.

miercuri, 3 octombrie 2012

Rock me, Avensis

Am avut o adolescență demodată.

Cumpăram casete, când toți se plângeau de cd-uri zgâriate și strângeam bani pentru o combină audio cu cd player, când toți aveau deja calculator.
Eram demodată dorindu-mi geacă de piele marca 1980 și o chitară electrică. Și am fost demodată cu vynil-uri, textile care imitau pielea și-o chitară clasică, la mâna a doua, cu partituri pe care nu le-am învățat niciodată.
Eram demodată încercând să învăț germana, când toți se jucau cu replici în engleză.
În `98 nu era la modă să asculți muzică din `85. Nici din `91. Nici din `95.
În `98 nu era la modă să spui că a murit Falco.

Am fost o adolescentă demodată, până când n-am mai fost adolescentă.

Am învățat germană puțină din muzică, în timp ce alții învățau engleză multă, din Familia Bundy.
Am învățat germană puțină din reviste color și casete originale, pasate pe sub mână, în vremea când ceea ce era frumos era declarat demodat sau ilegal.
Am fost demodată de copil, butonând posturi de muzică nemțești, în loc de MTV.

Încă îmi place Falco.
Așa cum mi-a plăcut și în `95, și în `98.
Așa cum mi-a plăcut când nu știam ce înseamnă să te îndrăgostești.
Îmi place cuminte. Și, când îmi place acum, nu sunt demodată; sunt etichetată ca devorator de muzică bună. Imortal. Raptor. Prădător. Falcon. Falco. Rock-ul carismatic din `80 și `90. Locul 1 în top. Vienna calling. Și o moarte la volan.

Too fast to live, too young to die.

E, probabil, singura celebritate pentru care m-aș întoarce în timp. Și singura pentru care aș conduce spre trecut. Și singura pentru care aș alege ceea ce aș conduce.

Aș alege sistem audio cu 11 boxe pentru 11 albume, fiecare cu 11 melodii.
Aș alege capacitate supremă în portbagaj, pentru toate chitările electrice sau clasice.
Aș alege 6 viteze în siguranță de top, 7 motoare care ard, 7 inimi care ard, o legendă și reîntoarcerea ei.
Aș alege mașina cu ochi de prădător.
Aș alege Avensis. Mașina cu 7 inimi. Superstarul.

Too fast to live, too young to die.

M-aș întoarce în timp chiar și pentru o melodie.
M-aș întoarce pentru cele 4 minute din Rock me Amadeus.
M-aș întoarce pentru cel care mi-a maturizat adolescența.
M-aș întoarce în februarie `98.
M-ar ajuta Google maps, Cruise Control și opțiunile de trafic. Toyota Touch&Go Plus. Senzorii pentru lumină vor găsi singuri lumină și lumina mea.
Mă voi întoarce aerodinamic Avensis spre legenda Falco.
Mă voi întoarce în cea mai frumoasă viteză.
Mă voi întoarce în cea din urmă zi.
Mă voi întoarce în timp, la timp și voi duce viitorul în trecut.
Voi duce Avensis în 1998.
Voi duce cu mine luxul, siguranța, interiorul din piele rock și volanul va deveni chitara superstar.

În 1998, nu dispare legenda.
În 2013, Falco va lansa un album: Avensis.

SuperBlog 2012, etapa 1.

2 comentarii:

  1. Frumos articol!
    Mie imi place enorm de la Falco melodia Out of the dark, e ca o Toyota iesind din anonimatul muzicii.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger