.

joi, 1 aprilie 2010

Spovedit pe blog

Nu, nu mă spovedesc; nu, nu cred nici în post, nici în capacitatea preoţilor de a aduce iertarea păcatelor; nu fac decât să răspund la leapşă, cu de la Mama Dreacu' citire...

1) Care din cele 7 păcate le-ai încercat?

Păcat că orice păcat poate fi discutabil. Nu ştiu...Câte puţin din toate, poate?!

2) Cât de destrăbălat şi necuviincios ai fost în ultimul timp?

Foarte. Maxim. Total.

3) Viciul e un păcat. Ce vicii ai şi dacă intenţionezi să renunţi la vreunul?

Hmmm...Sunt dependentă de viciile mele. Nu, nu renunţ la nici unul. Care ar mai fi farmecul vieţii dacă aş renunţa?

4) Eşti de acord cu Apostolul Pavel care spune: "Dacă cineva nu vrea să lucreze, acela nici să nu mănânce"?

Total.

5) Ai fost ispitit de cineva să săvârşesti un păcat?

Păi, ce e păcat pentru unii, poate nu e păcat pentru mine... Oricum, îmi asum responsabilitatea pentru toate "păcatele" mele.

6) Minciuna face parte din păcatele strigătoare la cer. Care a fost cea mai gravă minciună?

Că n-am minţit niciodată.

7) Toţi au furat în viaţa lor câte ceva. Ce poţi spune despre tine în această privinţă?

Frunze de viţă de vie pentru sarmale:D

8) “Să nu preacurveşti!”, spune una din cele 10 porunci. Tu ţi-ai dorit sau ţi-ai înşelat partenerul vreodată?

Nu:)

9) Deznădejdea în faţa momentelor grele din viaţa ta te face câteodată să te îndoieşti de iubirea divină. Ai avut asemenea momente, ţi-ai dorit vreodată moartea?

Mă iubesc prea mult ca să vreau să mor.

10) Iertarea aproapelui tău este unul din îndemnurile bisericii. Ne vei ierta impertinenţa sau păcatul de a-ţi trimite un asemenea gen de leapşă?

Hmmm...să mă gândesc 2 secunde...NU?!:)

Şi leapşa se duce către toţi "păcătoşii" din blog-roll-ul meu. Pentru cei care au curaj să o primească;)

2 comentarii:

  1. Vreau sa iau si eu leapşa asta, chiar dacă nu sunt in blogroll :(
    I hope it's ok :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @Den - evident k e ok:) cu cat mai multe spovedanii, cu atat mai bine:P

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger