.

marți, 31 iulie 2012

One missed call - p.3

Eu când zic că am lipici la d`ăștia de n-au ce face, nu vorbesc degeaba.
Dă-i idiotului telefonul pe mână, cu minute fără număr, și ghici pe cine se trezește să streseze. Pe mine, evident.

Nu știu dacă-s cea mai norocoasă persoană din lume, pentru că și cei care nu mă cunosc vor să mă cunoască, sau cea mai ghinionistă, din același motiv. Cert e că, de ani de zile, am aceeași soartă: i se pune unuia pata pe numărul meu, și dă-i conversație! Conversație de unul singur. Zile la rând. Telefon, sms, telefon, sms, la ore indecente gen 9 dimineața, când doarme și patul sub mine.

După ardeleni și plozi, a venit rândul pulifriciului maniaco-depresiv obsedat sexual. Plod, după voce. Obsedat, după sms-uri. Mi s-a oferit cea mai genială partidă de sex din viața mea, cu amănunte și explicații. Am aflat că mă iubește nespus și că i-ar plăcea să-i cânt ceva. Cred că și-ar fi schimbat părerea dacă chiar i-aș fi urmat îndemnul, pentru că behăi mai rău ca elanul național din Scandinavia. Noroc că eram la serviciu, și manifestările indecente sunt interzise de regulament; eu cântând e mama indecenței.

Am răspuns când a sunat, pentru că nu știam cine ce vrea; putea fi important. Big mistake! Huge mistake! Pentru c-au început să curgă sms-urile, telefonul suna ca-n gară, apocalipsa is coming. S-a oprit pe la 11, aseară. A reînceput azi la 9. Așa că l-am trecut în agendă. Să știu că-i admiratorul secret, și să nu răspund. Poate se potolește. Cam cât ține o manie din asta?

Vizualizez cum mâna mea intră prin telefon și atentează la jugulara lui. Strâns, strâns, din ce în ce mai strâns. Cu toate că s-ar putea să-i placă. Pare masochist. Și iar mă gândesc că numărul meu e pe undeva, public, cu săgeți și ”sunați-o, e fierbinte!” Altfel nu-mi explic cum, periodic, mă pricopsesc cu câte unul care nu se mai dă oprit. Chiar dacă nu-i răspund. Chiar dacă-l ignor. Pe vremea mea, copiii nu erau atât de insistenți. Sau nu aveau atâtea minute.

Propun  ca firmele de telefonie mobilă să nu dea cartele sau abonamente nelimitate decât după un intens control psihologic al posibilului client. Cine știe câți psihopați mai sunt încă în libertate, adulmecând după numărul meu?

Pân` la următoarea aventură, la bună vedere!

11 comentarii:

  1. Şi te enervezi pentru atâta lucru?! La ce bun? Risipă de energie! Setări telefon-> Blocare număr
    Setări mesaje -> Blocare număr... Să mai poftească! Iar dacă îşi ascunde numărul, vezi că există un soft de redirecţionare pe computer şi la redirecţionare nu îşi mai poate masca numărul. Nu îmi amintesc acum nici cum îi zice şi nici unde îl găseşti (sunt un pic în urmă cu somnul), dar revin îndată ce mi se împrospătează memoria.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu băţul prin gard?!... Parcă tot nu merită! Strici orzul pe Mateiaş...

    RăspundețiȘtergere
  3. şi pe şeful trupei lui

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai bine mă enervez pe chestii mărunte decât să am chestii chiar grave pe care...

      Ștergere
    2. @mab: 1) What / Who are you laughing at?... The name of my phone is Polichinelle. Secrets are part of wh(o)at it is, and... well, I shared a few of them with you. Otherwise, I'm seemingly quite reliable. You should bear with me.
      2) Thou too, Brutus?... Don't, 'cause I shan't give you my phone number! Anyway, is it for me playing smart or for me playing blonde, for being nice or simply for me with the right dress(ing)? I hope you're the good twin, 'cause I've already lost a soul and lots of my feathers (undeservingly) in a public execution somewhere on this blog.

      @Camelia Bucur: Soft-ul de care bălmăjeam este Asterisk, e free şi open source, doar că o să mai ai nevoie şi de alte acareturi pe lângă el... În primul rând de instalarea unui al 2-lea sistem de operare, care ar trebui să fie un linux, şi, cel mai important, ar trebui să ai un prieten bun ITC-ist, priceput nu doar pe partea de date, ci şi pe partea de voce, şi dispus să îţi scrie un mic script de conversie la program pentru a ajunge să vezi numărul ascuns în format "omeneşte" citibil. Prieten foarte priceput + * = no darn hidden phone ID.

      Ștergere
  4. Si eu am avut aventuri dintr-astea. Pur si simplu lasam telefonul deoparte, deschis. Vorbea omul singur ca televizorul. Pana cand si-a dat seama de faza si nu a mai sunat. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ăsta ducea conversația singur oricum. cred că-i place să se audă vorbind...
      dar bine că nu sunt singura care pățește d`astea ;)

      Ștergere
  5. Mna pai trebuia cu o voce tremuranda sa-i spui: "D-apai ficioras, baba are 87 de ierni, beteaga, cu toiag, nu ti-ai gas't vreuna tinerica batar cat ma-ta?"

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger