.

luni, 29 noiembrie 2010

Şi partenerii au fost...

Parteneri media. Pentru Super Blog 2010. Penultima probă cere să prezint omagiile partenerilor. Aşa că fac o reverenţă şi încep:

- TVR – Zona IT – începută din 2008, emisiunea se adresează tuturor celor interesaţi de IT. Recunosc sincer că n-am văzut nici o emisiune până acum, din două motive: nu mă uit la tv şi, dacă m-aş uita, clar n-aş pricepe mare lucru. Se discută chestii grele acolo: hardware, software, gadget-uri, mă rog, cam tot ce ar interesa un cunoscător în domeniu.

- revistele Connect şi PhotoMagazine. Connect e cea mai mare revistă de telecomunicaţii din Europa şi reuneşte review-uri despre telefoane mobile, laptop-uri/netbook-uri, jocuri. Din ce am văzut eu, „colecţia” e bine definită şi da, dacă ai timp, chef şi eşti pasionat, poţi petrece ore bune comparând, examinând, clâtindu-ţi ochii cu cele mai noi modele de „gadget-uri”.
PhotoMagazine, pe de altă parte, e revistă de tehnică şi artă fotografică. Adică, prezintă messer-ii în materie de poze. Nu, nu pe cei care au impresia că fac fotografie, ci pe cei care chiar te fac să ţi se ridice părul când te uiţi la ce au putut crea. Başca aparatura necesară pentru a face artă. Recunosc că am stat ceva timp pe site, pentru că, în ciuda faptului că nu mă omor să fac poze, îmi place să cred că ştiu să apreciez o poză bine făcută.

- Radio Lynx.ro – promovare pe calea undelor, păreri, muzică. Post radio-vizual interactiv, Radio Lynx oferă posibilitatea de a discuta în timp real cu moderatorii, invitaţii sau ascultători de radio, aidoma ţie. În plus, transmite live concerte de club, evenimente de business, seminarii şi conferinţe naţionale şi internaţionale.

- www.121.ro – sau comunitatea femeilor senzaţionale. Horoscop, modă, relaţii, fitness, carieră, familie şi multe altele sunt adunate pe acest site. Dacă ai de gând să nu te plictiseşti, poţi petrece destul timp, din categorie în categorie.

- câştigătorii ediţiilor trecute - www.ArenaIT.net şi www.MoneyWatch.ro Ce să spun? După cum sugerează şi numele, Arena It e dedicat IT-ului. Cei doi membri ai echipei discută hardware, software, evenimente IT. Şi da, se cunoaşte că ştiu cu ce se mănâncă domeniul, pentru că am rămas plăcut surprinsă de ordinea de pe site şi de diversitatea articolelor.
MoneyWatch e la polul opus, din punct de vedere al subiectelor abordate. Adică e site de analiză bussiness, socială, investiţii etc. Câştigător al ediţiei Super Blog 2009, MoneyWatch înseamnă fast forward, după cum îl caracterizează creatorul lui, şi o frecvenţă de minim 3 articole pe săptămână, axate pe calitate.

Închei prezentarea partenerilor tot cu o reverenţă, făcută cum ştiu eu mai bine, pentru că da, pentru a duce mai departe un Super Blog nu e nevoie doar de sponsori şi participanţi, ci şi de parteneri media. Scopul? Creşterea vizibilităţii concursului.

Reverenţă, şi mă retrag.

P.S. – Super Blog, etapa 43.

2 comentarii:

Related Posts with Thumbnails
 

Blue Jasmine Template by Totul despre Blogger