.

miercuri, 4 iulie 2012

Yankee Doodle

Mijloc de autoapărare. Zgârii până nu mai poți. Scoți un ochi. Îl umpli pe nenorocit de sânge.
Mijloc de satisfacere. Te-a pișcat țânțarul sau ai vărsat de vânt și tre` să te scarpini.
Mijloc de automutilare. Îți scoți ochii în somn, din neatenție.
Unghiile de la mâini.

Îmi plac femeile cu mâini frumoase, degete lungi, subțiri și manichiură frumos făcută. Roșul sălbatic. French-ul de bun-gust. Nude-ul ca un fetiș cu puritate. Mâinile altor femei. Mâini care te mângâie și știu să mângâie fără să te zgârie și atingerea te-nfioară. O femeie nu-i feminină cu unghii ca ale mele. Eu nu vreau să fiu feminină. De asta nu pricep de ce mie trebuie să-mi crească periodic unghiile. Să le tai o dată pe săptămână, pentru că altfel nu le suport. Mă incomodează ca o parte din mine care crește și vrea să părăsească corpul. Să fie independentă. Nu-mi plac părțile din mine care-și declară independența. Mă simt ca Anglia pe 4 iulie.

Mult mai simpatice îmi sunt unghiile de la picioare. Pe alea pot să le las de capul lor și două luni, și tot nu cresc. Refuză cu desăvâșire. Uneori mă gândesc că-s eu anormală de nu tre` să le scurtez decât uneori. Prin comparație.

Scenariu: naufragiată pe-o insulă pustie, în căutare de hrană, unghiile alea probabil mi-ar servi la tranșat rechinul și modelat stâlpii de la colibă. Da`așa? O grijă-n plus. Și dacă sunt create pentru a mă ajuta în perspectiva unei supraviețuiri sângeroase, nu pricep de ce nu-mi cresc și dinții, să trebuiască să-i pilesc săptămânal. Măcar cu ei aș sfâșia beregata oricui mă amenință, direct și sigur.

Pân` la următoarea dilemă, la bună vedere!

4 comentarii:

  1. :))) Bine gandit :)) Acum sunt la moda unghiile false :)) Eu le tai cand imi amintesc si ma enerveaza :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. unghiile false mi se par ciudate
      și eu, dar asta se întâmplă cam la săptămână :))

      Ștergere
  2. Te-ai zgariat vreodata pe ochi astptand trenul? :)

    Ai de la mine o nominalizare, dar si o leapsa ... pe sine.

    Te bagi la leapsa sau la un comentariu?

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger