.

joi, 7 octombrie 2010

Trei monitoare

Merg la muncă în fiecare zi, 8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână, 4 săptămâni pe lună, şi aşa mai departe. Nu, nu mă omor după ceea ce fac, dar nici nu-mi displace teribil. Implică un calculator, nişte clienţi, vreo 2 baze – botezate baza 1 şi baza 2 – şi multă, multă răbdare. Uneori minuţiozitate, dar atât de multă că-mi vine să mă urc pe pereţi. Sunt o persoană rapidă; nu-mi place să bibilesc lucrurile mai mult decât trebuie, venit, văzut, rezolvat e de mine.



Aşa că da, când am văzut ce presupune Ati Eyefinity am făcut ochii mari. După cum spuneam, nu-s workoholic, da’ asta chiar mi-ar simplifica stilul de muncă. Pentru că poţi să conectezi 3 monitoare la aceeaşi placă video, şi-am înţeles că Amd-ul vrea să ajungă la 6 monitoare conectate la aceeaşi placă în curând. Asta, din punctul meu de vedere, înseamnă cam aşa:
Camelia ajunge la muncă. Deschide un singur comp şi trei monitoare. Ia un client care aşteaptă un răspuns la scrisorica pe care cu pasiune a scris-o, şi-o citeşte în monitorul no 1. În monitorul no 2 are aşezată baza 1, în care-i răspunde clientului, iar pe monitorul no 3 o aşteaptă cuminte baza 2, în care dă de veste întregului sistem cum a empatizat cu clientul. Fără minimizat tot timpul ferestre, fără să mai obosească în mod excesiv Tab-ul, fără să se mai chinuie să-şi aducă aminte ce voia domnul client şi să facă drumuri du-te vino între scrisoare şi baze. Vizibilitate totală. Timp de răspuns redus cu mult, productivitate crescută, Camelia mai relaxată, clientul mai fericit, şi toate astea doar cu 3 monitoare.

Da, am înţeles că Eyefinity ar fi şmecherie curată şi pentru jocuri, pentru că vezi şi stânga şi dreapta fără probleme; da’ la muncă n-am voie să mă joc, deci las partea asta deoparte.

Revenind la muncă. Da, Eyefinity mi-ar uşura munca. Mă întreb însă dacă n-ar face-o atât de uşoară încât să nu mai fie nevoie de „elemenţi umani” în spatele monitoarelor...

P.S. – SuperBlog 2010, etapa 3.

6 comentarii:

  1. Ti-am luat-o inainte sis! E drept cu tehnologie mai obosita si doua placi video, dar 4 monitoare!. E beton chiar daca mi-am sucit putin gatul.

    Dar, metaforic vorbind, oricate monitoare, tot aceeasi imagine. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Bogdan Popa - waaa...4 monitoare? cred că aş rămâne înţepenită iremediabil pe unul dintre ele:))

    RăspundețiȘtergere
  3. 3? Deja se pot conecta 6. Ba chiar si 24 :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Winnetou - am rămas în urmă cu tehnologia:))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger