.

sâmbătă, 22 octombrie 2011

Chibriturile cu fetiţa la pachet

N-am făcut niciodată chestia asta: să dictez, şi să scrie cineva. Aş scrie aşa o viaţă, şi-ncă una. Azi sunt duală. Azi sunt duală cu vin. Dar îmi place să dictez. Şi-mi place să scriu când dictez. La fel cum îmi plăceau dictările. Pentru că scriam cel mai urât, dar cel mai corect. Vocea profesorului spune că nu există "cel mai corect". Vocea profesorului a rămas la catedră, iar două fete mâncau cretă colorată. Reciteşte.

Un pachet de cretă colorată conţine 12 culori. Mă gândesc la crete colorate când beau mult şi când beau mult ascult jazz. Când sunt trează nu-mi place jazz-ul. Profesorul asculta jazz, şi vin, şi cretă colorată.

Cam atât.

Pân' la următoarea mahmureală gravă, cu pastile cu gust de cretă, la bună vedere!

15 comentarii:

  1. Azi citesc netul internetul.In concluzia mea: doua puncte :
    Pe exmotanul Nemo il cheama Lisa, artificii in frigider si trei gutui primejdioase in biserica greco-catolica.Iar soarele era marunt.
    As scrie despre asta daca as avea un blog dar nu-mi da nimeni.
    Cred foarte persoanal ca trebuie sa dormi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Liz trebuie sa spuna asta: Cami scrie genial lately. Daca e de la stare buna, mai vrem. Daca nu, nu.
    Si pentru Mab dau Guest Post oricand pe lizu.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. "Azi sunt duală. Azi sunt duală cu vin."....imi place...

    RăspundețiȘtergere
  4. @Liz - eu înţeleg că lui Liz îi place mai mult de Cami când Cami e deprimată.
    Cât despre Mab, hai s-o ajutăm.

    RăspundețiȘtergere
  5. @roscata din vis - citatul, vinul sau dualitatea?

    RăspundețiȘtergere
  6. cum adică ești duală cu vin? adică ai băut atâta vin că te vezi dublu?:D

    RăspundețiȘtergere
  7. P.S.1 revelație și dilemă de ultim moment: de ce toată lumea scrie cel mai fain când e deprimată? :|

    P.S.2 daaa, mab poa' să scrie și pe blogu' meu ce, când și cât vrea! ;)
    saaau și mai bine: Cami îi face lui Mab un blog propriu și personal...:D(nu că ea n-ar ști să-l facă singură...) și dup'aia putem să facem toate schimb de postări între noi! jeeez, ce idee... Cami, Cami, pot să scriu ceva la tine pe blog? :D răspunsul e nu, știu, da' a fost fun să întreb!:))))

    P.S.3 :P

    RăspundețiȘtergere
  8. vai, vai, cum n-ai băut nimic?!?...tragic! pune mâna pe o sticlă de apă, să nu te deshidratezi! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. @Inache
    1. Mozart compunea excelent pe patul de moarte, Nichita când era beat şi Cobain când era high. Dar nu mă compar cu ei.

    2. Să vorbim cu Mab, zic. Nu, nu cred că ştie. Deja ne văd o mare şi unită echipă.

    3. :p hug

    RăspundețiȘtergere
  10. 1. știm, cunoaștem...întrebarea întrebătoare era: de ce când ești deprimat devii mai dăștept și mai inspirat decât atunci când ești bine, vesel și fericit?:))) normal că nu te compari: n-ai fost niciodată pe patul de moarte, nici high, de băutură nu ne legăm...:D sau poate formularea corectă era că nu se compară ei cu tine...;)

    2. vorbim, vorbim...io știu să fac puppy eyes dacă e nevoie...:))) aha:D cei 3 muschetari, care erau 4...:)))

    3. hug să fie! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. @Inache - 1. aşa mai merge;)
    2. exact!
    3. ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu vreau Cami deprimata... mai bine postari de guru daca atunci Cami se simte bine... supravietuiesc fara... desi... :/

    RăspundețiȘtergere
  13. @Liz - Cami ar face bine să nu mai gândească aşa de mult...deşi...

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger