.

miercuri, 29 februarie 2012

Babele

Mă, cică de mâine încep Babele. Când era mică întrebam ce încep, până m-am prins că ele încep. N-am priceput însă dacă așa cum ți-e baba o să fii tot anul, sau o să-ți meargă tot anul. Detalii.

De cele mai multe ori, cam uit să-mi aleg o zi. Și mă prind, undeva pe 5, că nu m-am hotărât. Așa că decretez că pe 6, 7 sau 8 o să fie baba mea. Mereu se trezește câte unul, cu voce stresantă și, eventual, puțin răutăcioasă, cam ca ăia de te pârau când erai mic: ”Da` n-ai cum, că ești născută pe 13, deci baba ta TREBUIE să fie pe 4. Nu-i pe alese!”

Ei, să mori tu! Dacă vreau să fie baba mea pe data de 7, de la ora 11 pân` la ora 17, atunci o să fie! Nu-i cu bon de ordine, nici cu stat la coadă. Și-apoi, de ce ar trebui să-mpart eu baba mea cu alții care sunt obligați la aceeași dată, doar pentru că o adunare simplă le-a dat același rezultat?

Plus că dup-aia începe dilema: dacă e soare, o să-mi fie cald, o să-mi meargă bine, sau o să am febră? Dacă plouă, o să plâng non-stop, chit că nu am motiv, sau o să am după mine norișorul cu tunet și fulger, care-o să mă transforme tot anul într-un șoarece murat? Dacă-i întunecat, o să văd din ce în ce mai prost? Și dacă-s toate amestecate... am probleme majore de personalitate, d`alea cu dedublări de personalitate și atacuri de isterie?

N-ar fi mai simplu să mă fac că plouă, și să uit din proprie inițiativă de babe? Bine, tot o să se gândească Cutare să mă anunțe că-i 4, și-i baba mea. Dacă-i furtună de meteoriți, taifun, ninsoare și toate astea cu un soare blând, calm și zâmbitor, clar e a mea. Altfel... mă mai gândesc...

Pân` la următoarea dilemă, la bună vedere!

14 comentarii:

  1. da, daaa, DA! și pe mine mă stresează ăia care vor să-mi bage pe gât baba number six... nu, frate, baba mea îi 7 de când mă știu. de-aia, fiindcă, deoarece! 7! nici o adunare, nici o regulă, nimic...:|
    și, oricum ar fi în ziua aia, e de bine! găsesc eu explicații pozitive pentru absolut orice fenomen...:D că, de obicei, am parte de toate alea:))) so, dacă vrei cea mai nebună babă ever, welcome to my baba:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oferta e tentantă, dar am ales deja, după consiliu de război, una; și nu, nu 4 :D

      Ștergere
  2. Pfuu, am si uitat de babe... Eu is nascuta in 18, deci potrivit adunarii a mea-i in 9... :) Merge si asa, inima nu-mi cere alta zi, ba nici chiar pe asta. Decretez - n-am baba. Na!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmmm... și dacă-ți aduce cineva aminte că da, tocmai pe data de 9, e baba ta? ce te faci atunci?

      Ștergere
    2. Raspund - "Daca zici tu..." :) Sincer, ma enerveaza toata chestiile astea legate de superstitii si previziuni si incerc sa le evit pe cat cu putinta.

      Ștergere
    3. mda, dar asta e una dintre puținele superstiții faine și pașnice

      Ștergere
  3. Sa ai o primavara frumoasa, cu bucurii si multumiri depline! :)
    Eu mi-am ales ce baba am avut chef, na! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Teo! Așa o sper și așa să fie și pentru tine!
      Riscant, dar merită ;)

      Ștergere
  4. Si daca esti nascut pe 19? Sau pe 29? CE se intampla?
    baba mea, a fost azi. A batut vantul , dar a fost soare si frumos.. Asta inseamna ca o sa fiu nervoasa si frumoasa, in the same time?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1+9 = 10 = 1+0 = 1
      2+9 = 11 = 1+1 = 2
      că anul e fain, cu diverse diversiuni :D

      Ștergere
  5. Ma lasi naibii:))( e o vorba veche) Stiam ca nu sunt buna la mate, stiam eu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Baba fericita! :))
    Ai de la mine o nominalizare dar si o
    leapsa "frecventabila".
    Te bagi la leapsa sau macar la un comentariu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e o babă care dansează de-a dreptul :))

      nominalizare? pentru mine?

      comentariu, clar!

      Ștergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger