.

luni, 20 februarie 2012

Doi ani

Acum fix doi ani, scriam asta. Un an mai târziu, asta. Şi azi a mai trecut un an. Un an scris, un an trăit şi parte din el scris, un an parte scris, parte trăit.

Blog în zodia peşti, scris de-un vărsător. Dual ca peştii, cinic şi acid ca mine. Început ca o sugestie, continuat ca mod de exorcizare. Scris cu nervi, despre nervi; din tastatură, imaginându-mi că scriu cu pixul pe hârtie. Fraze mai vechi sau mai noi, cuvinte, gesturi, totul meu.

Şi n-am scris niciodată din obligaţie. Nici pentru lauri, nici pentru empatie. În mod egoist, scriu pentru mine. Pentru că-mi face plăcere să tastez cu cafeaua alături. Dimineaţa mea, jumătatea zilei pentru alţii.

Obsesii muzicale, o nouă religie, să râzi şi când te rupe pe dinăuntru, culoar de oglinzi, aluzii şi iluzii, idei date, idei însuşite, bucăţi din mine. Fragmente. Ca atunci când te duci la mare, şi pe plajă nu găseşti doar scoici întregi; de fapt, cele mai multe sunt doar bucăţele, dar tocmai de asta îţi place plaja. Pentru că dacă ar fi doar scoici întregi, n-ai mai avea plăcerea aia totală când găseşti una intactă.

Nu ştiu dacă ar trebui să-i fac tort sau să-i aduc vreun cadou. Pe de altă parte, e ca şi cum mi-aş face tort sau mi-aş aduce cadou eu, mie. Într-un fel, face doi ani Erase-Rewind-ul; într-un fel, fac eu doi ani. De scris. De exteriorizat. De mine.

Pân' la următorul an, la bună vedere!

35 comentarii:

  1. cinic, acid și GENIAL ca tine!:D
    tocmai de aia-i fain, tocmai de aia-ți ies toate atât de bine, pentru că le scrii pentru tine;) dacă ai scrie pentru numărul de vizitatori, empatie, bla, bla, bla...erase rewind ar fi altceva... dar nu mi-e teamă, asta n-o să se întâmple never ever:D ești prea TU...:)))

    tort? ai zis TORT? hmmm...fac eu cadoul, tu dulciurile:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dulciuri făcute de mine? asta ar fi ceva :)))

      Ștergere
    2. pentru toate există un început...:D poate rămâi surprinsă de ce iese:)))

      Ștergere
    3. şi dacă nu iese nimic, pot oricând să le cumpăr :D

      Ștergere
    4. ție să nu-ți iasă? ha! dacă-ți pui în minte, îți iese și un tort cu etaje și 3 feluri de cremă! doar ești vărsător;) și guru pe deasupra...:)))

      Ștergere
    5. turnul din pisa scrie pe el, dacă e etajat!

      Ștergere
    6. abia e altfel decât restul!:D gustul contează, pe ăla tre' să-l nimerești:P

      Ștergere
    7. adevărat, dar nici aşa nu pot fi convinsă!

      Ștergere
    8. da' cine vrea să te convingă?:)))

      Ștergere
    9. nope, era doar o idee...:)

      Ștergere
  2. Muuulți înainte! Mulțumesc că mă faci să zâmbesc de multe ori și să strig singură în fața laptopului: ”Da, da, exaaaact!” :D

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani blogusor:) Am vazut ca m-ai scos din blogroll...am inceput iarasi sa scriu, sa stii:P

    pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms, ms :)

      nope, am făcut doar o reorganizare; în cealaltă coloană nu te-ai uitat, aşa-i?

      Ștergere
  4. Eu am ramas cuplata pe faza cu lovitul la ficati. Ce fac dupa, fug mancand pamantul?! Primiti cu aderenta? :)
    P.S. Al nabii cucui, nu s-a umflat indeajuns!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai ceva ca speedy gonzales! :))

      hmm... trebuie doar să fii mai insistentă data viitoare; până la urmă tot vei atinge ACEL nivel!

      Ștergere
  5. La multi ani blogului tau, chiar daca am trecut deja pe 21! Iti citesc fiecare postare si le gasesc absolut savuroase! Mi-e drag de tine, cea pe care o descopar aici! La cat mai multe postari si o noapte faina iti urez! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani si la cat mai multe postari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am inceput cam odata sa scriem pe blog, bag de seama :) Ai sintetizat foarte bine aceleasi sentimente care ma anima sau ma mana si pe mine-n lupta de-a ma spune, de pot sa zic asa...
    Mult timp si spor, Cami, chapeau bas! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, suntem cam de-o seamă:)
      Mulţumesc mult, Teo! Pană uşoară să ai!

      Ștergere
  8. Multi ani blogului tau!e printre putinele pe care le mai citesc.

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani! Sper sa te citesc cu nesat si peste ani si ani :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai de la mine o o urare, o nominalizare dar si o leapsa de promovare.
    Te bagi la leapsa sau macar la un comentariu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru urare și nominalizare.
      Comentariu; e mai mult eu...

      Ștergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger