.

vineri, 8 octombrie 2010

Călcăm pe ficaţi

Nu am ceea ce unii ar numi în mod generic "prieteni". Am cunoştinţe, amici, colegi. O singură persoană care a ajuns la stadiul de prieten, dar la modul în care i-aş da şi rinichiul, şi-un plămân, ba chiar şi-o bucată de ficat, dacă ar cere.

Nu-mi place să fiu judecată de către cutare care n-are ce face şi simte impulsul să facă pe justiţiarul. Sunt ceea ce sunt, n-am de gând să mă schimb, n-am nevoie nici de sfaturi, nici de tras de mânecă, nici măcar de-o atenţionare, în momentul în care nu ştii despre ce e vorba, n-ai mers în bocancii mei, n-ai respirat aerul pe care l-am respirat eu.

Da, în mod clar m-a enervat cineva. Mai mulţi cineva, cam pe acelaşi motiv; fără să aibă vreo legătură între ei, probabil fără să se cunoască. Doar în ideea în care, presupun, s-au trezit cu faţa la cearşaf şi, ca printr-o magie şi-o vrăjitorie, s-au pus de comun acord să-mi gâdile mie ficaţii; să calce puţin cu tocul sau cu vârful papucului de casă pe-acolo pe unde doare mai tare.

Să mă explic: unii trag concluzii şi emit judecăţi de valoare în momentul în care au impresia că te cunosc, sau că au aflat ceva nou despre tine. Ceva ce, din punctul lor de vedere, reprezintă culmea culmilor. Şi-atunci tot ce era doar "salut, salut" se transformă ori în agresivitate, ori în banare totală din raza lor vizuală.

Şi revenim la leit-motivul de săptămâna aceasta: ce-i freacă pe unii grija de ce fac eu cu partea personală a vieţii mele, de deciziile pe care le-am luat la un moment dat, de animozităţile mele cu o a terţa persoană? Pentru ce nu-ţi poţi vedea de drumul tău în viaţă fără să crezi că, dacă ne salutăm, deja e ceva mai mult la mijloc? Fără să-ţi arogi dreptul de a mă judeca doar pentru că, din punctul tău de vedere, n-am făcut bine, dar punctul meu de vedere nu te afectează cu absolut nimic? Ceva de genul... vecinul de la 7 se supără teribil pentru că mi-am luat frigider şi nu maşină de spălat. Care-i faza? Puteam să-mi iau şi tanc, şi tot nu te-ar fi afectat cu nimic.

Da' nu, că vezi tu, trăim în comunitate; suntem o societate în miniatură. Trebuie clar să ştie dreapta ce face stânga, chiar dacă nu aparţin aceleaşi persoane. Da, m-a enervat colega care mi-a zis să tac, cu toate că nu vorbeam cu ea şi nici nu ştiu bine cum o cheamă; da' ea ştie multe... M-a enervat cutare care a decis că nu mai suntem "amici", în condiţiile în care, dacă l-aş vedea pe stradă, nu l-aş recunoaşte; dar, din solidaritate, a decis că am făcut ceva rău, total şi iremediabil. Şi da, m-a enervat alinierea planetelor din ultimul timp; că s-au decis să se joace cu mintea mea, toate în acelaşi timp. Da' cum pe ele n-am cum să le trag de atenţie, mă limitez la elemenţii umani.

P.S. - nervi de vineri.

21 comentarii:

  1. pai nu stii ca pe unii ii roade rau de viata. dar nu de viata lor, ci de viata altora :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Mihaela ( Catwoman) - :)) de-ar fi atât de uşor...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Black Angel - ştiu, ştiu, da' tot nu pricep de ce:(

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt nervoasa pentru ca se apropie aniversarea... So..., sa-i impuscam pentru ca am aceeasi stare sau asemanatoare cu a ta. Azi am fost irascibila, fada si n-am ras aproape deloc. Colegele de cafea si prietena mea stiu ca e acea perioada de-i o data intr-un an cand incerc sa ma exclud din viata mea. Te inteleg perfect. Ignora-i, ca merita!

    RăspundețiȘtergere
  5. @QED - poate anul ăsta va fi mai bine:)

    şi da, împuşcatul ar fi şi el o soluţie; păcat că nu se poate;))

    i-aş ignora, da' nu mă ignoră ei pe mine:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Exact asta e, ca tu ii ignori, da ei pe tine nu! Toti is destepti, ei le dau, le fac, le dreg, ei is aia desteptii!!!

    Get a life, fuckers:D

    :*

    RăspundețiȘtergere
  7. de fiecare data cand itzi citesc posturile di sectiunea "planeta Cameliei shi ciudatzeniile acesteia" ma cuprinde o stare de bine a la "ce bine-i pe planeta mea... uite ce chestii se pot intampla pe planetele altora, de maine inchid de tot spatzioportul, cine shtie carui camelian ii vine vreo idee sa apetrerizeze pe planeta mea..." :)))

    PS: nervi??? vinerea??? you're pervert, my girl!!! :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu iti sugerez sa te lasi vazuta cu un pistol la tine - sunt unele bricheta care par foarte reale :D Cred ca ai fi ocolita de cativa dintre bagaretii astia, am asa un sentiment :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. e bine ca vine weekendul si te calmezi, uiti de genul asta de oameni si totul va fi bine :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Mda, ai sa dai la tot pasul de oameni care au tendinta sa te eticheteze sau sa simta o nevoie nesimtita de a defini relatia ta cu ei... si cum "amicitie" nu suna la fel de frumos ca "prietenie", mnoh...se grabesc si ei :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Te-aş ajuta să-i ignori cu atâta uşurinţă şi doar pentru că-mi place felul tău de a fi(după felul de a scrie, logic).Să ai o seară faină(tot eu, pentru că e mai bine pe anonim)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Miss Sunshine - ajung la concluzia că n-au altă viaţă decât aia de şi-o fabrică pe spinarea altora:-??

    :*

    RăspundețiȘtergere
  13. @deus_pax - :)) închide, închide, dacă e camelian, găseşte el o intrare:))
    vreau şi eu o planetă normală:P

    P.S. - nu era deja evident? =))))))))

    RăspundețiȘtergere
  14. @Eclipse - cred că şi cu drujba să vin după mine şi tot s-ar găsi măcar unul căruia să nu-i pese:D

    RăspundețiȘtergere
  15. @Dianna - da, kind of... de le-ar rezolva week-end-ul pe toate, bine ar mai fi:)

    RăspundețiȘtergere
  16. @Anonim - ai reţeta? şi-o ţii ascunsă? care-i? care-i?:P

    dacă preferi anonimatul, cine sunt eu să mă bag peste alegerea ta?:)

    RăspundețiȘtergere
  17. naaaah, nici macar camelian de-ar fi nu are vreo shansa sa-i calce "piciorul" pe planeta-mi... dis de dimineatza am inchis toate zonele de apetrerizare shi mi-am pus totzi piticii (ai de pe creier) sa-mi pazeasca cerurile doojpatru de ore din doojpatru, shapte zile din shapte :)))

    vrei o planeta normala? simplu, primul pas ar fi sa schimbi planeta in ideea ca oricum nu poate fi mai rau decat pe planeta actuala, deshi suna a utopie, dupa cateva incercari vei gasi-o...

    P.S.: don't be afraid, pe toate planetele avem instalat internet, so blogul tau nu-i in pericol :))) :P:P:P

    RăspundețiȘtergere
  18. @deus_pax - nu subestima ingeniozitatea
    camelienilor;))

    aş schimba-o, da' nu prea am cu ce, din multiple motive. unul dintre ele ar fi că nu eşti primul care închide spaţiul aerian pentru camelieni =)))))))))

    P.S. - asta ar fi una dintre prolemele legate de mutare care s-au rezolvat, să-nţeleg:D

    RăspundețiȘtergere
  19. poi tzi-ai raspuns singura - foloseshte-tzi ingeniozitatea, cat despre planeta petrerienilor, eshti intotdeauna binevenita, la intrarea in spatiul de protectzie spune parola "erase rewind" shi insushi imparatul acestui paradis te va ashtepta cu o cafea calda in bucataria oficiala de primire a diplomatilor de rang inalt de pe planetele prietene :)

    P.S. - :D

    RăspundețiȘtergere
  20. @deus_pax - poi, ingeniozitatea va fi folosită pentru a pătrunde pe planetă; dar pentru a ajunge acolo...mai greu:-??

    reţin parola, pentru orice eventualitate;))

    P.S. - ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger