.

vineri, 2 septembrie 2011

Gânduleţ de vinerică

O ziulică bunicică începe cu o cafeluţă în căniţa preferată şi-o ţigărică, două, trei, fumate pe nerăsuflate. Un duşuleţ, mâncărică la pisicuţe, ascultat câteva melodioare pentru sufleţelul meu, căutat hăinuţe, ales pantofiorii şi sunt gata pentru mers la jobuleţ.

De cele mai multe ori, merg per pedes; sunt într-adevăr şi zilişoarele în care iau un taxişor, dar depinde de chefuleţ şi de vremică. Posibil să-mi cumpăr păpică, pe care dau bănuţii câştigaţi cu greu la firmulica la care lucrez. Aici mă aşteaptă zâmbitori coleguţii; locuşorul meu e păstrat cu sfinţenie. În pauzică fumez alte ţigărele, bem ceiuţuri şi vorbim despre subiecţele diverse. Din când în când îmi fac nervişori. Glumiţele sunt la ordinea zilei. Mouse-ulicii merg strună, uşiţele nu scârţâie, scăunelele sunt comoduţe, ferestruicile mărişoare, lăsând luminiţa să ne scalde în voie chipuşoarele încântate de alte 8 ore de munculiţă.

Când ajung acăsică, posibil să beau o bericică. Dacă ieş în orăşel, pot mânca o piţulică şi bea un cockeiluţ. Există diverse chestiuţe pe care le poţi mânca: sandvişuţuri, peştişori, cartofei, brânzică, sălămel, şi câte şi mai câte. Am multe locuşoare preferate. Prietenişorii şi amicuţii beau şi ei; se bucură şi bat din pălmiţe. Serişoara se termină frumuşel.

Dorm pe perniţă, mă-nvelesc cu păturica, am coşmăruţe sau visuleţe frumuşele. Şi-apoi o iau de la căpeţel. Cu chestiuţele diferite, cu toate evenimentuţele micuţe sau mărişoare care dau diversitate vieţişoarei.

-----

Mă enervează diminutivele. Sânge pe pereţi şi tortură maximă. Mi se strepezesc dinţii. Şi da, am o problemă cu anumite persoane care folosesc doar diminutive. Pentru că li se pare că-s drăguţe şi lovable. Newsflah! Diminutivele în exces dăunează grav neuronilor. Şi da, pari sincer puţin retardat dacă faci abuz de ele. Dar, na, e alegerea ta....

Pân' la următoarele diminutive, la bună vedere!

26 comentarii:

  1. aaaaaaaaaaaa!!!!:|
    ... daca vrei sa mor de draci, lasa-ma langa o femeie care foloseste numai diminutive... in mod sigur o sa iau initiativa si o sa-mi fac seppuku :))

    RăspundețiȘtergere
  2. E o noua moda in zilele noastre. Nu dispera.

    PUPICEI :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahahaha, punct lovit, subscriu!O sericica dragalasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Torden - cunosc eu câteva; dacă vrei, le putem determina să-şi facă ele seppuku :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Luka D - modă, modă, dar nu dispare odată?

    PUPICUŢI!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Inache - şi o jumătăţică de ardeiuţ umplutuţ :D

    RăspundețiȘtergere
  7. /:)haha...să întreb ceva de stafiduțe? :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-am dat seama din prima ca urasti diminutivele. Da, si eu. Am asa... o alergie.

    RăspundețiȘtergere
  9. @dAImon - săru' mânuţele pentru complimentuţ:D

    RăspundețiȘtergere
  10. @Lillee - alergie? începe să mă mănânce pielea, mă înroşesc, şi scrâşnesc din dinţi:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Oricand, mititico!:))

    Cand suferi de asa ceva, numai copil sa nu fii!Eu stiu: matusa-mea imi zicea 'bombonica'-facepalm!

    Hai, puiuţ, să luăm mâncărica şi să păpăm, ia-ţi si pisicuţa drăgălaşă.Braaavo, cine-i fetiţă maaaare?!- nu stiu, zau, da tu nu!N.am inteles-o p'asta cu diminutivele la copii si la parteneri.E câh!

    RăspundețiȘtergere
  12. @MusicInfusion - din fericire pentru mine, n-am avut parte de multe diminutive în copilărie; de-abia când am crescut au început să apară...

    RăspundețiȘtergere
  13. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ...
    si apropo de asta, stii "pepe lepe"? :-))
    Urmeaza link-ulet (scuze, nu m-am putut abtine) :))
    http://youtu.be/tz5H9qc_THw

    RăspundețiȘtergere
  14. @Ana - n-o ştiam... dar da, merita link-ul:))))

    RăspundețiȘtergere
  15. Drăguțică, un acvăruc cu peștișori te-ar mai calma nițeluș! :)))))) sau o colivioară cu păsărici... Ups!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger