.

miercuri, 14 decembrie 2011

Rece şi crud

Mă urc în taxi şi mă aşez confortabil. Câteva secunde şi dezastrul se produce: din radio începe să sune MELODIA ACEEA. O melodie care e peste tot, la orice oră din zi şi din noapte, pe orice post şi-n orice playlist. Adele cu nuştiucumîizicemelodiei.
Mă uit mai atent, şoferul fredonează fericit. O matahală de om, ras în cap şi cu tendinţe nazi care e, de fapt, în adâncul sufletului, extrem de sensibil. Îmi vine să strig din toţi rărunchii "nuuu, nu MELODIA!"

Nu pricep. E lungă, lentă, boring. Genul de melodie pe care n-o poţi cânta decât dacă ai foarte multe sentimente. Toate găinile pică la melodia aia. Cum începe, le vezi că se transformă. Se topesc instantaneu. Au o privire tâmpă şi suspină îndrăgostite de prins ciarming. Găini beldisite şi cocoşi blendăi.

Şi chiar încearcă să cânte cu graţie şi durere, cum cântă ea, cu muget de căpriţă udă. Cum ridică în slăvi dragostea şi persoana ACEEA. "Oh, prietene, de ce eşti aşa timid?" Cum îi tremură glasul de emoţie pentru că n-a mai întâlnit pe nimeni aidoma lui. "Ţin minte că ai zis că, uneori iubirea durează, dar alteori ea doare." Atâta înţelepciune! Ce adevărat le spune! Inimă de piatră am...

Plus că femeia e stalker. "Urăsc să apar de niciunde, pe nepusă masă, dar nu mai puteam să stau deoparte". Pe bune? Săracul om cred că e nevoit să-i pună restricţie dacă tot apare aşa, peste tot. Spooky: să vrei să scăpi de ea, şi ea să tot apară, ca Chucky. Îl omori, şi tot există continuare, şi poţi să-i faci orice, că tot te găseşte. Dacă asta-i iubire, eu sunt E.T.

Şi cum se plimbă-n decorul alb-negru artistic, şi spumos, şi încărcat de romantism. "Vaaaaai, ce frumos!" suspină găinile-n cor. Şi mie mi se face pielea de găină. Nu de emoţie, de nervi. Timpanul meu e agresat, pentru că aia zbiară constant. Pentru că nici muzică de femei nu se poate numi, ci muzică de femei puţin frustrate, care plâng la comandă şi simt tot aşa, la comandă.

Pentru cât de tare mă enervează, le-aş aduna pe toate, le-aş închide-ntr-o cameră, şi le-aş pune melodia pe repeat câteva zile. Să se-nece în lacrimi, să transpire sentiment, să le explodeze neuronii de atâta cheesy şi melodramatic şi patetic. Da' nici aşa nu cred că le-ar trece...

Pân' la următorii nervi, la bună vedere!

21 comentarii:

  1. Nici mie nu-mi place si la birou se asculta in draci...lasa...trece si asta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))))

    dadaaa... inchide-le si tortureaza-le :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. mno, deja de la inceput e hinteligent textul:

    "Am auzit că te-ai aşezat la casa ta,
    Că ţi-ai găsit o iubită
    "

    adica tu, unica femeie hadevarata de pe lumea asta, i-ai dat papucii? autogolul e tot gol!

    "Şi că eşti căsătorit acum"

    mda, ceva-ceva a invatat omu' in urma experientei cu tine ...

    "Am auzit că visele ţi-au devenit realitate"

    newsflash: omul are vise, nu unul singur (si ala limitat la tine)!

    "Probabil ea ţi-a dat lucruri pe care eu nu ţi le-am dat."

    ihi, probabil ... sau mai degraba sigur!

    refrenul e cireasa de pe tort:

    "Nu contează, voi găsi unul ca tine"

    in traducere: "eu n-am invatat nimic (am ramas la fel de proasta) si caut altu' ca tine ... pentru repetitii"

    "Nu-ţi doresc nimic altceva decât tot binele"

    adica: "sa crapi dreq' mancand miere"

    "Şi te implor, nu mă uita."

    adica: "in timp ce te intoxici, fa bine si gandeste-te la mine ... nu cumva sa mori fara mine-n gand"

    "Ţin minte că ai zis că,
    Uneori iubirea durează, dar alteori ea doare.
    "

    adica: "ca doar tu ai zis ca daca nu dureaza tre' sa doara ... iar daca cumva ai uitat: eu ti-am dat papucii fraiere!"

    RăspundețiȘtergere
  4. ha! deci nu sunt io cu capu' cand ma oripilez la melodia aia care - de necrezut, zau - si in Austria tot asa, ridici capacul la vece, se aude, deschizi frigiderul, se aude. as putea crede ca si daca s-ar partai cineva tot melodia asta ar iesi. nu mai pot, nu o mai support, aia zbiara, vorba ta, ca o apucata, bai, gata! ma vaitam eu de colinde, dar zau ca madama asta nu e o alternativa! pfui!

    RăspundețiȘtergere
  5. recomand varianta profanata: http://www.youtube.com/watch?v=ONuNmV375-8

    RăspundețiȘtergere
  6. @Rus Bianca - sper să treacă; deja nu mai supoooort!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Torden - fii atent că mi-ai dat voie. dacă se plânge cineva, tu eşti de vină :D

    RăspundețiȘtergere
  8. @INTJ - faină interpretare:D
    da' mă-ntreb, oare chiar aşa reacţionaeză şi-n afara cântecului? asta ar fi grav de tot...

    RăspundețiȘtergere
  9. @Zazuza's Gulaschsuppe - nope, nu eşti. melodia aia e THE DEVIL!!!
    plus că mulţi o adoră, şi zău că nu ştiu de ce...

    RăspundețiȘtergere
  10. @Adina - tot pe ea o aud. şi versurile care mă chinuie.

    RăspundețiȘtergere
  11. vai, INTJ, minunat ai zis! multumesc. e un fel de catharsis asa :))))). geniala interpretare. clar, femeia e proasta :)))). da, mah, stiu, sunt rea, ce sa fac, ata ete :)).

    RăspundețiȘtergere
  12. @Camelia - habar n-am ce si cum cu Adele asta, eu de textul melodiei ziceam. nu stiu cine l-a compus si nici nu ma intereseaza. da' la modul general vorbind, cica "nu iasa fum fara foc" ... si izul de misandrie din media ultimilor ani e tot mai pronuntat.

    RăspundețiȘtergere
  13. :)))) nu doar , te mai si ajut :))))
    :P

    RăspundețiȘtergere
  14. INTJ- bravo,Meriti o bere, o tuica,o cana cu apa,orice ai vrea.Cam cu astfel de cuvinte le explic si eu la serviciu,unde se asculta pe rand,anumite posturi de radio.Pur si simplu urlu la Adele (sincer,mai are si alte melodii,dar ei s-au fixat pe asta) si Sophie a lui Maximilian.
    Posturile astea de radio fac ca anumite melodii sa devina precum manelele.Am bifat intr-o zi de 5 ori Adele, 6 Sophie si 5 Yeke,yeke- in intervalul 8:30-17.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Zazuza's Gulaschsuppe - eşti REAlistă;)

    RăspundețiȘtergere
  16. @INTJ - măcar de dragul nervilor tre' să asculţi melodia; nu ştii ce pierzi...

    RăspundețiȘtergere
  17. @Torden - buuun. victime - bifat; ajutor - bifat. ţigările să întregim atmosfera, şi totul e per-fect!

    RăspundețiȘtergere
  18. @FJ13 - noroc că nu avem voie cu muzică la muncă; le prind doar când îmi iau cafea...

    RăspundețiȘtergere
  19. @Camelia - pai le ascult, initial de bunavoie si mai apoi fiindca n-am de ales ... da' textele la melodia asta si la "Ram-pam-pam-pam"-u' lu' Rihanna (care repeta obsedant: "Cus I didn’t mean to hurt him" ... doaaa' si pistolu' incarcat e varianta unisex a vibratorului, nu?) au reusit sa duca prostia pe noi culmi ...

    RăspundețiȘtergere
  20. se compatibilizează cu melodrama ca o descreierată

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger