.

sâmbătă, 25 iunie 2011

Probleme de câine

Mă, au şi câinii ăştia o problemă. De fapt, mai multe.

Se-nvârte roata. Asta e cea mai acută. Dacă se-nvârte roata, s-a rupt filmul. Nu mai ai ce discuta cu ei, pentru că acolo e o roată. Şi ghici ce, roata aia merge. Aha, şo pe ea! Prinde-o! Poate se opreşte. Dacă n-o prinzi pe asta, clar va mai urma una. Bicicletă? Şi mai bine decât maşină, că are şi-un picior ataşat, în care poţi să-nfigi dinţii cu patos. Iar dacă dai de sânge, e genial. Deci urmăreşte roata. Nu se ştie ce bunătăţi aduce data viitoare.

Luna. Luna e problema următoare. Ea şi pisica de umblă pe casă. Chiar dacă pe amândouă le ştiu de secole, tot e antrenant să converseze cu ele. Adică, acolo e luna, care stă liniştită, dincolo e o mâţă care se plimbă, mooon, moon, moooooooon! Vezi pisica? E o pisică acolo. Clar e ceva în neregulă, latru pentru că e luna, ba chiar şi pisica, deci da, latru, pisică. Hei, pisică, mă auzi cum latru? Şi luna mă aude, tu mă auzi? Zi, pisică, hei, pisică, bagă-mă-n seamă, eu latru, tu tre' să tremuri, sau măcar să mă saluţi, pisică, sunt aici, tu eşti acolo, deci latru, pisică, latru.

Şi persoanele trotilate. Astea-s cele mai şmechere. Au radar pentru abcdurs, câinii ăştia. Merg pe gard de drum mă ţin pentru ei e semn clar că tre' să se ia de persoana cu mai mult alcool la bord decât prevede legea. Le simt de la distanţă. Le reperează rapid, cu nările-n vânt, le adulmecă urmă. E rost de ceva victime. Ce-au câinii cu alcoolul, n-am priceput încă. Cert e că au toţi dinţii împotriva lui. Şi dacă se ia vreun câine de tine pe stradă, e semn clar că e posibil să ai cu un pahar în plus la tine. Dacă te trezeşti c-un câine agăţat de posterior, clar eşti mangă. Dacă-s mai mulţi, eşti în pericol de a intra în comă alcoolică. Îndreaptă-te clătinat către cel mai apropiat spital dacă vrei să mai apuci ziua de mâine. Dacă mai ai timp.

Pân' la următoarele probleme, la bună vedere!

8 comentarii:

  1. merg atat de ondulat cand sunt paleta incat toti cainii din cartier ma latra cu rondo-uri foarte reusite.opturi,opturi,opturi.a,da,cand sunt beat vorbesc TARE.si ei latra TARE.asa ca vorbesc si mai tare ca sa-i acopar.De aici, simfonia a noua.

    RăspundețiȘtergere
  2. @dinu roman - asta trebuie văzută; şi auzită. când te trotilezi data viitoare, dă un semn. e o simfonie ce nu trebuie ratată.

    RăspundețiȘtergere
  3. astia-s caini nervosi. Am intalnit si d'aia calmi :))

    RăspundețiȘtergere
  4. si cu copacii au ce au ...daca stai nemiscat mult , risti sa te confunde si sa ridice piciorul :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lillee - ăia calmi parcă-s prea calmi...

    RăspundețiȘtergere
  6. @schtiel - da, au probleme majore cu percepţia "obiectelor" înconjurătoare.

    RăspundețiȘtergere
  7. nu dau semne.auzi tu cainii ondulatori si ondulati dupa mine.

    RăspundețiȘtergere
  8. @dinu roman - fie, o să stau cu urechea ciulită după onduleuri...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger