.

luni, 5 decembrie 2011

Aventură vorbăreaţă - p.2

Mă, mult mai vorbesc femeile. Mult e puţin spus. Enorm. Gigant. Uriaş şi incomensurabil. Dacă s-ar face un concurs de vorbit, prevăd unul lung de tot, pentru că toate au antrenament serios, şi zic eu c-ar ţine câteva zile bune. În principiu cred că pot vorbi şi-n somn, sau nu mai au nevoie nici de somn, nici de nimic atât timp cât pot vorbi.

Şi da, vorbesc mult şi bărbaţii, şi-s unii care le pot da clasă femeilor, da' ăştia-s mai rari, aşa. Mai puţin vizibili. Şi, la un moment dat, se plictisesc şi tac. Deci ar pierde concursul.

Da' le ştii pe alea de vorbesc doar pentru a vorbi, fără să spună nimic? Doar o înşiruire de cuvinte, ca să nu tacă. Parcă-s îndrăgostite de vocea lor şi maca-maca-maca-maca, fără scop şi finalitate, doar ca să se audă zumzetul ăla pe fundal. Mă-ntreb cum de nu le doare gura, la un moment dat. Şi pe bune că, dacă nu le ascultă nimeni, vorbesc şi singure, doar ca să consume numărul ăla de cuvinte alocat unei zile. Şi numărul ăla e mare de tot.

Asta aşa, pentru că-mi făceam frumos azi dimineaţă cafeaua, fără să funcţionez, fără să pricep mare lucru, şi-un bzzz continuu încerca să mă trezească. Doamna Mamă era în dispoziţia ei cea de toate zilele, aia în care nici după atâţia ani n-a priceput că nu se poate discuta cu mine până nu-mi beau cafeaua. Şi dup-aia se-ntreabă de ce n-am făcut nu ştiu ce din ce mi-a zis ea acolo; normal că n-am făcut dacă tu vorbeşti, eu nu pricep, şi tu te aştepţi să şi ţin minte. Grav, complicat şi dureros.

Dacă se organizează vreodată concursul ăla, pe bune c-o înscriu. Dă clasă şi ia premiul ăl mare. Imposibil să vorbească cineva mai mult decât ea. Pariuri, cineva?

Pân' la următoarele cuvinte, la bună vedere!

11 comentarii:

  1. Deci ești ca un robot decuplat dimineața. =))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Napocel - întocmai! nu funcţionez decât cuplată la cafea:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Doar pentru cafea îți meré sistemu' dimineața, în rest pauză. :D

    Ai prins mâța? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,pun pariu.Stiu pe cineva,o femeie,normal,care spune "hai,sa mai vorbimca adormim".Asta,dupa o puaza de tacere de maxim cinci minute,din partea ei.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Napocel - mă, doar pentru cafea:D

    a scăpat şi de data asta...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Fetita Junglei13 - femeile vorbesc şi-n somn; şi asta-i graaaaav.

    RăspundețiȘtergere
  7. hai, facem concurs de "mame"? și pariu că a mea câștigă?:D și-o să le placă maxim;) iar noi le supraveghem din camera alăturată, prin web cam...că din aceeași încăpere ar fi grav...:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu cu cafeaua sunt cand-cum, insa n-as suporta sa ma toace marunt cineva la creieri :D

    RăspundețiȘtergere
  9. @Inache - îl facem la nivel mondial, mey. din cartierul alăturat sună mai "safe":))

    RăspundețiȘtergere
  10. @teonegura - îmi dezvolt din ce în ce mail mult sistemul de ignore;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger