.

miercuri, 29 iunie 2011

Caut nervi

Azi dimineaţă n-a trebuit să închid geamul din cauză de plod. L-am închis, ce-i drept, da' pentru că plângea câinele propriu şi personal; cum pe el nu mă pot enerva, mi-am continuat somnul liniştită.

În mod ciudat, nu mai ţine nimeni nici o dietă. Ori au trecut nunţile, şi nu mai au motiv nici să-ncapă-n rochii, nici să-şi menţină silueta, ori s-au obişnuit cu ideea că nici o dietă nu funcţionează pif-paf, şi că-ntr-o săptămână n-or s-arate ca Agyness Deyn. La fel de ciudat, nu s-au mai uitat la televizor, sau n-au mai simţit nevoia să împărtăşească în gura mare. Şoferii de taxi au intrat în silentio stampa. Lumea a început să se spele; sau s-a mai răcit afară şi nu se mai simt efluviile... Tanti de la consignaţie mă serveşte cu zâmbetul pe buze, vânzătoarele sunt prinse în discuţii interminabile despre orice, maniacii religioşi s-au retras în vizuinele lor, cocalarii au dispărut în concediu, plozii s-au dus la ţară, deja e "prea perfect"...

Da, mă enervează vremea. Vreau vară, vreau 45 de grade la umbră, vreau să simt că nu mai pot respira de-atâta căldură. Da' nu, că vezi tu, că s-a gândit primăvară să intre-n prelungiri. No biggy, vine şi vremea mea.

A, da, şi-am comandat un gin tonic. În care limbaj "gin tonic" seamănă cu "cuba libre"? Pentru că mie asta mi-a adus don'şoara care se ocupa cu servitul. Evident c-am trimis-o înapoi, să-mi vină cu ginul tonic în dinţi. S-a-ntors. Gin tonic fără pai; şi m-a-ntrebat nevinovată dacă vreau şi gheaţă la el. Nu, dragă, eu, să vreau gheaţă? Da' de când ai mai auzit dumneata că la gin tonic se serveşte şi gheaţă? Ce-ai înnebunit? Normal că vreau gheaţă! Şi-ncă 3 cuburi... Vine gheaţa, vine paiul, trag fericită o înghiţitură consistentă şi... Tonicul era, pe bune, da' ginu'? Ginu' unde-i? Şi-a luat vacanţă? Ginul care era acolo n-ar fi fost simţit nici de-o virgină care n-a gustat în viaţa ei alcool. S-o fi gândit că mi-e foarte sete şi tre' să mă hidratez, mititica de mine. Ce-mi place când se gândesc unii la binele meu fără să le fi cerut asta. Ador total.

Pot să mă enervez pe faptul că n-am mai avut pe ce mă enerva?

Pân' la următorii pseudonervi, la bună vedere!

14 comentarii:

  1. pot să te ajut cu ceva?:D:D:D adică io pot, numa' tu să vrei:)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. faza mai tare a fost knd ai spus k tu ai comandat gin tonic si ea raspunde k asa se face cuba libre :)))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. eu in loc de gin tonic m-am dat pe coniac. e mai simplu de preparat si imposibil de fraudat. siclar, fara nervi.
    zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. In prima parte a articolului credeam ca vorbesti despre rai, pe bune. :)) Vreau si eu asa, eu de ce nu? Huh?
    In cea de-a doua parte, cu ginul, am ras frenetic. Urat din partea mea, stiu. Dar stii ce? Mi-e tare mila de ospatarita respectiva, sau ce era... Simt ca va ajunge departe :))

    RăspundețiȘtergere
  5. "Ce-mi place când se gândesc unii la binele meu fără să le fi cerut asta." ... pe banii tai ... aia de i-ai cules acu' doo zile din pomu' proprietate personala ... cum sa nu adori total asa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  6. @Anonim - acolo am rămas interzisă...

    RăspundețiȘtergere
  7. @tu26dor - aaaa, acu' nu mă pot gândi decât la un coniac...

    RăspundețiȘtergere
  8. @Lillee - fără nervi? ăla-i iadul...
    daa, şi eu i-am prevăzut o carieră strălucitoare:)))

    RăspundețiȘtergere
  9. @INTJ - cel mai înălţător sentiment, tre' să recunoşti.

    RăspundețiȘtergere
  10. @Camelia - nu-i inaltator numai pe plan spiritual ... ca-ti creste instantaneu si nivelul de adrenalina din sange cand ti se intampla asa ceva ... mai ceva ca inaintea unui orgasm (ok, asta-n functie de pretul "binefacerii").

    RăspundețiȘtergere
  11. @INTJ - să zicem că de data asta era moderat...

    RăspundețiȘtergere
  12. așa vară frumoasă... cum să te superi pe ea?! e mi-nu-nat afară! dacă o mai ține puțin așa, scap și de bronzul de tractorist :D

    RăspundețiȘtergere
  13. @oana - o fi frumoasă, da' asta nu-i vară. e început de toamnă...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger