.

luni, 18 octombrie 2010

Shopping virtual

Dacă vine vorba de o sesiune de shopping, sunt prima care se înscrie pe listă. Chit că am sau nu nevoie de ceva anume, îmi place să colind magazinele în căutare de acel "ceva" care să-mi facă sfios cu mânuţa de pe raft, care să strige cu o voce chiţăită "ia-mă acasă". Nu, nu orice expediţie de acest gen se termină cu vântul bătând prin buzunare, de cele mai multe ori nu găsesc nimic-nimicuţ, în principiu am cerinţe mai ciudăţele faţă de ceea ce găseşti în magazine.

Noua modă pare a fi însă să faci cumpărături on-line. Să renunţi la bătutul oraşului în lung şi-n lat în căutare de "orice"; la un click depărtare ar trebui să găseşti tot ceea ce ai nevoie. Aşa că am zis să văd şi eu care-i faza cu "on-line-ul".

Recunosc cu lăbuţa pe inimă că singurele chestii pe care le-am cumpărat vreodată de pe net au fost genţi; şi nu orice fel de genţi, ci din alea denumite tradiţional "de poştaş", la care nu pot renunţa. Dar cam asta a fost singura mea tangenţă cu cumpăratul nepipăibil înainte.

Acestea fiind zise, ajungem rapid la magazinul on-line care intră în vizor azi, şi anume Tara Fashion. Modă. Asta oferă magazinul cu pricina. Hăinuţe şi accesorii pentru femei; bine, în principiu şi pentru bărbaţi, dar mare mi-a fost dezamăgirea când m-am dus pe secţiunea respectivă, direct la parfumuri, şi n-am găsit nimic. Nimic nimicuţ. Aceeaşi problemă şi la ţinute complete casual citadin şi seară/ocazie. Pot spera doar că vor fi umplute cât mai curând.

Asta ar fi pe minus. Pe plus e faptul că oferă vouchere cadou pentru creare de cont, abonare newsletter şi de ziua ta. Başca promoţii săptămânale.

Una peste alta, oferta este extrem de feminină; nici urmă de androginitate, deci e recomandat persoanelor care nu se sfiesc să poarte fustiţe şi rochiţe, care fac din asta un modus vivendi. Partea care mi s-a părut digerabilă din punct de vedere unisex e cea de accesorii. Gentuţe cute şi eşarfe; alea mi-au deschis apetitul.

Pentru a comanda, e de ajuns să-ţi faci un cont, sau să apelezi la metoda "telefon". Înainte de a comanda, poţi citi "cum cumpăr"; există o explicaţie destul de detaliată a chestiilor pe care trebuie să le faci, aşa că nu cred că există vreun pericol de a vă pierde la mijlocul acţiunii. Iar dacă sunteţi din Bucureşti, puteţi să le faceţi o vizită mai puţin virtuală, pentru că au magazine în Mall Afi Palace Cotroceni, la etajul 1.

Până una alta, recomand Tara fashion persoanelor care n-au de gând să-şi ia trăistuţa la spinare şi să colinde prin magazine sau care, pur şi simplu, au văzut tot ceea ce era de văzut "live", dar n-au găsit nimic pe gustul lor. Celor care au chef de haine feminine, celor care adoră jachetele pe talie şi cămăşile cambrate. Purtătoarelor de balerini şi săndăluţe. Femeilor explodând de feminitate. Eu... eu rămân la colindatul fără ţintă; nu de alta, dar cineva trebuie s-o facă şi pe asta.

P.S. – Super Blog, etapa 11.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger