.

miercuri, 24 noiembrie 2010

Fă-mi manichiura, te rog

Spuneam zilele trecute că nu-mi plac femeile şleampete. Femeile care nu îndeplinesc minimul plus încă o bucăţică în materie de aranjat; care n-au grijă de ele, care se lasă la mâna lor când vine vorba de imagine. Mi-s dragi, în schimb, bărbaţii care "se aranjează"; dragi ca nişte fraţi pe care-i înveţi să-şi facă nodul la cravată.

Cu alte cuvinte, apreciez de-a dreptul un bărbat care, pe lângă duşul zilnic şi obligatoriu, mai foloseşte şi-o loţiune de după ras, un parfum bun şi care - şi aici văd sprânceana multora ridicată - folosesc cremă de faţă şi au manichiura făcută. Ăia de se gândesc că o cremă de faţă îi va ajuta mai târziu şi cei care suportă chinul tăiatului de pieliţe şi a datului cu lac, pentru că se vede bine. Da, ştiu, există meserii care nu permit luxul unei manichiuri, dar pentru cei care-şi folosesc cele zece degete doar pentru tastat 8 ore, de ce nu?

Adică, de ce strâmbă lumea din nas şi se uită câş în momentul în care observă unghii îngrijite şi - culmea! - date cu lac pe bărbaţi? Mie, una, mi se pare un lucru firesc şi, dacă tot ai mâini frumoase şi unghii cu o formă pe care eu, oricât de mult m-aş chinui, n-aş obţine-o, de ce să nu profiţi de chestia asta? Recunosc sincer că, atunci când văd o persoană, în principiu mă uit la mâini. Îmi plac mâinile fine, cu degete lungi, cu unghii frumoase; asta pe femei. Pe bărbaţi... să fie îngrijite şi să nu aibă unghiile roase până-n carne. Discriminare, ştiu, da' asta e.

Revenind însă la bărbaţi care au grijă de ei. Am cunoscut un bărbat; un munte de om, pletos şi cu motor. Şi l-am apreciat pentru că, în stilul lui masculin, putea da lecţii multor femei. Nu, n-avea unghiile făcute, pentru simplul motiv că nu muncea în faţa compului. Dar avea mereu părul pufos, mirosind a curat şi da, folosea cremă de faţă. Şi asta nu-i strica cu nimic imaginea de mascul feroce, ba din contră.

Am auzit variante conform cărora doar bărbaţii gay se dau cu cremă, se dau cu lac, se pensează, se epilează, mă rog, într-un cuvânt au ceva mai multă grijă de imaginea lor decât să-şi pună un oareşcare tricou şi să folosească un aftershave. E rândul meu să mi se ridice sprânceana. Adică, de ce? Deci femeile trebuie să fie ca scoase din cutie, în timp ce bărbaţii pot fi neanderthalieni în continuare. Măi, să fie. Sesizez oare un strop de invidie din partea bărbaţilor care nu fac chestia asta, dar şi din partea femeilor pe care le aşteaptă acasă Gicu, mirosind bărbăteşte a transpiraţie şi cu burta la vedere? Din partea lor, care trebuie să-i roage pe ei să-şi schimbe şosetele măcar o dată pe săptămână şi să nu se mai urce încălţaţi în pat? Să-şi mai taie unghiile, pentru că deja poartă doliu?

A avea grijă de tine nu mai e un lux; da' tinde din ce în ce mai mult să ajungă ceea ce unii ar numi, în timp ce scuipă-n sân, îşi fac cruce şi militează împotriva căsătoriilor gay, "un păcat".

18 comentarii:

  1. Camelia, eu accept si apreciez totodata tot ce-ai spus tu acolo. Si inteleg si ca un barbat sa fie epilat sub brat. Dar cand vad un barbat epilat pe picioare, sau pensat SUBTIRE...mor..seriously, now

    RăspundețiȘtergere
  2. @Miss Sunshine - aici depinde şi de bărbat, şi dacă ştie cum să se penseze - de exemplu - pentru a-i sta bine:-??

    RăspundețiȘtergere
  3. da, orice om, barbat sau femeie, arata mai bine daca isi da putin interesul... si, sincer, imi amintesc si acum ce indignat era un prieten, venit de la frizer, ca ala a vrut sa-i aranjeze sprancenele :)) si cat de mirat era cand i-am spus ca, da, se face asta la frizerie, daca omul stie meserie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu iti dau dreptate! Si se stie doar ca barbatii aranjati, cei care au mai multa grija de imaginea lor au mult mai mult succes la femei... Un barbat curat, mirosind bine in orice moment al zilei, cu maini ingrijite (!!) e clar in topul preferintelor la avut aproape in autobuz, in birou sau in cercul de prieteni. Iar despre exagerari, e clar ca exista si unii barbati care trec limita la 'ferchezuit' dar stim si destule femei cu exces de zel la capitolul asta si nici de o parte nici de alta nu avem rezultate imbucuratoare. Sa fie la ei acolo.
    Votez pentru barbatul ingrijit (ten, par, unghii, tinuta)!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac barbatii adevarati. Si prin asta inteleg si un pic de metrosexualitate. Da, chiar asa. Daca isi aranjeaza un pic si sprancenele, daca isi mai inlatura parul in exces din zonele unde necesita..., pe langa un lac aplicat pe unghii si after shave, ma-nclin! Nu ma gandesc ca trebuie sa faca asta neaparat pentru ca si noua ne cer sau impun, ci pentru ca le da un plus de curatenie exterioara.
    Inspirat articolul. Niciodata nu duci lipsa de idei.
    Sa nu se inteleaga ca-mi plac barbatii neparosi. Din contra, ma "prapadesc" dupa cei cu par pe piept. :)))
    Metrosexuali, dar nu de tot, sa fie clar! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Măi și mie îmi plac bărbații care au grijă de ei, dar nu mă pot abține și ridic sprânceana când văd bărbați cu picioare epilate. Nu știu de ce, dar asta e prima mea reacție. Apoi spun „e, dacă lui îi place și așa se simte bine...” Nu am nimic cu ei, nu îi cataloghez, dar totuși prima reacție, așa cum am spus, este ridicatul sprâncenei.

    RăspundețiȘtergere
  7. well, dupa cele 8 ore urmeaza deobicei inca "cateva" ore de munca ... daca mai tai din ce ramane strictul necesar pentru somn, etc. ... nush care ar fi femeia/fata care ar vrea sa auda (in acele ore ce raman): "n-am timp de tine draga, tre' sa-mi fac unghiile, sa-mi pun o masca si sa (re)verific programarea la coafor", ca din cate stiu eu ele prefera sa-i faca pe ei sa astepte.

    alternativ, adica daca vrei o explicatie mai "stiintifica" (adica "cercetare/studiu american/strain"), cica femeile prefera barbatii alfa ... inainte, in timpul si dupa "acele zile" ... in rest, fiind ele asa mai empatice, li se face si lor mila de aia beta.

    si in caz ca nici asta nu te multumeste, propria mea concluzie "geniala": barbatii sunt asa cum vor femeile ... atata timp cat (si) ele sunt cum vor barbatii.

    :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Am un amic,sot si tata,ce se epileaza si pe picioare.De mic nu suporta parul,dupa unii e din cealalta echipa,dupa altii,doar are grija de el.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Mihaela ( Catwoman) - nici măcar nu e nevoie de mai mult decât de puţin:))

    RăspundețiȘtergere
  10. @Liz - da' nu-i vorba doar de succes la femei; adică, aidoma femeilor, ar trebui să aibă grijă de ei pentru ei, nu pentru ceilalţi:P

    RăspundețiȘtergere
  11. @QED - păi, ar fi o chestie dacă "metrosexualul" ar deveni "o modă":P

    şi sper să nu rămân în pană never ever:D

    RăspundețiȘtergere
  12. @Mădălina - n-am nimic cu cei care se epilează pe picioare; în schimb, cea mai tare fază am văzut-o pe unul care se epilase exact cât pantalonii trei sferturi. asta n-am înţeles-o:-??

    RăspundețiȘtergere
  13. @INTJ - mă-ndoiesc că s-ar duce în fiecare zi la coafor; adică... chiar mă-ndoiesc:))

    şi bărbaţii alfa n-au grijă de ei?:P

    concluzia ta îmi place mai mult:D

    RăspundețiȘtergere
  14. @Fetita Junglei13 - hip, hip, hurray pentru amicul tău:P restul, luaţi aminte;)

    RăspundețiȘtergere
  15. planetele noastre sunt pozitzionate diametral opus fatza de centrul galaxiei, so, de ce m-ash mira???

    P.S. :P

    RăspundețiȘtergere
  16. @deus_pax - da' tot ne întâlnim la jumătatea drumului din când în când...

    P.S. - :P

    RăspundețiȘtergere
  17. Love ya, sis' ! Uite un post din care pot sa inteleg si eu ceva:))

    RăspundețiȘtergere
  18. @Alexiuss - ştiam eu c-o să-ţi placă;))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger