.

joi, 13 mai 2010

Prostie crasă

"Dacă mă îmbrăcam aşa sexy ca tine, nu ştiu dacă mă lăsa prietenul meu să ies din casă" - o colegă, către altă colegă.
"Mi-am pus o fustă scurtă, şi prietenul meu a zis că nu merge cu mine aşa pe stradă, că e gelos" - idem.
"Al meu, să vadă că se uită alţi bărbaţi după mine, îmi face scandal o săptămână. Atât e de gelos, şi mă iubeşte ca pe ochii din cap. Îi e teamă să nu mă piardă!". La fel.

Ce nu e în regulă cu frazele de mai sus? Hmmm...să ne gândim.

1. Te îmbraci aşa cum te simţi tu bine. Că vrei să ieşi doar în dresuri, e numai şi numai problema ta. Nu e de competenţa nimănui să spună cum să te îmbraci, pentru că nu mai eşti nici la grădiniţă, nici sub vârsta majoratului în aşa fel încât să trebuiască să dai cuiva socoteală. Dacă te simţi bine într-o fustă ultra-scurtă, cu tocuri şi bluziţă mulată şi decolată, so be it! Ca ce chestie să spună cineva că eşti "prea decoltată", atât timp cât tu te simţi bine?

2. Eu, una, aş plesni de mândrie să văd că toate capetele se întorc spre femeia de lângă mine. Că toţi o "evaluează", din cap până în picioare, că toţi ar vrea să fie în locul meu, că n-or să aibă - poate - niciodată pe cineva care să arate atât de bine alături. Mi se pare cel mai mare compliment posibil să vezi cum toate privirile se întorc admirativ după persoana de lângă tine. Că s-a îmbrăcat mai îndrăzneţ decât ar purta unele, că emană senzualitate, că este acolo, dar nu este a nimănui altcuiva.

3. "Îmbracă-te în sac, cu saboţi de lemn şi, eventual, pune-ţi şi o pungă în cap, pentru că te iubesc prea mult ca să suport faptul că arăţi bestial în rochiţa aia mulată, scurtă, care lasă să se ghicească - subliniez, GHICEASCĂ - tot, pe tocurile tale de 12 cm, cu rujul tău şi privirea evidenţiată de mascara. Te iubesc de mor, dar nu suport să te văd că arăţi bine pe stradă." Mi se pare cea mai stupidă, cea mai aberantă declaraţie de dragoste. Şi sunt femei care pică la replica asta, şi care se conformează, şi care văd în neanderthalianul ăla icoana dragostei şi afericirii supreme. Păi, frate, dacă o iubeşti, nu o ţii sub cheie. O laşi să se exprime, să se desfăşoare, să atragă. Dacă o îmbraci în trening, nu înseamnă că o iubeşti, înseamnă doar că eşti nesigur pe tine. Că vezi cât de bine arătă şi ţi-e teamă că, dacă realizează şi ea, te va lăsa pentru altcineva, mai frumos, mai deştept, cu mai mulţi bani. Atât.

Da, cred că femeile care acceptă explicaţia asta, şi care se conformează, sunt proaste. Cu scuzele de rigoare pentru cele care se simt, dar da, e dovadă de prostie crasă să accepţi să dispari tu, ca persoană, sub un văl cenuşiu, pentru că el aşa înţelege să te aprecieze.

Şi da, ador ca femeia de lângă mine să arate superb, sublim, mirific; s-o văd cum acaparează gânduri şi priviri. Pentru că e liberă să fie aşa cum vrea, aşa cum se simte bine, şi nu radiază niciodată mai mult ca atunci când provoacă accidente din cauză de tocuri, poşetă, bluziţă, fundiţă şi buze.

15 comentarii:

  1. pai,cami...:)gandesti frumos.esti un caz fericit.

    momentan sunt in pijamale dar am costum de spiderman decoltat,10 cm de tocuri si mare nevoie de o tequilla.



    mab

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mentalitatea barbatilor,cum ca o femeie nu trebuie sa fie aranjata,pentru ca el "o iubeste asa cum e",dar in clipa in care ea ii urmeaza sfatul,i se reproseaza ca "nu mai ai grija de tine".
    I mean,wtf?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acesta îmi pare un atac subtil la adresa Islamului. Însă observațiile sunt pertinente.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ragnarslife - n-are nici o legatura cu islamul. partea aia e cultura si religie, deci nu am cum sa comentez. vorbesc despre persoane care au voie sa poarte si tocuri, si fuste scurte, si ruj:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cristina - pai, daca urmandu-i sfatul uita sa se spele, il inteleg:))

    RăspundețiȘtergere
  6. :) trebuie sa fii tu insati, sa te imbraci cum simti tu ca iti e bine, nu cum cred altii, indiferent cat de apropiati iti sunt... si, pana la urma, el te va dori mai mult atunci cand e gelos, daca nu se depasesc niste limite, e absolut in regula :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ''Dacă te simţi bine într-o fustă ultra-scurtă, cu tocuri şi bluziţă mulată şi decolată, so be it!''

    Dacă te simţi bine aşa,fă trotuarul şi nu te aştepta să te respecte un bărbat de pe stradă pentru capacităţile tale intelectuale.
    Ai o relaţie,te îmbraci decent că nu ieşi la ''agăţat în club'' când te plimbi pe stradă sau eşti în transportul în comun.Ori,bogătaşul nu va merge vreodată cu tramvaiul,să zici că te-ai îmbrăcat să atragi.Ce dracului,hai să umble femeile precum Eva Kent,că e foarte în regulă.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Blindius - nu cred ca e o relatie directa intre felul in care te imbraci si capacitatea intelectuala.
    plus ca faza cu "imbracatul decent" e putin cam depasita. nu mai suntem pe vremea cand "ti-am vazut glezna" era maxim din punct de vedere sexual.
    plus ca e o diferenta majora de atitudine intre "centura" si stil.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Mihaela ( Catwoman) - cred ca limitele ar trebui stabilite de fiecare persoana in parte, pentru propria persoana. nu cred in limitele stabilite de altii pentru mine:-??

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt total deacord cu tine Cami! Eu sunt stapana mea si nu altcineva. Asa ar trebui sa gandeasca toate femeile.

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu nu ma refeream la limitele fustei sau decolteului, ci la limitele geloziei :)) sunt perfect de acord, eu imi stabilesc singura limitele privitoare la decenta :)

    RăspundețiȘtergere
  12. da, in secolul asta, inca sunt baieti care se cupleaza si le interzic iubitelor sa iasa cu fetele, sa iasa imbracate frumos, sa se machieze, sa vorbeasca cu baietii etc.

    din pacate e usor sa vorbesti din exterior, dar avand in vedere ca e greu in zilele noastre sa gasesti pe cineva cu care sa intemeiezi o relatie cat de cat serioasa, femeile se complac in situatia data, pana la urma, daca pe el si-l doresc, au impresia ca restul lucrurilor le sunt inutile.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Grapefruits - nu cred ca e greu sa gasesti pe cineva cu care sa ai o relatie. corba aia "lacul e plin de peste". cred ca e mai greu sa te decizi daca persoana pe care o credeai potrivita e, de fapt, potrivita pentru tine:-??

    RăspundețiȘtergere
  14. da cami, dar unele, pe la 27 de ani nu au timp sa se gandesca: bai, pierd 2-3 luni cu asta, inca 2-3 luni cu altul si ajunge ca face 28 de ani si se marita cu cine pica, ca o bat rudele la cap si se gandeste ca vrea si un copil.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Grapefruits - mey, nu stiu ce sa zic, dar daca la 27 de ani inca mai au nevoie de aprobarea familiei si daca pentru a "intra in rand cu lumea" sunt dispuse sa se sacrifice pe ele...atunci cred ca merita sa fie tratate ca atare:-??

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger