.

marți, 11 octombrie 2011

Vicii fără de păcat

Cumpătarea nu e tocmai punctul meu forte. Ba aş putea spune că nu mă defineşte deloc. O vorbă înţelepată spunea: "Trăiesc sănătos: beau, fumez, nu fac nici un sport." În ordinea asta de idei, nu pot pune degetul pe un "guilty pleasure". Din punctul unora de vedere, stilul meu e normal; pentru alţii, întreaga mea viaţă e o plăcere vinovată.

Dar cum oricine are "ceva" ascuns, ceva care-l defineşte şi la care n-ar renunţa nici în ruptul capului... Acel ceva pentru mine e viteza. Merg repede, gândesc repede, dau click-uri repede; m-ai terminat dacă trebuie să aştept la o coadă, dacă te gândeşti ce să-mi răspunzi, dacă mi se-ncarcă pagina de net mai lent. Dă-mi viteză, şi-s fericită; pune-mă pe slow-motion, şi m-ai terminat. Şi nu orice fel de viteză. Viteză pură. Viteză la volan. Viteză cu mine la volan.

Nu suport viteza într-o maşină condusă de altcineva. Mişcare, benzină, faptul că nu sunt eu cea care apasă pedalele, pune-mă pe alt loc decât pe cel al şoferului şi s-a rupt filmul. Dă-mi să conduc, şi-ţi conduc. Repede. Cu viteză. Cu cea mai mare viteză. Sau conduceam. Până când m-a lovit accidentul. Până când n-am mai condus deloc. O singură dată în spatele volanului, o singură dată mania vitezei, o singură dată accident. Şi-am renunţat la maşini.

Senzaţia mi-a rămas încă. N-am ajuns la punctul în care brazii să pară beţe de chibrit. N-am ajuns la punctul în care şoseaua să fie dungă. Dar mi-aş dori. Plăcerea mea vinovată.

Şi normal că mi s-au zburlit antenele când am auzit de Lamborghini. Asus Automobili- Lamborghini VX7. Combinaţie între design de bolid şi "la crème de la crème" în materie de laptop-uri. Design aerodinamic, saşiu metalic, palmrest din piele. Portocaliu sau negru. Nu, nu seamănă neapărat a laptop. E mai mult un hibrid între ceea ce era odată un laptop şi caroserie de Lamborghini. Un mix de viteză fizică şi psihică.

Pentru cunoscători în ale tehnologiei, ca un neofit ce mă aflu, spun că noul VX7 are aşa: placă video NVIDIA® GeForce™ GTX 460M, procesor Intel® 2nd Generation Core™ i7 şi memorie de 16GB DDR3. Asta pentru mine înseamnă că pot să mă joc, să profit de internet şi să fac ce fac eu prin word, paint şi alte chestii total nepro, dar care pentru mine-s totul, cu viteză. Da, viteza de care vorbeam la început.

Dacă mă-ntrebi de ce aş alege VX7, îţi răspund prompt: pentru design. Pentru ideea pe care o inspiră, nu neapărat pentru c-aş şti eu să apreciez caracteristicile tehnice ale unui laptop. Dar portocaliul ăla, cu sigla de Lamborghini, m-a dat pe spate. Spun, cu lăbuţa pe inimă.

SuperBlog, etapa 3.

2 comentarii:

  1. Eu am sarit peste partea comerciala, si am citit cu placere introducerea, mai ales ca m-am recunoscut, nici eu nu suport sa stau in dreapta, iar uneori, daca distanta pana acasa e mai lunga, sunt dispus chiar sa beau bere fara alcool, numai sa nu suport supliciul asta de-a fi pasager in propria-mi masina :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @teonegura - de "partea comercială" era nevoie. dar totul e "eu" ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger