.

luni, 4 octombrie 2010

Pe limba lor

Am auzit o chestie care mi-a ridicat instantaneu sprânceana. Care m-a făcut să mă întreb unde mai încape atâta prostie în unele persoane, cum de nu sunt obeze din această cauză, cum de nu se satură universul de ele şi nu le dă un semn; oricare, de la un meteorit cu o inscripţie lămuritoare picat direct în ograda lor, până la o iluminare subită, ceruri deschise, îngeri cântând, mă rog, tot arsenalul care să le dea de veste că 1. ar trebui să gândească înainte de a vorbi şi 2. ar fi grav de tot dacă prostia ar începe să doară, pentru că s-ar zvârcoli în chinuri groaznice.

Da, am nervi.

Să mă explic: cică dacă eşti gay, e musai, da' musai de tot, să vrei orice persoană de acelaşi sex care-ţi intră în raza vizuală. Să o doreşti total şi iremediabil, să o vrei nervos, să te comporţi ca şi cum ai fi în călduri pentru că, de, eşti gay, deci clar obsedat sexual. Dacă eşti fată, şi-ţi plac fetele, clar vei pica după orice femeie care-ţi zâmbeşte frumos, vei avea vise fierbinţi cu toate femeile pe care le cunoşti, ba chiar vei fi aşa, ceva gen fluturaş, din floare-n floare, pentru că, ce naiba, eşti "pe invers", deci clar aşa trebuie să fie.

Băi, băi, băi, trezeşte-te! Stai aşa, că nu e chiar aşa. Asta e una dintre definiţiile pe care nu le auzisem până acum: gay = obsedat sexual. Păi, s-o lămurim: dacă eşti straight, te uiţi la fiecare persoană care trece pe lângă tine? Te imaginezi cu orice aurolac care-ţi iese-n cale? Te incită orice persoană, indiferent de fizic, caracter, compatibilitate? N-ai standarde, afinităţi, simpatii şi antipatii? Te cuplezi cu orişicare doar pentru că e liber şi vrea? Dacă răspunsul este da, atunci te compătimesc pe tine, sărmană persoană straight care trăieşti doar pentru lipeală, indiferent care ar fi aceea. Dar mă-ndoiesc teribil. Mă-ndoiesc de faptul că nu triezi înainte de a alege. Că nu te bazezi pe mai mult decât sex pentru a fi atrasă de cineva. Că nu tatonezi terenul, că dintr-o mulţime de persoane majoritatea nu-ţi sunt indiferente şi doar una te face s-o vrei cu adevărat, că n-ai un set de cerinţe pe care trebuie să le îndeplinească cineva pentru a te face să o doreşti.

Da' nu, că vezi tu, că dacă eşti straight, ai de unde alege; dacă eşti gay, în mod clar trebuie să te mulţumeşti cu ceea ce primeşti, oricât de penal ar fi. Newsflash! Nu e chiar aşa. Deloc. Am trecut de perioada în care se spunea gay în şoaptă; am trecut de stadiul de lipeală de nevoie - dacă o fi existat vreodată stadiul ăsta. Şi, la fel cum există straight people care ar încerca orice persoană care le iese în cale, indubitabil există şi gay care fac chestia asta. Dar după cum nu poţi generaliza că toate persoanele straight sunt curve, nu poţi generaliza nici pentru gay.

Şi nu, dacă-ţi plac femeile nu înseamnă că te uiţi după fiecare fustă. Şi toate fustele care au impresia asta, ar trebui să se uite bine, bine de tot în oglindă înainte de a-şi face planuri şi de a se da rotunde. Pentru că da, fizicul e una; dar poţi să ai tu tot fizicul din lume, dacă n-ai şi caracter pentru fizicul ăla, tot degeaba. Şi poţi să ai şi fizicul, şi caracterul, dacă eşti femeie nu înseamnă că, automat, te plac. Pentru că gusturile diferă de la persoană la persoană, nu de la sex la sex.

Şi încă o chestie: nu sunt exponat într-un muzeu să te uiţi la mine ca la urs. Nu sunt ditai tortul de ciocolată să salivezi după mine pentru că n-ai gustat niciodată ciocolată până acum. Nu are absolut nici o treabă cu tine ce fac eu în dormitor; şi, din fericire, n-o să aibă niciodată. Pentru că, repet, dacă eşti gay n-ai aşa, un carneţel pe care să bifezi a ţâşpe mia liniuţă pentru a ţâşpe mia persoană pe care ai avut-o. Astea poveşti de adormit copiii. Şi te compătimesc teribil că ai ajuns la vârsta asta şi încă mai crezi în basme, ba chiar le şi perpetuezi, le exacerbezi, le scrii continuarea, adaptată la 2010.

Mă enervează pe mine multe lucruri. Da' prostia şi vorbitul doar de dragul de a nu adormi cred că-s pe primele locuri. Dacă eşti prost, măcar taci din gură, să nu se prindă şi alţii. Şi nu te băga-n seamă aiurea, că nu merge. Pur şi simplu. Din principiu; pentru că, înainte de a fi gay, eşti persoană. Persoana aia trebuie s-o vezi, nu culoarea cearşafurilor din dormitor.

36 comentarii:

  1. Din pacate, multi oameni mai au de muncit la capitolul "eliminarea prejudecatilor". Si pe mine ma infurie gandirea asta! Imi vine sa-i pocnesc rau de tot! Norocul lor ca sunt eu fata finuta si le spun doar ceva "de dulce".

    RăspundețiȘtergere
  2. @Madalina - de obicei nici măcar asta nu fac; pe unii îi roade tare dacă sunt ignoraţi:))

    RăspundețiȘtergere
  3. cu toate ca nu suport ...nici gay nici lesbi.... sunt de acord cu faptul ca nu-s obsedati sexual :)))
    fiecare persoana opate fi atrasa de un "ceva" anume... care nu se gaseste in oricine. deci e putin probabil ca un gay sa fie atras de oricine :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. @Black Angel - ms de susţinere. venită din partea cuiva care spune că nu suportă persoanele gay, e mare lucru;)

    btw, de ce?

    RăspundețiȘtergere
  5. No publicity is bad publicity :P Daca atragi privirile, e de bine, oamenii se vor gandi mai mult la tine si la cei ca tine, vor barfi, vorbi, cauta pe net informatii, poate unii isi vor da si palme peste frunte ca au fost idioti - macar cativa, sper.

    RăspundețiȘtergere
  6. :))
    pentru ca ...daca imi plac femeile, in nici un caz nu imi fac vise erotice cu oricine imi capata in fata :)))
    fiecare are un anumit standard... cu care isi face visele :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Black Angel - :)) nu... de ce nu suporţi persoanele gay? dacă pot întreba:P

    RăspundețiȘtergere
  8. @Eclipse - păi, tocmai asta e faza...la câte surse "de informare" există, nici una dintre persoanele la care mă refer nu şi-a pus neuronii la contribuţie; aşa au ajuns la conluzia care m-a scos din sărite:-??

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. aaa =)))
    pentru ca o vad ca pe o boala mentala, ceva inatural,
    am mai discutat noi despre asta ... nu vreau sa ma mai "stresez" :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Black Angel - e o opţiune de dormitor; de când "dormitorul" are cea mai mică legătură cu problemele mentale?

    Adică, presupun că, dacă persoanele gay au o pb mentală, atunci ar trebui să spui că şi sado-maso e la fel, şi toate fetişurile din lume tot acolo să intre; ba chiar să accepţi că, de pe partea cealaltă a baricadei, persoanele straight au o pb mentală:-??

    RăspundețiȘtergere
  12. atunci te iau cu religia !.... daca e mai fain.
    Au fost lasati un barbat si o femeie...etc. deci gay si lesby nu-s chestii normale (pentru mine ;) )
    da .. si sado e o problema mentala deci is in aceeasi oala cu gay :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Sa ma bag, sa nu ma bag... nu-i problema mintala si in fine, fie acolo la tine parerea asta.. dar nici doar optiune de dormitor... Imi pare rau, pe-asta cu boala mintala am mai auzit-o si nu-mi merita atentia... nu are ce sa-mi zica/sustina/argumenteze cineva care afirma asa ceva, dar, Cami, optiune de dormitor? Atat? Nu cred ca poti fi gay doar in dormitor. Adica sigur nu poti. Iubesti femeia pentru cum rade langa tine, pentru cum te tine de mana, pentru planuri si idei de viitor impreuna, pentru gusturi comune si... ah, da... pentru dormitor...

    RăspundețiȘtergere
  14. Si daca ar fi doar optiune de dormitor ar avea dreptate unii si altii sa zica de probleme mentale. Fetisurile nu-s optiuni.
    Nu vreau sa sustin cauza gay ca fiind o optiune de dormitor sau un fetis. E eronat.
    E vorba despre dragoste si suflete pereche, despre sclipire compatibila si iubire nebuna... indiferent de sex. Iubesc o femeie pentru cum e peste tot nu pentru ce stie sa faca in dormitor. La fel cum iubesc si un barbat. Despre asta e gay. Nu despre dormitor.

    RăspundețiȘtergere
  15. La o varsta mai frageda poate intorceam si eu capul mai mult, dar acum ma intorc numai cand sunt prietenii cu mine :P Am auzit ca asa-i cul :P

    RăspundețiȘtergere
  16. Referitor la postare...., se pare ca doar la televizor suntem marinimosi si ii acceptam pe toti, indiferent de orientarea sexuala. Pe mine nu m-au deranjat niciodata gay-i sau lesbienele. Consider ca-s oameni, ca au calitati si defecte, ca iubesc la fel ca noi, ceilalti, "normali", ca se iubesc cum vor, doar e free univers, etc. Imi sunt indiferenti, nu-i acuz de nimic si mi-ar placea un amic gay pentru ca sigur vei gasi parti dintr-o buna prietena si sfaturi de la un prieten apropiat. Cat despre problema mentala sau nu...., aici e o dezbatere generala si sunt voci care afirma ca, intr-adevar nu-i numai o optiune de dormitor si ca sunt radacini adanci in psihicul lor, chestii mai greu de comentat pentru profani.(ca mine)

    RăspundețiȘtergere
  17. poi eu zic sa numeri pan'la zece shi sa rasufli adanc... ma intrebi de ce??? pen'ca alea verzi, vezi bine, pot fi patrate...sau rotunde... SHIT!!! mie nu-mi plac cele rotunde, tu ce zici, nu-i asha ca-s prea verzi, sau mai bine zis nu foarte roshii??? shi-apoi verdele nu cade bine pe rotund, da' nici roshuuuu'...galben zici??? aaaaaa, dar galben e cu totul shi cu totul altceva, unde mai pui ca galben e politically correct, ei da, galben shi patrat, ok zici? ADJUDECAT!!!

    De ce ma obligi sa spun un adevar absolut evident??? poi vorbim despre nimic??? ce-i aia gay??? e de-ajuns o definitzie insipida cu privire la preferintzele sexuale??? poi atunci trebuie sa gaseshti cate o denumire diferita pt fiecare dintre noi...uite, am o idee, pe mine sa ma numeshti petre cu p mic iar asta sa insemne suma a tot ceea ce ma deosebeshte pe mine de oricine altcineva astfel incat lumea va fi impartzita in straight, gay shi petre... crede-ma, vei fi un pic mai aproape de adevar...

    RăspundețiȘtergere
  18. Nush cine te-a suparat, dar te-a SUPARAT!
    Si-mi vine sa-ti spun clasicul "Nu merita", dar nu o fac.

    RăspundețiȘtergere
  19. @Black Angel - faza cu religia nu ţine (pentru mine) pentru simplul motiv că mi-e cam greu să cred că a fost un bărbat, o femeie, pif-paf! umanitatea:)

    nu cred că tot ce e diferit de opţiunile altora ar trebui catalogat drept pb mentală:-??

    RăspundețiȘtergere
  20. @Liz - văd că la faza cu dormitorul am fost prost înţeleasă; nu mă refeream la dormitor ca spaţiu locativ, ci la dormitor ca intimitate. adică fiecare are dreptul la intimitatea lui, la respectarea acelei intimităţi. şi cred că pusesem şi ghilimelele de rigoare:)

    şi da, cred că iubeşti persoana, nu sexul. şi nu susţin nici o cauză, spun doar ce mă doare:)

    RăspundețiȘtergere
  21. @QED - eu cred că fiecare alege părerea care-i convine; pentru unii e mult mai uşor să creadă că e vorba despre pb mentale, pt alţii de religie...

    pentru cei care ştiu despre ce-i vorba, normalitatea e aşa cum o vezi, cum o simţi. iar dacă a fi gay e "anormal", la naiba cu "normalitatea":))

    RăspundețiȘtergere
  22. @deus_pax - wow, vorbim aceeaşi limbă:)))

    de ce să fii etichetat după ce cred alţii că ai fi?

    RăspundețiȘtergere
  23. @Bogdan Popa - m-a supărat rău de tot, şi ştiu că, probabil, nu merită, dar fiecare reacţionăm diferit; eu reacţionez în scris:))

    RăspundețiȘtergere
  24. Cami, eu nu vazusem sensul conotativ al cuvantului dormitor ci doar o metafora pentru intimitatea fizica nicidecum cea sentimentala unde este de fapt marea diferenta... ca orgasm avem cu totii de la un capat la altul... doar ca iubim total diferit... Ma speriasem mai mult de cuvantul optiune sincer decat de dormitor... :)

    RăspundețiȘtergere
  25. yep, dar nu e mai putin adevarat ca o categorie sociala se formeaza prin vizibilitate... shi nu ar trebui... din cauza catorva travestitzi idiotzi shi extrem evidentzi se creeaza curente de opinie ushor de coagulat intr-o perceptzie shi vorba lu' tata Caragiale fandacsia-i gata, adecatelea un numar mare de oameni normali avand o anume preferintza (eu nu i-ash numi intr-un fel, fie shi gay pt ca n-am motive sa o fac) se transforma brusc intr-o categorie, ba mai mult intr-o comunitate numai buna ghetto-izat... un alt factor la fel de important in crearea curentelor de opinie il reprezinta autoclusterizarea in pseudo"comunitatzi"... de ce o fac chiar ei? nu am sa pot sa o intzeleg niciodata...liderii lor spun ca pentru a se apara impotriva curentelor de opinie... dar dupa umila mea parere efectul este invers celui scontat...
    Aceeashi discutzie in care ash putea folosi exact aceleashi tip de argumente se poate deschide despre orice "categorie", fie ea sexuala, etnica sau religioasa...

    P.S. - iar intr-o discutzie despre "comunitatzile" etnice pot avea o parere zic eu cu adevarat avizata, atata timp cat efectele "benefice" ale clusterizarii le simt zi de zi pe propria-mi piele ushor mai inchisa la culoare...

    RăspundețiȘtergere
  26. Mda, m-am săturat şi eu de etichete. Nebuni, dezaxaţi, cu comportament deviant etc. Şi totul fiindcă nu simţim la fel. Sau de fapt o facem, doar că pentru persoane de acelaşi sex. Oricum ar fi, e o idioţenie să crezi că toată lumea sare pe tine doar fiindcă îndeplineşti o condiţie :) Şi nici măcar una pentru care să ai vreun merit!

    RăspundețiȘtergere
  27. @Liz - şi-ai sărit direct la jugulară:))
    cât de bătută-n cap ar trebui să fiu să spun că partea sexuală e mai importantă decât "apropierea" în sine?:P

    RăspundețiȘtergere
  28. @deus_pax - faza cu "travestiţii în faţă" şi o impresie generalizată din cauza/sau datorită lor - fiecare după cum crede - mă calcă şi pe mine pe sistem; pentru că, la urma urmei, fiecare suntem în felul nostru. o imagine impusă deja e prea mult.

    P.S. - >:D<

    RăspundețiȘtergere
  29. @Mihaela ( Catwoman) - aşa am auzit-o, aşa o spun:))

    şi cred că ar fi prea mult să priceapă, o dată pentru totdeauna, că nu, n-are treabă cu nebunia, nici cu "abuzurile", nici cu moda, nici cu nimic. pur şi simplu aşa e:P

    RăspundețiȘtergere
  30. Ti-as da un premiu pentru acest articol, dar avand in vedere ca al meu blog e bazat pe cu totul altceva...intelegi tu.
    Oricum, super si bravos pentru ceea ce ai scris, mult adevar ai grait;)

    RăspundețiȘtergere
  31. Nu văd de ce s-ar mira cineva de asta.

    "Pe limba lor" se mai spune şi că o persoană (indiferent de sex, dar când e vorba de bărbaţi efectele sunt mai rele :) ) necăsătorită e într-un fel sau altul "periculoasă" - adică mai predispusă la beţie, golăneală, chiul de la serviciu, infracţiuni mai mici sau mai grave etc şi din acest motiv a fi necăsătorit de multe ori te face să fii tratat ca un subuman.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger