.

joi, 22 decembrie 2011

Scurt

Am cunoscut un taximetrist care voia să fie veterinar. Un veterinar care vrea să fie Garfield. Un veşnic Peter Pan. Tot felul de oameni. Cunoscut în trecere, la o cafea, sau la multe pahare de vorbă. Cunoscut.

Unii vor să devină artişti, sau salvatori, sau cavaleri în armuri strălucitoare. Unii devin ce vor să devină, alţii ratează cu graţie. Unora le mulţumeşti şi treci mai departe, pentru că te-au învăţat că nu poţi fi mereu cine vrei să fii. Sau cine vor ei să fii.

În timp mi-am dat seama că unele lucruri nu se schimbă, iar pe altele nu le poţi schimba. Pe unele pur şi simplu nu vrei, altele se schimbă fără voia ta. Nu suntem cine credem că suntem, mai ales atunci când ni se dovedeşte contrariul.

Şi-n dimineaţa asta sunt eu. Pentru cine mă pricepe.

4 comentarii:

  1. Eu pan' acum am ratat cu gratie dar ma consolez cu gandul ca pe viitor ma voi stradui mai bine sa devin.. cine vreau! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. The flower said, "I wish I was a tree,"
    The tree said, "I wish I could be
    A different kind of tree",
    The cat wished that it was a bee.

    fara legatura.
    iti scriu ce mi-a scris un om iubit: "zambeste!"

    RăspundețiȘtergere
  3. @Andreea - cu toţii facem asta. ne iese sau nu, asta-i altă parte a problemei...

    RăspundețiȘtergere
  4. @mab - tree hugger:)
    melodia asta chiar mă face să zâmbesc:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger