.

sâmbătă, 9 octombrie 2010

Sâmbătă. Toamna.

Horoscopul îmi zice de vreo două săptămâni încoace că voi trăi o ascensiune pe plan profesional. Şi dacă zice Urania, atunci pe bune că o cred. Faza e că nu m-a întrebat nimeni dacă vreau cea ascensiune profesională. Dacă-n momentul de faţă dau mai mult de doi bani pe chestia asta. Tot aştept, de la o săptămână la alta, să-mi zică că toate planetele s-au aliniat pentru a rezolva într-un mod miraculos chestia care mă frământă pe mine. Canci! Nimic nimicuţ. Nici o vorbuliţă de încurajare, nici măcar nu aduce vorba despre ce vreau eu să aud.

Cică Vărsătorii sunt tari şi se ridică ei pe ei. Că, atunci când sunt la pământ, cel mai bine ar fi să le dai un bocanc între coaste, pentru că ăla e impulsul care-i va face să se ridice. Şi mă gândesc aşa: la câţi bocanci am primit în ultimul timp, ar fi trebuit să fiu deja pe Himalaya, da' vezi tu că-s în continuare aici, în faţa tastaturii. Poate n-a fost dat bocancul în coasta care trebuie; sau poate nu-s Vărsător, mai ştii?

Apropo de bocanci. Am căutat o pereche. Una singură care să-mi placă. Am găsit ceva? Nimic. Nema. Zexe. Toate perechile de bocanci, de la 42 în sus. Păi, stai, frate, aşa, că nu toată lumea poartă 42. Vreau un 40 care să mă satisfacă. Dacă e 39, şi mai bine, dar de câţiva ani mi-am luat adio de la ideea de a găsi 39 la bocanc. Aşa că am căutat. Bocanc de munte, de schi, cu talpă groasă şi zimţată. În nici un caz bocăncei de damă. Bocanci unisex. Au dispărut total. Parcă s-ar încuraja resepararea sexelor. Nu mai pricep.

Da, dar contextul astral cică e mirific pentru Vărsători. Că le iese tot ceea ce-şi pun în cap. Nu zău? Şi dacă-mi pun pălărie, îmi iese şi aia? Şi-atunci de ce o mai pun? Nu, serios acu'. Bocanci nu-mi găsesc, să mă adun nu reuşesc nici dacă rog pe cineva să ţină făraşul, de muncă nu-mi ardea nici înainte, da' acu' mi se pune pata când aud de ea, şi mai ia de aici un pumn astral, şi poate-mi pică şi-o cometă-n cap, ca să fie meniul complet. Partea bună la faza cu cometa ar fi că aş ajunge în Cartea Recordurilor. Post mortem.

E cumplit de frig, am nevoie de super glue pentru o bucată anatomică care s-a cam sfărâmat, mâţele dorm liniştite, am şi răcit, mă-ncearcă o pasă cam morbidă, am realizat că fumez mai mult decât de obicei, simt nevoia să mă lamentez şi mă apucă durerea de cap, pentru că îmi displace total imaginea aia, de crybaby. Şi mai dă-i c-un rând scris, şi mai întoarce o pagină, că cică aşa trebuie să faci, să-ntorci foaia pentru a ajunge la sfârşitul cărţii, şi dă-i cu întrebări existenţiale înainte, că de asta ai cap pe umeri, să gândească şi-n momentul în care n-ai chef să te mai gândeşti.

Există două "citate" care m-au bântuit în ultimul timp; ambele din Marile speranţe. Filmul. Şi mă gândesc că, dacă tot plouă, şi dacă n-aveţi ce face, poate vă daţi cu părerea pe marginea lor. Să vedem ce iese...

1. This is my heart and its broken.
2. She'll only break your heart, it's a fact. And even though I warn you, even though I guarantee you that the girl will only hurt you terribly, you'll still pursue her. Ain't love grand?

16 comentarii:

  1. de raci ce zice tante Urania???

    cat despre cele doua citate, le-ash scrie deasupra locului de dat cu capul:)))

    P.S. - :P

    RăspundețiȘtergere
  2. @deus_pax - :-?? nu'ş că n-am ascultat decât la două zodii:P

    deci trebuie să-mi fac un loc special şi pentru asta?:))))))

    P.S. - :D

    RăspundețiȘtergere
  3. n-ai tu inima ceea sa ma lashi necitit in zodii ;;) - zise el privind jocul fuioarelor de fum de tzigara precum leonardo di caprio titirezul-totem in inception

    P.S. - :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @deus_pax - dacă era de citit, te citeam; da' e de ascultat:P

    P.S. - :)

    RăspundețiȘtergere
  5. poi shii noi totzi shtim ca tante Urania cand le zice....pai le zice...in varianta luuuuuuuuuuunga!!! :)))

    P.S. - te intzeleg shi te absolv, copila mea! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @deus_pax - mulţumesc, părinte. mă simt mai liberă acum, că am fost absolvită de vină:)))

    :D

    RăspundețiȘtergere
  7. am dureri de masea,si dureri de cap. Cat despre citatele alea.... imi e greu sa le inteleg, din cate vad nu-s in romaneste si cu durerile ce le am nu mai sunt bun la tradus :))
    cred ca a dat gripa peste mine ,incep sa vad in ceata :)))
    Cat despre tzatza Urania, rupesi-ar limba in masina de macinat cafea.... ca numa prostii si minciuni zice :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Black Angel - pentru răceală, ceai, paracetamol şi căldură;)

    cât despre Urania, mez, ce să zic, la mine de obicei se potriveşte; uneori chiar devine spoocky cât de mult. acu' cred că m-a prins pe picior greşit; sau nu pot toţi vărsătorii să avanseze în funcţie în acelaşi timp;))

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai baiatul iubea o rasfatata... Te mai si "arzi".Eu nu cred ca ceea ce se spune unui individ este valabil tuturor celor care fac parte din acea zodie, la naiba! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @QED - nu ne răsfăţăm fiecare în felul nostru?:P

    păi, aici e invers; o spune despre toţi, şi nu se potriveşte fiecăruia în parte;)) da' e fun să asculţi horoscopul:)))

    RăspundețiȘtergere
  11. citatele alea ar putea să ne devină motto în viață...
    ți-a mai rămas niște super glue, aș avea și eu nevoie...:)
    Ain't love just stupid?

    RăspundețiȘtergere
  12. @Inache - eu zic să nu le luăm ca literă de lege. doar din când în când, când se nimereşte să se potrivească:)
    Ain't love grand?

    RăspundețiȘtergere
  13. da, ai dreptate...doar că, atunci când întâlnești persoana "aia" și se potrivește o dată, nu prea mai ai ce face. pentru că o să se tot potrivească over and over again...:) She'll only break your heart, it's a fact. but no matter what, you'll still pursue her, till the very end:)
    Ain't love grand? yes, it is...:) doar că uneori, chiar dacă dai tot ce poți, tot ce ai mai bun în tine, e inutil...pentru că, pur și simplu, celălalt nu are nevoie de totul tău:) și am zis că love is stupid pentru că, fiind perfect conștient de asta, continui să dai tot, până nu mai rămâne nimic în tine...e complet fără sens...:) uneori nu mă mai înțeleg...

    RăspundețiȘtergere
  14. @Inache - lucrurile au tendinţa de a se aşeza atunci când te aştepţi mai puţin...

    RăspundețiȘtergere
  15. sper să ai și de data asta dreptate...:)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger