.

joi, 18 octombrie 2012

Hapiness level: Azerty

1. Fericiți cei cu laptop cu diagonala mare, că a lor este împărăția filmelor.
2. Fericiți cei care nu plâng după mega RAM, că aceia se vor mângâia cu performanța.
3. Fericiți cei cu HDD-ul imens, că aceia se vor sătura de filme, jocuri și tot ce se mai poate stoca într-un laptop.
4. Fericiți cei cu procesoare Intel Core i3, sau 5, sau 7 că a lor este viteza.

Știu, Fericirile erau 9. Fericirile mele nu sunt legate nici de viața de după, nici de Împărăția Cerurilor. Fericirile mele pot fi împărțite în plăceri mici, care n-au nimic de-a face cu spiritualitatea. Dacă vorbim despre fericirile mele legate de laptop-uri, deja trecem la alt nivel.

Da, în primul rând mă uit la diagonală. Pentru că-mi plac detaliile și-mi place să văd fiecare detaliu în parte, fără să apelez la ochelari. În plus, nici un film, nici un joc, nici o poză nu are aceași savoare pe un ecran de 10; prefer 15, din respect pentru detaliu, dar și din comoditate pentru că un laptop cu diagonala de 17, oricâte detalii în plus mi-ar oferi, n-ar încăpea în geanta mea perfectă pentru plimbat cu laptop-ul în spate.

Caut memoria internă cât mai mare, pentru că am mania multor ferestre deschise în timp ce muzica-mi cântă suav în winamp, mă joc pe-o poză într-un progrămel ambiguu, fac un dvd pentru că-mi place să-mi țin filmele pe dvd-uri și da, am și-un document word deschis, în caz că mă lovește inspirația.

Recunosc c-am rămas cu mania dvd-urilor de pe vremea când hard-ul meu n-avea decât 80 de giga. Rămâneam fără spațiu, niciodată n-aveam cât loc îmi trebuia, așa că acum vreau memorie mare, mare, din ce în ce mai mare. Să pot îngrămădi atât de multe chestii încât să uit de existența lor.

La procesor mă uit din obișnuință. Cu cât e mai puternic, cu atât prelucrează mai rapid, și mie-mi place viteza.  Îmi place să lucrez mult, repede și bine.

Nu mă uit la producător, nu mă uit la greutate, nu mă uit la sistemul de operare. Astea sunt detalii. Și-n alegerea unui laptop, îmi place să fac o chestie: să folosesc filtrele de căutare. Poate de asta mi-a plăcut magazinul Azerty. Are filtre pe măsura fericirilor mele.

De-abia după ce mi-am bifat diagonala, memoria internă, externă, procesorul, pot să-mi ofer plăcerea de-a alege între un laptop roșu, Lenovo sau un laptop Asus, puțin mai scump, dar care are numele în spate. De-abia după pot alege între design, greutate, sloturi usb sau tehnologie audio. În măsura bugetului, bineînțeles. 

Și, după toate filtrele, după toate fericirile îndeplinite, dacă e să vorbim și de buget, aș putea spune că nu eu mi-am ales laptop-ul, el m-a ales pe mine. Respectându-mi toate dorințele tehnice și având și-un preț rezonabil. 

Super Blog 2012, etapa 6.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger