.

miercuri, 14 martie 2012

Insomnia - p.2

Ador să mă urc în pat, să-mi găsesc o poziție cât mai bizară dar mama confortului pentru mine și să adorm instantaneu. Mă culc cu gândul ăsta în fiecare noapte. Poate adorm rapid, și nu-mi petrec următoarele două ore cu ochii lipiți de tavan. Poate asta va fi noaptea în care dorm cât mi-am propus.

Pătura caldă, perna regulamentar lângă mine, simt cum mă duce... mă duce... miaună o mâță... o mâțăăăă... nu-i a mea, c-a mea toarce liniștită lângă mine, da` mâța aia străină miaună prea grav, o fi rănită, mititica, și-o văd deja prinsă-n gard, sau între dinții câinelui, oricum chinuită și având nevoie de ajutor, și iau primul halat care-mi pică-n mână și zbor într-ajutorul bietei pufoșenii care da, n-are nici pe naiba, da` e-n călduri și-a găsit interesant să-mi facă serenade. Dormi, Camelia, dormi, și mergi în somn către pat, c-am auzit eu c-așa te păcălești, dacă-ți spui că dormi, și-ți păstrezi fața turtită până ajungi înapoi în pat, și-apoi PADABUMPUF! somn de voie.

Da` când venea Gri cu cadouri pe preș? Și când a vrut să nască în pat și pân` la urmă a ieșit Cami care era mică și urâtă și ciudată și dup-aia a fugit și ce frică am tras că nu se mai întoarce da` s-a-ntors și cum dormeam cu Gri și dup-aia s-a-mbolnăvit și... GATA! Dormi! Dacă intri în d`astea nu mai adormi nici mâine. Schimbă poziția. Cald. Scoate un picior afară. Frig. La loc comanda. Poate mâine-i mai cald; cu ce mă-mbrac mâine? Combinații de haine și clar mâine tre` să mă duc să plătesc și factura aia și dacă tot sunt prin apropiere poate trec și pe la medic da` dacă-mi zice că am ceva grav și că mor în câteva zile și dacă mor ce se-ntâmplă că eu nu vreau să mor da` dacă asta-mi spune mai degrabă nu mă duc la el da` dacă nu mă duc și era ultima șansă să scap mai bine mă duc ce-o fi o fi... JAP JAP! Două palme, culcă-te, n-auzi, că mâine o să ai niște ochi AȘEEEE, și gândești numai tâmpenii noaptea. Da dorm. Dorm și visez că vine bunică-mea și vrea să mă omoare și nimic nu-i mai grav decât o bunică care vrea să te omoare poate doar Bucur care vrea acelși lucru sau nervi pe felie și decât să visez așa mai bine nu dorm că nu se știe ce mă așteaptă și vin toate din trecut înspre mine și mă chinuie dacă schimb poziția nu mai gândesc ba gândesc că n-am buton de oprire și-ncerc să număr oi că dacă numeri oi nu mai gândești decât cu o bucată de creier care poate fi anihilată și parcă am decis că nu mai am gânduri inteligente înainte de a adormi că zicea și Emily Autumn că intelligent girls are more depressed și normal că acu` cântă melodia aia și dacă cântă nu pot adormi că e depresivă și schimbă cu alta da` nu merge că niciodată nu cântă ce vrei s-auzi și oricum e un playlist ciudat. DORMI!!! Respirăăăă... Inspiră, expiră... Ahahahahaha, bancul cu blonda în autobuz ce mă amuză mereu să fac o listă cu persoanele pe care merge bancul ăsta listă zic tre` să fac mai multe liste poate m-oi ține de una dintre ele i-auzi cântă un cocoș și parcă s-a luminat deja afară mamă ce obosită o să fiu mâine mai am doar vreo 7 ore de somn ce puține sunt am nevoie de-un concediu cu somn de măcar 14 ore în continuu și ce frumos a fost concediul ăla de fapt mai multe concedii și când era vacanță demult și dup-aia mergeam la școală n-aș mai merge la școală da` mi-ar plăcea o lună în liceu cu mintea de acum mamă ce m-aș distra și câți nervi le-aș face ălora de m-au călcat pe bătături... DOOORMI! Dorm dorm acuși adorm încă ceva și adorm mai știi când...

Normal că alarma sună prea devreme. Adică ea sună la timp, da` iar nu mi-am făcut somnul de frumusețe, îs în urmă rău și cum fac să scap de insomnii? Cum le omor înainte să mă omoare ele pe mine?

Pân` la următoarea dilemă, la bună vedere!

4 comentarii:

  1. Maine imi dau demisia, dar cum sa mi-o dau asa, tam-nesam, de unde bani, las' ca trece, vin si zile mai bune...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. în mod ciudat, maniile legate de muncă nu-mi opresc somnul...

      Ștergere
  2. Sa ai o primavara frumoasa, fara insomnii!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger