.

vineri, 7 octombrie 2011

Cartea Recordurilor

Vreau să intru în Cartea Recordurilor. Şi nu cu mizilicuri gen "cel mai tatuat corp", "cel mai înalt castel din nisip" sau "cea mai bătrână femeie din lume". Nu, frate, eu mă bag direct pe chestii serioase. Voi sparge recordurile cu cea mai multă cafea băută. Încă nu m-am hotărât dacă într-o zi, sau într-o viaţă. La acest aspect trebuie să mai reflectez.

Cert este că am început antrenamentul. De acum mai bine de 10 ani, de când am realizat că eu şi cafeaua avem o relaţie specială. Fără mine nu poate exista, fără ea nu sunt funcţională. Am crescut cantitatea în timp. De la una pe zi la fără număr. Şi când beau din ce în ce mai multă, am tendinţa de a le ţine socoteala. Astfel, ieri am băut aşa: una bucată cană dimineaţa. Aia e sfântă. Şi-am continuat. Încă vreo 4 la muncă. În momentul în care i-am pus capac c-un Red Bull, am ajuns la concluzia că ar fi mai bine să mă opresc. Nu de alta, da' deja nu-mi mai găseam butonul de oprire. Piciorul mi se bâţâia fără voia mea, figura devenise mai psihopată decât de obicei şi, cel mai ciudat, nu mă puteam opri din vorbit. Cu lăbuţa pe inimă spun c-am combinat sloganuri publicitare, am ştouit până când am fost implorată să mai tac dracu' din gură, şi-am continuat în gând cu tot felul de aberaţii pe care, de obicei, nici nu le bag în seamă.

Şi m-am gândit eu aşa: nimeni n-a folosit recordul ăsta până acum. Ce se poate întâmpla? În cel mai rău caz îmi explodează inima. Poate d'asta nu s-a băgat nimeni până acum. Altminteri, toate bune şi frumoase. Mă antrenez zilnic. În fiecare zi mai adaug încă o cafea faţă de ziua anterioară. Cel mai mult am ajuns la 10. Când ajung la 20, sun Guiness Book-ul. Şi-i rog să vină cu mic, cu mare şi cu Ambulanţa. Toţi să fie prezenţi la măreţul moment în care voi doborî recordul la care nu s-a gândit nimeni. Chiar cu preţul inimii mele. Am zis, am zis!

Pân' la următoarea manie, la bună vedere!

14 comentarii:

  1. :)))))))))
    Cami... parca te vad facand precum unul dintre prietenii mei, care dupa niste duşte zdravene de energizant, urla "energizant la kil!!!"... :))
    Spunea cineva despre efectul cafelei - ca este precum o lovitura de bici data organelor interne... dar tu o dai in autoflagelare de acum :P :)).
    Iti poti "trage" un nickname destul de tare pe tema asta :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu sigur ca o anumita doza de cafea este letala, asa ca ai grija, totusi! :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Torden - şi n-ai fi departe de adevăr:))
    organele mele sunt mai masochiste decât mine; cer cafea non-stop. nu ştiu cum să le mai potolesc:P
    hmm... propuneri, ceva?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ioana - o să cercetez acest aspect. nici o grijă, nu mă omoară pe mine o cafea;)

    RăspundețiȘtergere
  5. ... mmm... asta nu e bine, pentru ca din cate imi daus seama, chiar e dependenta. Vointa e cel mai bun lucru pe care-l ai la indemana. Nu mi-a fost usor sa renunt la cafea (am fost intr-o stare de somnolenta vreo cateva luni), dar acum mi-e mai bine. Ajunsesem sa fac eforturi de concentrare, ca sa nimeresc ceva prin calculatoarele oamenilor. Not funny...
    Nu, nu fac propuneri, mai bine tac :). Alege tu unul :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Torden - e dependenţă, ştiu, dar la cafea şi ţigară nu renunţ orice ar fi; îmi plac prea mult. poate nu pot, dar în mod sigur nici nu vreau:P
    mă gândesc, mă gândesc...

    RăspundețiȘtergere
  7. hmmm...cu prima ocazie te îndop cu cafea, să văd dacă faci chiar așa frumos cum te lauzi:D
    da' mai bine fii atentă cu asta... dacă te pune naiba să-ți explodezi inima, te fugăresc, te prind și te bat de nu te vezi...:|

    RăspundețiȘtergere
  8. @Inache - între explodat şi fugărit... grea alegere;)

    RăspundețiȘtergere
  9. @Inache - păi, şi de la alergat poate să-mi explodeze inima...

    RăspundețiȘtergere
  10. dacă te fugăresc eu, n-ai nici o șansă să explodeze:)))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Inache - fug repede, dar doar pe distanţe mici. deci? :D

    RăspundețiȘtergere
  12. hmmm...și eu:D deci, zic așa: nu mai bine stăm noi cuminți la o măsuță, cu o berică în față? :))) așa nu mai explodează nimic...;)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Inache - să fie bere, da' la record tot nu renunţ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger