.

duminică, 29 iulie 2012

Capul celor 11000 de fecioare

Leapșa. În dublu. De la Music Infusion și de la Ina. Lejer, ca de duminică.

Reguli:
1. Postează imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine
3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat si formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi
4. Nominalizeaza 11 persoane (+link) care să realizeze acest tag
5. Mergi pe pagina lor şi anunţă-i
6. Nu da tag-ul inapoi !


Imagine:
11 lucruri despre mine:
- îmi plac chestiile simple în general, și alea complicate dacă le complic eu
- ador să dorm, să mănânc, să vorbesc; mai ales să vorbesc
-  dimineața mea începe cu o cafea și o țigară
-  mă omoară frigul și învii pe caniculă
- mă enervez rapid, și-mi trece repede
- pot vorbi ore-ntregi fără să spun nimic
- am dileme și manii ciudate
- ”ciudat” e de bine, pentru că nu-i ”normal” și ”normal” e prea obișnuit, deci plictisitor
- 2 tatuaje și 13 pierce-uri
- de-abia aștept să mă tund
- niciodată nu știu exact ce să spun când mi se spune: ”zi ceva despre tine”

Întrebări la care trebuie să răspund. Două seturi, pentru că unul singur ar fi fost prea simplu.
MusicInfusion:
1. Carte preferată
Greu să aleg. Dar cea mai citită e ”Toate pânzele sus”
2. De ce ți-ai ales profilul ăsta
Profil de?
3. De ce blogspot și nu wordpress
Blogspot-ul mi s-a părut mai simplu de utilizat
4. Fază retardată de când erai copil
Îmi plăcea să mă joc în șifonier, sub masă, în cămară, oriunde cât mai strâmt și mai ascuns
5. Ca animal de companie vrei...
Am câine și pisici. Nu cred că mai vreau încă pe cineva
6. Visul tău de copil
Să fiu ca Silvia Conti din La piovra
7. Versul preferat dintr-o piesă
Greu de ales. Ultima manie: ”...a black beard, a cigar, Jesus Christ with a gun...”
8. Proză/poezie
Proză
9. Om de cultură pe care nu-l suporți
Pruteanu. George Pruteanu
10. Ce-am făcut vara asta
Plajă. Muncă. Plajă. Fun.
11. Cum stai cu prejudecățile
Îmi place să cred că n-am.

Ina:
1. dilimandrit, zevzec, hapciulitic
2. toate trei
3. dinții de calorifer, capul de tastatură
4. se-nroșește când bea prea mult
5. cu mâna
6. doar dacă e noapte
7. evident
8. în nici un caz Porfirie
9.
10. era acolo de la ultimul potop
11. uneori

Întreb eu:
1. De ce ai face leapșa asta?
2. O decizie pe care ai luat-o, și-ai schimba-o
3. ”În dragoste și-n război, totul e permis”. Adevărat sau fals?
4. Ce întrebare te face să te fofilezi?
5. Subiecte tabu
6. Obiectul de care nu te desparți
7. Muritor sau ne
8. Ce te întristează
9. Ultimul coșmar
10. 3 filme de văzut neapărat
11. Urăști să...

Vorba lu` MusicInfusion, oracol de gimnaziu. Catchy.

În ordine de ultimele postări, merge la:
Ana
Lizu
Forfecutsa 
Cudi 
Daniel 
Addicted 
IncaVisez  
Cristina Cioba 
Chrissy
Miss I.
Luna Pătrată

Pân` la următoarea leapșa, la bună vedere! 





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger