.

joi, 30 iunie 2011

A patra pe dreapta

Lepşuită de dimineaţă. Se ia folderul cu poze, se alege al patrulea folder şi, din el, a patra poză. Se publică a patra poză şi se explică. Asta pentru că mi-a pasat-o Catwoman...

Şi cică tre' s-o şi explic... Păi, eram eu cândva mică, şi s-au decis ai mei că e momentul să mă duc la grădiniţă. Poza cu pricina e undeva pe la Crăciun, prin '88 zic eu, iar aia de stă în stânga mea e crăiasa zăpezii, care mă enerva teribil pentru că avea părul lung şi-o chema Raluca. În dreapta cum te uiţi la poză, urmează Nina, două fete pe care nu le mai ţin minte neam, încă o Raluca, Aura şi Oana. Toate fulgi că, de, n-aveam nici una părul la fel de lung ca Raluca unu.

Acestea fiind zise, leapşa ar trebui să se ducă la alte 4 persoane. Dar cum mă simt darnică azi, zic să se ducă spre toţi cei care se-ncumetă.

Lepşuiţi fericiţi!

6 comentarii:

  1. @dinu roman - eram mândria patriei...

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Si eu am remarcat stemele :))Cat despre Crăiasa zăpezii cea enervantă, pentru că avea părul lung, eu am fost Crăiasa Zăpezii, deşi nu aveam părul cel mai lung. Eram in schimb cea ma inalta :))

    RăspundețiȘtergere
  3. =)) ... inca de pe atunci te pregateai sa pui/schimbi becuri, nu? =)) =))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mihaela ( Catwoman) - păi, nu mă enerva că era Crăiasa Zăpezii; mă enerva pentru că exista:))

    RăspundețiȘtergere
  5. @INTJ - ca să iasă bine, tre' să te pregăteşti din timp;))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger