.

marți, 6 septembrie 2011

Blonda şi neuronul

Eu nu l-am văzut pe Larry King promovând imaginea de blondă proastă, care să prezinte alături de el şi să dea replici stupide, spre deliciul publicului dresat. Publicul care bate din palme când se ridică pancarta cu "aplauze" şi care râde la comandă. Nici pe Oprah. Nici pe Ellen. Nici pe Jerry Springer. Şi nici pe nimeni din afară de altfel, indiferent de nivelul mediu de inteligenţă al publicului.

Da' nu, că dacă n-au ei, tre' să fim noi deschizători de drumuri. Şi-aşa apare blonda lungă-n picioare, siliconată sau natural dotată şi c-un singur neuron. Rol sau nu, asta chiar nu mai contează pentru că, timp de o oră, n-are decât un neuron. Şi se lasă cu d'alea: glume răsuflate, fileu forţat, hai să râdem de ea că uite, mă, ce proastă-i, râdeţi şi voi de ea, muhahahaha, mamă ce stupidă poate fi, se cunoaşte că-i blondă, uite cum, prin comparaţie, arătăm cu toţii mai deştepţi, şi uite cum se umple golul ăla în care n-aş şti ce să spun, blonda-mi salvează fundul spunând o inepţie, hahahaha, ce inspirat am fost când mi-am adus asistentă să-mi ridice replicile şi să-mi contureze imaginea de doct şi cult şi geniu.

Pe bune, de ce ai băga umplutură? Şi ce e aşa amuzant la una care se face că nu ştie unde-i Atlanticul? Care face ochii mari când aude ampulă, care face pe Barbie de România şi care da, arată bine, da' n-are nici în clin, nici în mânecă cu subiectul? Înţeleg eu că sexul se vinde, da' pentru asta există canale speciale; mult mai interesante decât pseudo-sexo-culturo-politica mondenă.

Pân' la următoarea dilemă, la bună vedere!

16 comentarii:

  1. ... romanilor le place circul, din pacate. Cei de la tv folosesc asta, pentru ca sunt niste... circari. Si toata lumea e fericita...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ideea acestui articol ti se trage de la emisiunea de aseara... Rai da' buni ? Oricum mare dreptate ai. Ca de atatea ori :p

    RăspundețiȘtergere
  3. io cunosc doar blonde pline de neuroni;) activi...:D și toate-s geniale! inclusiv cele care au trădat specia și și-au schimbat culoarea...:))) din fericire, au rămas geniale =)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu numai sexul vine. Mai nou, vad ca si prostia. Si moaaama, ce mai vinde. D-aia baga umplutura. Pentru ca vinde. Poporul inghit galusca si eu dau apa la moara.

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesanta abordare, si mai ales ma intreb de ce nu se autosesizeaza si publicul gay masculin in aceeasi directie. Ca si aici sunt cazuri mai mult decat demne de a fi luate in calcul. In sens negativ, desigur, dar de luat in calcul totusi!
    Mare dreptate ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. ele au fost inventate acum muuuulți, mulți ani de prietenii italieni. mai precis de prea-minunatul Silvio Berlusconi (spre sfarșitul anilor '70, mai exact)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Torden - aproape toată lumea; eu mă enervez sincer.

    RăspundețiȘtergere
  8. @fabi - recunosc că da... a fost prea la fileu:P

    RăspundețiȘtergere
  9. @Inache - şi lumea continuă să susţină că blondele nu-s nici pe departe geniale... :(

    RăspundețiȘtergere
  10. @Lillee - cred că ar trebui făcut show cu persoanele care muşcă momeala, dacă tot prostia se vinde;)

    RăspundețiȘtergere
  11. @LunaSerene - o fi puţin mai blazat :-??

    RăspundețiȘtergere
  12. @oana - să le iertăm, pentru că-s creaţia lui Berlusconi? :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Prima dată se încearcă să vadă dacă merge. Şi bineînţeles că majoritatea publicului românesc acceptă şi face audienţă. Dacă e audienţă, dă-i să fie la maxim atunci! Mass-media din România a uitat că are şi scopul de a educa nu doar de a oferi ceea ce cere publicul.

    RăspundețiȘtergere
  14. @Liviu - şi-ajung din nou la concluzia că jurnalismul nu mai e demult ce trebuia să fie...

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte bine! Ma uit mai rar la TV si la chestii care nu au asitente cu neuronul blond. Dar ai dreptate, multi pun botul si pierd timp cu astfel de prostii. Pe urma mai si comenteaza, alt timp pierdut. Oricum eu n-am pierdut mult timp si iata un Blog and roll aniversar din care faci parte :) Dar numai de sambata, incepand de la ora 10:09 :) Multumesc si ... spor!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Natural - putem să montăm o bombă pentru toţi?...nush, zic şi eu :D
    Mulţumesc fain şi la mai multe blog and roll-uri!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger