.

duminică, 4 decembrie 2011

Duminicale

Se plângea taximetristul aseară că-i scârţâie plăcuţele de frâne. Că le-a schimbat, că nu suntem în pericol de moarte, da' că scârţâie şi-l enervează. A încercat să mă asigure că nu, nu vom face accident, că e sigură maşina, da' că zgomotul e enervant. Faptul că i-am răspuns că mai grav decât să murim, nu se poate întâmpla nimic, l-a speriat. Cred. Pe bune că s-a uitat ciudat la mine, şi-a schimbat rapid subiectul. Căăăă... gps, blablabla, cum s-a rătăcit el pe autostradă nu'ş pe unde, şi a pierdut nu ştiu câte sute de kilometri, şi blablabla, din ce în ce mai tare, să nu se audă cum scârţâie plăcuţele, şi să nu-mi aduc aminte de acel foarte grav. De ce să menţionezi ceva, dacă ţi-e frică de el, şi e posibil să dai peste un client paliu, care ţi-o retează rapid?

Am văzut bere la pet, la jumătate de preţ, doar pentru că expira peste o lună. După ce expiră o dau gratis?

Niciodată, da' niciodată nu mai cumpăr fornetti. Da, alea pe care un bucureştean simandicos se încăpăţâna să le numească fornettE, doar pentru că "i"-ul cică e moldovenesc. În ultimele două dăţi erau aşa de vechi, că scria practic pe ele bacili, amibă şi poison. Deci nu.

Şi cafeaua se bea de la fierbinte-n sus. Chit că-ţi prăjeşti limba, cum fac eu de fiecare dată. Da' dacă nu-i fierbinte, degeaba-i mai zici "cafea".

Pân' la următoarea duminică, la bună vedere!

10 comentarii:

  1. Am si eu o intrebare: nu iti vine sa razi,cand le vezi fata,dupa ce le-o retezi?Ca eu imi musc buzele prin interior.

    RăspundețiȘtergere
  2. I feel you! Cafeaua doar fierbinte pana efectiv imi "pisca" limba o beau.Nu am aflat inca ce imi place mai mult cand beau cafeaua: mirosul ei de cafea sau gustul ei :)
    Pupici si sa ai o saptamana placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Fetita Junglei13 - cum nu? muşcat de buze, strâns din pumn, tot tacâmul... şi nu, nu se prind...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Andreea - de câte ori nu mi-am fript şi limbă, şi esofag, şi stomac...
    întâi mirosul:P
    :* săru' mâna. la fel!

    RăspundețiȘtergere
  5. Uneori n-am chef de taclale cu taximetristii. Imi pun castile la locul lor si apoi dansii incep conversatia. Eu le scot si intreb "poftim"?
    Mai ales duminica.....nu am chef sa mentin conversatii cu straini :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @hapi2233 - dacă am căşti, pot încerca ei orice fel de trucuri; pur şi simplu nu-i bag în seamă. subtil rău de tot...

    RăspundețiȘtergere
  7. Cateodata apelez si la trucul asta :)
    Cat despre produsele care expira.....sunt jalnici managerii romani , zau :) Un mic exemplu. Aici (in germania)fructelecare se apropie de termenul de "incepem sa ne stricam, azi, maine" sunt reduse la jumatate. Dar asta nu inseamna ca sunt deja stricate, nemtii nu le-ar cumpara asa.
    In Ro am vazut sharon (kaki) reduse doar cu 10-15 % in conditiile in care deja erau stricate. Si asa le-au lasat, in loc sa reduca pretul de la 5-6 lei bucata la 2-3 si sa le vanda, mai bine le-au aruncat
    Penibil.

    RăspundețiȘtergere
  8. @hapi2233 - atât timp cât lumea cumpără... de ce să nu profite? nu cred că e vina vânzătorilor, cât a clienţilor.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ideea e ca nu le cumpara nimeni. Asadar le aruncau.
    Cred ca totusi este vina sefilor de marketing . O politica deficitara, lucru normal in Romania

    RăspundețiȘtergere
  10. @hapi2233 - atât timp cât nu există cerere, dispare oferta.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger