.

duminică, 30 octombrie 2011

The morning after grimmcocaine - p.1 Când îmi tună de-o postare

Telefon înseamnă eu şi Siemens-ul meu primordial.

Luna înseamnă mâncare rotundă. Caşcaval rotund cu găuri rotunde.

Găurile pătrate nu se numesc găuri. Se numesc paturi.
Pentru că sunt pătrate.
Ca rebusul.
Ca şah-ul.
Ca un cap pătrat.
Eu tunsă emo sunt cap pătrat. Câteodată sunt emo fără să fiu tunsă pătrat.
Eu cu breton de japoneză.

Emo nu fumează.
Şi continui să fumez... ei, nu mor eu din asta. Sper.

Un X încape perfect într-un pătrat. X de la X-Files.
Pisicile nu înţeleg X-Files. Se ceartă ca pisicile: "soro, ce ai soro?"
The truth is out there!

Câteodată ascult muzică care a trecut prin Von Teese.
Manson arată bine pe post de Gioconda. El a fost modelul iniţial. Cânta despre un tren.
Nu-mi plac trenurile atât de mult.

Metrou înseamnă japonezi şi peşti. Fără breton japonez. Doar sardine în metrou.
Conserve de peşte. Din copilărie. Fără cheiţă.

Copilăria noastră avea guriţă.
Zâmbea în inimioară.

Diminutivele vin cu zahăr.

O ciocolăţică e mai bună decât o ciocolată întreagă.

Făceam baie rar când eram copii. Sâmbăta, cu săpun şi oţet de mere în păr.
Acum facem baie rar doar dacă suntem bolnavi.
Şi luăm antibiotice. Şi e febră cu cap greu şi cald de pătură, cald de boală.
Şi mama îmi dădea ciocolăţică pentru că luam antibiotice. Şi atunci nu făceam baie.

Îmi place, îmi place:) E funny, şi pufi, şi real. Chestiile mici ar trebui să ne facă să zâmbim, nu?

Chestiile mici...
Am o colecţie de chestii mici de la ouă Kinder. Şi nu zâmbesc.

Mă gândesc la pescăruşi beţivi care dansează.
Mă gândesc şi la fetele care au păduchi. Au când spun băieţii că au.
Băieţii de până-n 14 ani.

Mă gândesc la Deneuve. Cum e tristă. Tristă fotografie, tristă Deneuve.
Dacă o strig tare, aude?
Dacă o strig frumos, mai este tristă?
Poate vrea bomboane.

Eu am primit flori şi am primit bomboane.

Acum există facebook, unde toţi trimit flori şi bomboane. Ploaie de bomboane. Cu fulgere.
Îmi place când fulgeră. Doar pe facebook nu fulgeră.
În rest, facebook face de toate.

Nu neapărat plouă când fulgeră.
Dar neapărat plouă până ajung acasă.
Când intru în casa, se opreşte ploaia.
Când abia intru în casă şi abia se opreşte ploaia, sunt frustrată.

Nu mulţi recunosc când sunt frustraţi.
Azi sunt frustrată şi frustrată nu înseamnă fustă cu brusturi. Nici frunză cu brusturi.

Am senzaţia că 1990 a fost acum un an.

Un număr de telefon inexistent.

Călugăriţele catolice fumează Pall Mall roşu.
Şi aş vrea un tricou cu mine. Fumând. Sau nu.
Un tricou cu geografia mea.
Poate aşa voi fi bună la geografie.

15 comentarii:

  1. oh, wow...
    și eu care stăteam, citeam și mă întrebam ce-ai pățit și cine mi-a schimbat-o pe cami...:P

    RăspundețiȘtergere
  2. ...sa citesti cuvinte multe de 3 ori. Frumos sentiment!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu-l inteleg pe anonim.
    si nu-s amabila.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ristina cantal - anonimul trebuie să revină cu detalii.
    anonimul o dată, anonimul de două ori... ai intimidat anonimul. nţ, nţ, nţ...

    RăspundețiȘtergere
  5. ...e simplu, imi place - si citesc de 3 ori.
    Numai ca atunci cand vrei sa citesti comentarii complicat de poetice, nu le mai intelegi pe cele simple.
    Si nu sunt amabila.

    RăspundețiȘtergere
  6. complicat de poetic exista doar pentru cei ce prefera simplu si usurel fara poezie. salut, geta!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anonim - întotdeauna de 3 ori?
    "complicat de poetic" deja sună complicat.
    a insinuat cineva acest lucru?

    RăspundețiȘtergere
  8. Cea mai ciudata postare pe care am citit-o vreodata ( in sensul bun :) )

    RăspundețiȘtergere
  9. @£avi H. - "ciudat" nu poate fi decât de bine.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger