.

marți, 13 decembrie 2011

Call me Grinch - p.2

Mă enervează colindele. Oriunde aş fi, dau cu capul de-un perete de colinde. Mai vesele, mai din alea de-ţi tai venele, mai în română, mai în alte limbi, başca toate cântecele siropoase de dragoste, care conţin "brad", "crăciun" şi "tu eşti singurul cadou pe care mi-l doresc". Bleah!

Toate-s puţin constipate, de parcă doar în decembrie ai voie să fii vesel, cu cadouri sau in love. Mă deprimă pentru că pun limitare pe joy, jolly, happy. Că vezi tu, doar o lună pe an e sezonul zâmbetelor. În rest, stai încruntat, că nu-i Crăciun! Plângi, şi suferă, şi zvârcoleşte-te-n chinuri groaznice. O să vină şi luna aia în care o să ai voie să te bucuri. Până atunci mori, vierme, mori!

Ies din casă, şi-o boxă-mi răsună din casa vecină, cu leru' ler; maxi-taxi, radio, 3 cântece de sezon unul după celălalt; iau taxi-ul, shalalalalalala; paznicul de la firmă flueiră vesel ceva de-o gutuie galbenă; colegii cântă-n cor "săniuţa fuge"; nu m-aş mira teribil dacă mp3-ul meu ar decide cu de la sine putere să cânte o selecţie de Crăciun... I'm doomed!

Da, mi se pare deprimant tot spiritul ăsta care-i cuprinde pe toţi; mă calcă pe ficaţi playlist-urile interminabile şi infernale; simt cum îmi apar iritaţii în urechi de-atât dragoste, fraternitate, religiozitate. E o invazie, zic eu. Ne cotropesc cu muzică şi ne ademenesc cu portocale.

Plus că le mai vezi pe unele cum ridică-n slăvi perioada asta, luminate de parc-ar avea instalaţie de brad în loc de ochi, cu declaraţii siropoase, pline de miez şi simţământ. Şi simt nevoia de a repeta: BLEAH!

Şi-mi place Crăciunul, şi-ador să fac cadouri, şi-mi place mirosul de brad; da' când mi se bagă pe gât cu polonicul, îmi vine să-mi pun mantia invizibilităţii şi să nu mă vadă decât cei cu care vreau, într-adevăr, să fiu de sărbători...

Pân' la următorii nervi, la bună vedere!

12 comentarii:

  1. Ca sa citez un clasic in viata... "Bitches love ler" :-))
    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/302213_311477208881479_165165423512659_1165881_1274243136_n.jpg

    RăspundețiȘtergere
  2. hehe... suna bine postarea pentru Grinch dar el ura ideea, copiii si cadourile. tu nu. Bine, copiii. Zici ca iti place Craciunul, sa faci cadouri si mirosul de brad. Cu ultima fraza ai contrazis tot postul. cu polonicul o sa fie intotdeauna despre orice ce poate fi exagerat. Alegem noi cat consumam din ce ni se pune in fata. Eu n-am auzit colinde de cand a inceput febra asta. Si toata lumea se plange ca-i satula. Asa e si de Sf Valentin cand uram explozia de roz si rosu, de kitchuri si te iubescuri exagerate dar vrem sa ne traga cineva de-o suvita intr-un sarut si-o declaratie... Deja a devenit mainstreem sa uram Craciunul si alte sarbatori. Una ca e prea plina de colinde, una ca e prea plina de inimioare, una ca e imprumutata si nu-i a noastra... si vremurile astea consumatoriste exagereaza tot ce zicem ca ne place... Eh. Fraza din final spune tot. Ia-ti omul sufletului cu tine si inchide-te intr-o cabana langa un semineu fierbinte si cu ferestre ninse si pahare pline de alcoale. Atunci o sa zici, bai, ce Craciun fain, merge un colind... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ah, si eu m-am saturat! m-am saturat! din octombrie tot urla conlinde, care mai de care mai siropoase, numai "modernitati", nimic traditional, ci doar Marii din Carei... pfff. Grinch? DA! votez cu Grinchul anul asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ana - încă râd pe înţelepciunea asta :))

    RăspundețiȘtergere
  5. @Liz - am zis că urăsc colindele, nu crăciunul; în toată postarea. deci nu m-am contrazis.
    iar cu omului sufletului n-aş asculta colinde.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Torden - double BLEAH. do i hear a triple?

    RăspundețiȘtergere
  7. @Zazuza's Gulaschsuppe - le-ai auzit şi tu? deci nu's eu cu capul!!!
    să zicem un grinch care are voie să ofere cadouri;)

    RăspundețiȘtergere
  8. În cazul ăsta, cred că o să-ți placă chestia asta :D :

    http://www.youtube.com/watch?v=_5E7dSGLlOo

    Inițiativa pe larg, aici.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Zergu - uite că de colinde cenzurate n-am auzit până acum:)))

    dar da, e fun :D

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger