.

luni, 13 decembrie 2010

Unde-s link-urile noastre?

Când m-am apucat de blog nu ştiam foarte bine cu ce se mănâncă. Aşa că am întrebat în stânga şi-n dreapta, am citit ce ziceau alţii, am schimbat setări, şabloane, culori; am văzut eu aşa că, pentru a fi citit, trebuie să apari şi pe paginile altora, aşa că am trecut frumuşel la etapa "link-exchange".

Ia, caută, triază. Vezi ce-ţi place, ce te atrage, cam ce e pe aceeaşi lungime de undă, trimite mail-uri, enervează-te că nu există adresă de contact, aşteaptă răspunsuri, completează lista, mă rog, chestii de genul ăsta care ar trebui să-ţi mărească numărul de cititori şi să te scape de impresia că scrii degeaba.

Majoritatea link-urilor sunt bazate pe reciprocitate. Nu de alta, da' aşa ştiu eu că e fair-play. Ce-mi place pur şi simplu dar n-am stabilit "o legătură" rămâne frumos doar pentru sufleţelul meu. Oricum am înţeles că e ceva legat de câte link-uri externe ai, de căutări pe Google, lucruri cu care nu mi-am bătut prea mult capul. Dacă se găseşte cineva să-mi explice cu pix şi foaie care-i sistemul şi de ce îşi smulg unii părul din cap pentru că au prea multe link-uri externe, sunt gata să-l ascult. Altminteri nu mă stresez prea tare.

Ei, şi-n ordinea asta de idei, evident că ştiu cam tot ce mişcă printre link-urile de la mine de pe pagină. Care-i cine, unde şi ce scrie, chestii minuscule şi de bun simţ.
Nu mică mi-a fost mirarea când am primit zilele trecute un mail prin care mi se cerea să înlocuiesc un link cu altul. Adică, suna ca şi cum ar fi venit din partea proprietarului, da' de ce ar vrea cineva să-şi înlocuiască adresa proprie şi personală cu una care duce către filme gratis?


Da, mi s-a ridicat sprânceana şi, înainte de a purcede la modificări, am trimis şi eu un mail; persoanei în cauză. Şi da, sprânceana nu mi se ridicase degeaba. Posesorul blog-ului habar n-avea că a cerut să i se schimbe link-ul. Şi primise, la rândul lui, mesaje de gen. Cu alte cuvinte, e vrăjeală crasă.

Nu, nu se vrea o postare moralizatoare. Doar că - şi aici trecem la un ton puţin şoptit - e o conspiraţie la mijloc. Aşa că aveţi grijă ce cu ce schimbaţi. Nu de alta, da' clar nimeni nu vrea să fie redirecţionat spre cu totul alt blog decât al lui.

5 comentarii:

  1. Cami, gand la gand, si eu am scris, mi se pare corect sa se stie.
    P.S. O sa zica lumea ca ne-am vorbit si eu am facut PrtSc.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. @cati - păi, aşteptam doar confirmare de la tine, să mă asigur că nu e, de fapt, cum zice mail-ul:P

    P.S. - :)) faza cu print screen e "defect profesional":P aşa am învăţat eu, că tre' să susţii cu dovezi ceea ce zici:P

    O zi faină şi pentru tine:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru inspiratie. Vezi despre ce este vorba in ultimul Blog and roll.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger