.

joi, 13 octombrie 2011

Sunt gay şi sunt ok - p.2

Gata! De azi viaţa mea se va schimba total şi iremediabil! Renunţ la viciile păcătoase gen cafea şi ţigară, îmi pun biblia în geantă şi, cel mai important, îmi caut bărbat pe care să-l iubesc şi să-l respect, cu care să mă mărit şi cu care să trântesc o gaşcă de plozi; care chiar dacă nu mă atrage şi nu, n-o să-l iubesc never ever, se cheamă că e calea cea adevărată şi fără de întinare. Aşa cum a vrut divinitatea: să fiu fabrică de înmulţire în masă pentru că, gay fiind, o să ard în focurile iadului celui veşnic şi, vai mie, mă voi zvârcoli fără încetare, în timp ce drăcuşorii vor mai turna un cazan cu smoală fierbinte peste mine...

Dacă mă crede cineva, înseamnă că e mai bătut în cap decât ăla care mi-a trimis aseară mail. Sau, hai, la fel de bătut în cap; dar nu la fel de maniac. Şi prezint proba:




L-am citit în diagonală. Prima dată. Apoi l-am luat la bibilit. Şi sincer nu ştiu ce să fac: să mă enervez, să râd până mă crăcănez, să-i plâng de milă individului? Pe bune acum, eşti real? Câţi neuroni ai? Sau câţi dintre ei foloseşti? Te mai poţi ridica dimineaţa din pat când cari atâta prostie după tine? Cine naiba a murit şi te-a lăsat pe tine drept vocea lu' Dumnezeu? Lămureşte-mă, te-ai trezit aşa şi ţi-ai spus: "hai s-o scoatem pe Camelia din păcat. Săraca, nu ştie ce face. S-o vindecăm de lesbianism." Nu, stai calm, nu se vindecă. Şi nici un dumnezeu nu-ţi va da fericit mâna pentru că ai purtat războiul sfânt împotriva gay-lor. Ba chiar s-ar putea să râdă şi ei de tine, în grup, la un pahar de coniac şi-un trabuc.

Aş face analiză pe text, pentru că m-a lovit profunzimea cuvintelor lui, da' i-aş lua din savoare. Bine, fie, doar câteva fragmente...
"O femeie nu poate iubi o altă femeie, la fel cum o femeie iubește un
bărbat!" - wow, ţi-ai dat seama singur de asta, sau ţi-au dictat-o îngerii de pe umăr? Câtă perspicacitate! Nu mi-aş fi dat seama nici într-o mie de ani că nu-i aceeaşi chestie. Pentru că mă plictiseam eu într-o zi, n-aveam ce face, şi m-am gândit că ce mi-e femeie, ce mi-e bărbat... Tot un drac. Tocmai pentru nu-i aceeaşi chestie, mă, ciudatule, există femei care iubesc femei şi bărbaţi care iubesc bărbaţi. Altminteri am fi fost cu toţii în aceeaşi ciorbă.

"Un bărbat nu poate iubi așa cum iubește o femeie decât pe o femeie" - aici nu pot spune decât: CORECT! Nu poate. D'asta bărbaţii preferă blondele, şi eu brunetele.

Ca să n-o mai întind, ultimul paragraf m-a lovit la corason. Cum se gândeşte el, mititelul, la sufletul meu nemuritor. Păi, bine, mă, da' cine ţi-a permis să te gândeşti la mine? Vezi-ţi de drumul tău în viaţă. Discută problema stringentă a homosexualităţii cu prietenii tăi ciudaţi, la ceai, în timp ce mâncaţi fursecuri pe şerveţel, să nu faceţi firimituri, şi cântaţi în cor un imn. Şi-apoi culcaţi-vă-n paturile voastre cu cearşafuri apretate şi visaţi cruciade. Pe mine lăsaţi-mă-n pace. De sufletul meu am eu grijă. Cu divinitatea mă-mpac cum ştiu eu, nu cum visează unii că scrie în cărţi. Iar dumnezeul ăla drept şi bun de care vorbeşti s-ar putea să mă placă mai mult pentru că nu mă ascund sub măşti false de falsă pioşenie.

Cât despre iad... De unde ştii tu că nu ni-l trăim fiecare, la un moment dat aici, pe pământ? Poate că eu îs iadul tău. Tu n-ai nici o şansă să fii al meu, dar poţi spera în continuare.

Pân' la următorii nervi, la bună vedere!

22 comentarii:

  1. Întrebarea e de unde știe el că există vreun dumnezeu și că el are imaginea corectă, de unse știe că există suflet și cum putem să-l măsurăm și de unde e el așa sigur că e el portavocea lui Mnezo?

    RăspundețiȘtergere
  2. frateee... da' e dus asta, cu jesus'ul lui...
    Bine... nu-mi aduc aminte daca ti-am spus vreodata, in privinta femeilor n-am nimic de obiectat. In privinta barbatilor, insa... hmm... mi se pare inacceptabil.
    Dar revenind la femei...
    Vor sa fie si mai Yin decat sunt, no problem... vor sa fie mai Yang, n-au decat sa incerce. Insa de regula chestia nu e de vrut, ci de simtit. De regula oamenii descopera ca sunt gay, si nu "devin" gay.
    Corect?

    RăspundețiȘtergere
  3. La al patrulea paragraf am cedat. Se pare că ai mei au păcătuit pentru au 2 copii și au stricat sfânta treime. Și ai mei ca ai mei, dar ce te faci cu cei care fac 5-6 copii sau mai mulți? În fine, omul ăsta are dreptul să creadă în ce vrea, la fel și noi. Mie mi-ești dragă așa cum ești. (Și vorba FJ13: nu mă interesează cum se interpretează)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Zergu - o fi având linie directă cu ăl de sus;)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Torden - nu ştiu de ce se fac "separatisme", dar mă-ndoiesc că, faţă-n faţă cu un bărbat gay, ai încerca să-i dai cu biblia-n cap şi să-l "aduci pe calea cea dreaptă"; cred că, mai degrabă, îl laşi în pace, nu? fiecare cu ale lui, până la urmă:)

    şi da, eşti gay pentru că simţi, nu pentru că-ţi propui...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Mădălina Mihalcea - ohooo, ai avut răbdare:P
    n-am nici o problemă cu ceea ce crede el, atât timp cât nu-ncearcă să-mi bage viziunea lui pe gât; atunci mă aprind.

    săru' mâna:)

    RăspundețiȘtergere
  7. ... unui tip gay nu-i dau cu biblia-n cap, dar in schimb il privesc cu sila.

    RăspundețiȘtergere
  8. =))

    Mie mi-a lăsat comentariu la un articol, aceeaşi chestie. Poate e vreun virus. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Obsedatii... Era sa injur, da e sarbatoare mare azi. :D

    RăspundețiȘtergere
  10. @Torden - chiar dacă, înainte de a afla că e gay, ajungi să-l apreciezi ca persoană?

    RăspundețiȘtergere
  11. @Liviu - virus cu siguranţă e; doar că nu "informatic".

    şi, te-a făcut să te-ntorci la dreapta credinţă?:))

    RăspundețiȘtergere
  12. ... chiar daca as ajunge sa-l cunosc, si dupa aia as afla ca e gay, tot mi-ar trezi sila.
    Sunt chestii de spus pe tema asta, dar nu le voi spune aici. Poate ne gasim la o bere, candva.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Torden - fiecare le ştie pe ale lui, până la urmă; dar, după cum spuneam, atât timp cât persoana e ok, nu văd cum ar putea să te afecteze ce face în dormitor:)

    sigur că da;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Da, desigur! Mi-am tras două palme iar acum, ca prin minune, îmi plac fetele la nebunie. HA!

    RăspundețiȘtergere
  15. @Liviu - misiunea lui a fost îndeplinită! praised be the lord!

    dacă citeşte asta, e posibil chiar să creadă:))))

    RăspundețiȘtergere
  16. Citii pe sarite,ca n-am avut atat rabdare,dar revin eu.
    P.S- se vede mail-ul tau ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. @Fetita Junglei13 - îţi trebuie destulă, ce-i drept...

    ştiu, da' nu-i bai:P

    RăspundețiȘtergere
  18. Acu' mi-am dat seama. Fonturile tale din Firefox au de suferit. Recomand Tahoma, se văd diacriticele cum trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  19. Corect, brunetele ie ale mai bune.
    Fata, nu te mai enerva ca faci riduri!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger