.

marți, 28 decembrie 2010

I'm blonde what's your excuse?

Cică blondele se distrează mai bine. Acu' nu ştiu clar dacă e vorba despre blonde naturale, brunete vopsite pentru a ajunge blonde sau dacă se aplică şi blondelor naturale care şi-au schimbat între timp culoarea. Asta mă bagă total în ceaţă. Pentru că, dacă ar fi vorba doar despre blonde naturale care nu umblă cu cioara vopsită, ar însemna că până pe undeva pe la 20 de ani m-am distrat maxim şi, în secunda următoare în care am devenit brunetă, am încetat să mă mai distrez. Da' când încep să-mi crească rădăcinile, ce se întâmplă? Sunt o blondă, sau o brunetă? Sunt o brunetă pe cale să devină blondă? Capacitatea de a face hai se raportează la toată lungimea părului, sau la mărimea rădăcinilor blonde? Sunt prinsă într-o dimensiune paralelă special creată pentru blonde naturale care s-au vopsit şi acu' au juma' de centimetru de blondime în dotare?

Total în ceaţă.

Urmează totalitatea bancurilor cu blonde care pe mine, una, mă amuză maxim. În principiu, lumea sare de fund în sus dacă spui un banc care i-ar putea leza cât de cât. Eu mă amuz, pentru simplul motiv că am cunoscut şi blonde pentru care par a fi create bancurile cu pricina. Şi nu, nu mă supăr dacă se gândeşte cutare că m-ar regăsi pe mine-n ele. Pentru simplul motiv că autoironia mi se pare cea mai tare formă de umor. Da' dacă găseşti persoana care să se atace la faze din astea, atunci e meserie curată...

Pe de altă parte, blondele cică ar fi mai feminine. Probabil de asta mi-am schimbat eu culoarea... Şi, dacă stau să studiez cu atenţie, tind să zic că aşa e. Adică, pe bune acu', cum să nu fie ultrafeminină dacă are bucle blonde, şi te mai şi priveşte cum doar femeile ştiu să te privească, de te loveşte direct în corazon? Nu-nşir lista de vedete blonde, pentru că ar trebui să mă gândesc dacă s-o iau alfabetic sau cronologic, şi deja e prea mult.

Urmează fanteziile alea care implică în mod clar o blondă şi-o brunetă; două persoane cu aceeaşi culoare ar fi prea mult, zice-se. Sau poate se merge pe principiul conform căruia opusele se atrag?

Blondele se prind mai greu. Blondele sunt bombe sexy. Blondele nu gândesc pe cât de repede ar trebui, şi gafează mereu. Blondele sunt speciale. Blondul te scoate din anonimat; sau te şterge la fel de repede. Blondele sunt stereotip. Despre blonde s-au scris cântece; multe chiar. De blonde se râde; da' şi când râde o blondă de tine...

Apropo de tipare... Am cunoscut brunete care ar fi putut trece drept blonde dacă deschideau gura; şi blonde despre care ai fi putut spune că-s orice altceva. La urma urmei, culoarea la păr ţi-o poţi schimba oricând; mai greu cu restul chestiilor care fac dintr-o blondă una veritabilă. Alea "negative", dar mai ales alea "de bine"...

20 comentarii:

  1. Da'...dacă vara mi se "blonzește" părul și mai mult, din cauza soarelui, înseamnă că vara mă distrez mai mult? :D
    Sau, dacă îmi las părul mai lung o să fie distracție direct proporțională cu centimetrii respectivi? :))
    Hmmm...cred că, data viitoare când o să mă distrez maxim îmi măsor părul și, când mă duc la coafor, o pun pe tanti să mă tundă cu foarfecele în dreapta și ruleta în stânga, nu care cumva să-mi ia mai mult decât trebe și să devin depresivă până "ajunge" iar firele la dimensiunea corectă... :D

    A, asta: " da' şi când râde o blondă de tine..." poti s-o mai zici o dată!!! :))

    Faina postare... Dar îi lipsește concluzia...pe care, din modestie, desigur, nu ai scris-o... Și anume: Blondele-s cele mai tari ever!!! Unele... :))

    RăspundețiȘtergere
  2. bancuri care pleacă de la generalizări :))) ziceam eu că pe astea nu avem cu să ne supărăm.

    eu cred totuși că blodul este "a state of mind" :D și, zicea un om înțelept: "It is our choices, Harry, that show us who we truly are, far more than our abilities."

    RăspundețiȘtergere
  3. @Inache - aia era concluzia implicită=)))

    RăspundețiȘtergere
  4. @IOana - păi, nu ne supărăm, râdem mai cu poftă:P

    hmmm...blondul e "a state of mind" doar pentru anumite blonde mult prea blonde:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. care anumite? alea când e de rău, sau alea când e de bine?

    RăspundețiȘtergere
  6. @IOana - merge şi-ntr-un sens, şi-n celălalt:P

    RăspundețiȘtergere
  7. o glumă proastă ar putea să spună că atunci când e de rău e mai mult "a state". mai puțin "of mind" :D

    RăspundețiȘtergere
  8. @IOana - da' nu mi se pare proastă deloc=)))

    RăspundețiȘtergere
  9. atunci îmi permit să ma autofelicit pentru ea :))))

    RăspundețiȘtergere
  10. @IOana - păi, te felicit şi eu:P de la un guru, e mare lucru=)))

    RăspundețiȘtergere
  11. wow, da. este. ce bucurie!! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu acum realizez: stii ca imi dadui seama in timp ce citeam pe aici ca imi plac fie blonzii foarte blonzi, fie brunetii foarte bruneti? :))
    Am I defective?:P

    RăspundețiȘtergere
  13. @Alexiuss - :-?? la mine nu contează culoarea:P aia poate fi schimbată oricând:D

    asta în nici un caz nu:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Mai Cami, eu nu mi te-am imaginat niciodata blonda :-? arata-ne si noua macar o "mostra" de poza cu tine :d

    RăspundețiȘtergere
  15. @chocolatfollie - :)) păi, există persoane care mă ştiu face2face de câţiva ani şi care nu şi-ar fi imaginat asta:P

    tre' să-mi fac curaj:))

    RăspundețiȘtergere
  16. blonda,bruna,sticla,halba,cutie,bere sa fie
    :))

    RăspundețiȘtergere
  17. @Anonim - AMEN!
    râuri-râuri, cât mai din belşug:)))

    RăspundețiȘtergere
  18. "...discriminarea ucide vise!" :))! :)))

    blonde, brunete...
    rautatea si invidia creaza 'cele mai tari glume' pe care la savureaza de cele mai multe ori cei...complexati!

    RăspundețiȘtergere
  19. @Anonim - dacă blonda e blondă de-a binelea atunci da, bancurile îi vor distruge visele; altfel, se va amuza teribil;)

    dar dacă toţi cei cu simţul umorului sunt complexaţi, atunci aşa să fie:))))) râd pentru asta:)))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger