.

duminică, 31 octombrie 2010

Să plouă cu lepşe

Am rămas datoare cu câteva lepşe... Azi, două dintre ele:P

1. Daniel mă pune să sintetizez chestiile de care mi-e dor. Şi-i greu, da' să-ncercăm...

Mi-e dor de momentul în care totul era mai puţin complicat, când era ok, de "big shots" şi de chestiile mărunte care mă făceau să zâmbesc.

De Basta şi de Gri.

Şi-atât.

2. Miss Sunshine vrea să ştie mai multe. Să vedem cât de onorabil mă pot descurca...
- eşti într-o situaţie unde drepturile individului nu există. Trebuie să alegi între Umilinţă şi Bătaie. Ce alegi şi de ce?
Bătaie. Nu-mi place umilinţa nici pe mine, nici pe alţii.

- 3 + 4 = 5 este posibil?
Dacă ai făcut matematică aşa cum am făcut eu, de ce nu?

- Dacă cineva mâine îţi pune pe masă 1 milion de euro şi îţi spune să omori pe cel mai bun prieten, ai face-o?
Nu. Banii se fac, nu-s printre priorităţile mele.

- Spui întotdeauna adevărul?
Încerc. Şi dacă chiar nu poate fi spus, prefer să tac.

- Eşti la un pas să îţi realizezi cel mai mare vis al tău. Pentru a reuşi, trebuie să faci un compromis pe care, în mod normal, nu l-ai face. De reţinut e că, de nu faci acel compromis, s-a zis cu visul tău pentru todeauna. Ce faci?
Compromis, dacă într-adevăr e vorba de visul meu.

- Ai inşelat, furat vreodată?
Zarzărele din copilărie se pun? Şi schimbul cu surprize?

- Ţi s-a făcut vreodată o observaţie negativă în pat?
De ce ar interesa pe cineva chestia asta?

- Eşti în situaţia de a decide într-o situaţie fără ieşire. Trebuie să ordoni moartea unui milion de oameni pentru a salva alţi 5 miliarde. Dacă nu-i sacrifici pe cei 1 milion, atunci vor muri toţi. Care e decizia ta?
Cine mi-ar da mie puterea de a decide chestia asta? Să mă văd acolo, şi mai discutăm...

- Ce aplicaţie/formulă matematică ne poate da răspunsul =123456789?
Habar n-am.

- Pentru ce suma ţi-ai închiria timp de o săptămâna partenera?
Pe nici o sumă.

- Dacă nu ai avea ce mânca, ai da în cap cuiva?
Doar dacă mi se pare destul de apetisant pentru a fi pus la proţap. Altminteri, rămân pe alimentele tradiţionale.

- Când ai făcut ultima oara sex şi cu cine?
Şi, din nou, de ce ar interesa pe cineva asta?

- Dacă ai fi Dumnezeu pentru o zi, care ar primele 7 lucruri pe care le-ai face?
Lobotomie gratuită şi obligatorie pentru unele persoane; maşini cu două pedale; tinereţe fără bătrâneţe...Mă simt ca la Miss Univers. Normal că aş rezolva, în primul rând chestiile care mă afectează pe mine...

- Dai bani la cerşetori?
Dacă-mi place faţa lor şi nu mă trag de mânecă.

- Mâine e sfârşitul lumii. Ai 24 de ore la dipoziţie. Ce ai face în aceste 24 de ore?
Pahar de vorbă.

- Într-o zi te sună cineva şi îţi spune că ştie cel mai groaznic secret al tău. Dacă nu-i dai ce şi cât vrea, va spune tuturor. Dacă s-ar afla, acel secret ar distruge tot ce ai clădit, ai pierde totul. Ce vei face în continuare?
Vânat, găsit, distrus.
Sau, varianta mai paşnică, n-are decât să spună. N-am secrete atât de groaznice.

Am scurtat-o în mod evident. Sper să nu se supere nimeni. Ca de obicei, pe bază de autoservire.

2 comentarii:

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger