.

luni, 19 aprilie 2010

Mai mult "despre mine"

Dar nu prea mult, pentru că ce-i mult strică.
Cu de la Iulia citire. Se onorează, în măsura în care sunt chestii "generale":P

1. Ai o poreclă?
Nope.

2. Unde locuieşti?
Acasă.

3. Înălţime?
1,77.

4. Ai o zi onomastică?
De Florii:-??

5. Ocupaţie?
Ceceu. Sau consilier clienţi...

6. Limbi vorbite?
Română. Restul nu le vorbesc, le citesc:P

7. Colecţii?
De haine.

8. Număr la pantofi?
Depinde de pantofi.

9. Şcoli absolvite?
Toate Magna cum laudae.

10. Materia preferată?
Ora de leneveală.

11. Ce hobby-uri ai?
Hmmm...Prea personal.

12.”Bani de buzunar”?
Rezistă până în primul magazin

13. Dorinţă?
Ar fi discriminare să aleg între ele.

14. Vise?
În fiecare noapte. Uneori şi ziua, cu ochii deschişi.

15. Număr norocos?
Nu cred în cifre decât dacă sunt câştigătoare.

16. Ce ai vrea să revezi?
Filmele la care n-am adormit.

17. Ai animale de casă?
Nu, ele mă au pe mine. 3 pisici, adică.

Am mai scurtat-o puţin:)
Ştiţi faza, e pe bază de autoservire.

6 comentarii:

  1. :)) Tare asta cu "filmele la care n-am dormit" :) Si eu patesc la fel, orice nu-mi place devine ca o poveste de adormit, dupa 20-30 de minute :D

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu faza cu autoservirea :))
    o folosesc in fiecare zi, dar mai elegant :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ceva de genul: "aici gasiti X, dincolo Y...". asta pentru necipliti, ca sunt cu nemiluita...


    ca si in frumoasa melodie: "te-am vazut mi-ai placut", deci, ce ramane de facut? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @dreamr - ghid general:))
    cat despre melodie...n-am mai auzit de ea de-un secol, de pe vremea cand se chemau "slagare":)

    RăspundețiȘtergere
  5. le mai ascult pe youtube, cand ma apuca...
    imi place cand mai sunt si insotit: "baga aia, baga aia..." numai asa iti poti reaminti de slagare, cum spui tu... ;))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger