.

marți, 28 iunie 2011

Epilează-te fericită

Mă enervează ăla care a decis că e musai să aibă şi femeile păr pe picioare. Pe bune acu'. Nu face nimic, doar creşte şi aşteaptă să fie epilat. E inutil. Nu ţine de cald pentru că, dăăă, există haine care se ocupă de chestia asta; nu te apără de insecte, nu se-nfoaie să te facă mai periculoasă în momentul în care ţi-e frică, e total degeaba acolo, spun. Nu-i pricep rostul nici la bărbaţi, da' cică-i face mai masculini şi mai fioroşi. Aşa o fi, dacă zice legenda. Da' de-a lungul evoluţiei, de ce n-a putut să rămână doar la ăştia de vor să fie feroci şi periculoşi?

Nu, că vezi tu, că trebuie să suferi din mai multe părţi. Nu ţi-e de ajuns că PMS-ing? Că ai onoarea şi plăcerea de a putea rămâne însărcinată? Că poţi prinde o droaie de replici stupide, că nu poţi să cari 50 de kile pe-un umăr, că nu deosebeşti foarte bine frâna de ambreiaj, că tre' să rogi un it-ist să-ţi schimbe organele interne ale compului şi că de-abia ai învăţat să schimbi priza fără să-ţi faci şi părul permanent? Nu ţi-e! Na, ia de-aici, păr pe picioare! Treci prin chinurile iadului cu epilatorul. Nu vrei epilator? Ia ceară. Tot ustură cumplit. Bic? HA! Am rămas fără piele pe picior o lună din cauza nenorocitului care tăia prea bine. Da' nu-i nimic... Noi suntem sexul ăl slab.

Mă uit aşa, cu un ochi rău la asiatici şi la amerindieni. Frate, fir de păr n-au, fericiţii. Nu tu probleme, nu tu dileme, nu tu sânge pe pereţi. Relaxare totală. Bineînţeles că mulţumesc marelui Manitu că nu i-a trecut prin cap să-nzestreze femeile şi cu păr pe piept. Aia ar fi fost de-a dreptul dureros. Direct acid sulfuric, că nu mai ţine vrăjeala cu soluţii light. Şi cică asta-i dreptate. N-ar fi fost amuzant să beneficieze şi bărbaţii de PMS? Măcar să se regleze cât de cât balanţa...

Pân' la următoarea dilemă, la bună vedere!

18 comentarii:

  1. Toată compasiunea și înțelegerea pentru PMS. De la distanță, desigur ;-)
    În rest, cît de des te epilezi pe picioare? Și cum ar fi fost dacă trebuia să o faci ca bărbatul european mediu care se rade măcar o dată la două zile?
    Nu, nu trebuie să îmi răspunzi :-D

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Ce bine le zici. Din aceleasi cauze regret ca nu sunt baiat.
    Dar sunt si "masculi" care prefera de bunavoie sa se supuna la chinurile epilarii...

    RăspundețiȘtergere
  3. schimba indicatorul acela de pagerank ca nu indica bine,ai PR 4 de ieri incoace,felicitari:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ooof, cata dreptate ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu suport nici sa vad padurea pe picioare, d'apai s-o mai si simt. La femei ma refer, ca la barbati e mai acceptabil. Nu stiu de ce, poate asa ne-am obisnuit, habar n-am. Stii ce-mi surade... asa... in ultima perioada? Epilatul ala definitv si irevocabil. Si... maaama, ce-mi mai surade.

    RăspundețiȘtergere
  6. io îi mulțumesc celui care a decis că trebuie să avem și noi păr pe picioare, că m-a făcut blondă:D drept urmare, ăla de pe coapse și de pe mâini e foarte fin și blonduț și nu se vede:-> dacă n-ar fi așa, atunci chiar că ar fi tragic:)))
    da' păru' de la subraț io nu-l pricep, ăla chiar nu are ce căuta acolo:D decât să te oripileze atunci când îl vezi pe vreo gagică:)))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Pinocchi0 - tre' să doară... da' măcar dacă un bărbat îşi lasă barbă nu e tragedie...

    RăspundețiȘtergere
  8. @Mihai Motrescu - schimbat. mulţumesc frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  9. @lunapatrata - păi, din când în când...

    RăspundețiȘtergere
  10. @Lillee - daaa, d'ăla vreau şi eu. pân' la urmă cred că "definitiv" scrie pe mine...

    RăspundețiȘtergere
  11. @Inache - păi, rolul părului de la subraţ e să... enerveze/sperie pe ceilalţi:D

    RăspundețiȘtergere
  12. lool ... cum ziceam: totul "se plateste" intr-un fel sau altul pe lumea asta. ok, noi n-avem PMS ... da' cum aveti voi, e ca si cum am avea si noi. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. @INTJ - dacă stau şi mă gândesc bine, din cauză de PMS voi ieşiţi mai şifonaţi...:))

    RăspundețiȘtergere
  14. I hear ya',sister:))
    Chiar astăzi mă gândeam de cât de enervant e .Şi de câte ori s-a întâmplat să-ţi căşuneze să porţi fustă că ai tu chef sau mai rău-că trebuie şi să realizezi dimineaţă că ursul Grizzly îţi face concurenţă.
    PMS..don't get me started on that :))

    RăspundețiȘtergere
  15. @Cristina - cu fistiţele n-am eu treabă; dar mă stresează oricum ar fi. trebuie eliminat:D

    PMS-ul rullzzzz!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Chiar azi am vazut pe feisbuc un desen care ma face sa ma gandesc tot la par... I know, it's a different kind.
    Si da, sunt *atat* de intarziata...
    https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/314337_192875577455759_192591077484209_423642_1198045208_n.jpg

    RăspundețiȘtergere
  17. @Ana - io-te că desenul ăsta nu-l ştiam:)))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger