui coleg un paracetamol când are nevoie şi-i cer o mână de ajutor de consider că mă poate ajuta.

Dacă vine vorba de vânzătoare perfecte, e vorba de alea care se mişcă rapid, nu-mi comentează alegerile, îmi dau rapid restul şi nu-ncearcă să mă tragă-n piept cu chibrituri şi pastile Orbit.

Prietenii perfecţi îs ăia de te ridică atunci când eşti la pământ, care duc bere după bere din solidaritate, de care-ţi permiţi să faci mişto şi cărora le permiţi miştourile. La care apelezi când ţi s-a stricat priza şi pe care-i înveţi cum să bată un cui cu stil.

Şi mai sunt multe chestii perfecte. Seara perfectă, şueta perfectă, momentul perfect; dar astea-s perfecţiuni mult prea intime. Să fie între patru ochi...

Pân' la următoarea perfecţiune, la bună vedere!

10 comentarii:

  1. Right! :)
    ... daaar... sunt foarte multe de spus despre perfectiunile astea :). N-ai avut chef de scris azi :)?

    RăspundețiȘtergere
  2. prietenii perfecți sunt și ăia pe care-i lași să te ciufulească, și-ți place, chiar dacă în mod normal urăști chestia asta...:D sau cei care zâmbesc doar pentru tine... cei care-ți sunt alături când faci tâmpenii, sau cei care cred în tine atunci când tu ai încetat s-o mai faci...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Torden - esenţele tari vin în sticluţe mici:)

    RăspundețiȘtergere
  4. io ziceam din punctul meu de vedere:P
    acum, sper că n-o să profite, dacă or citi pe aici, și n-or să-mi jumulească peruca de fiecare dată când ne vedem...:D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Inache - neee, stai fără grijă, nici prin cap nu le-ar trece să te ciufulească major :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-a placut asta "care-i înveţi cum să bată un cui cu stil"

    Sunt si eu de accord cu perfectiunile astea, ar fi prea frumos daca toti ar face asa.

    RăspundețiȘtergere
  7. phiu...m-ai liniștit deplin:D nu de alta, da' și reciproca-i valabilă, și mie-mi place să-i smotocesc...:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Refuzake - ar fi; dar putem spera încă în perfecţiune, nu?

    RăspundețiȘtergere
  9. @Inache - îşi vor lua fixativul după ei de-acum înainte:D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger